![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: + 666! ![]() |
|
Coldplay trek ik ook vrij slecht. En Tina Turner, vooral dat duet met die Ramazotti. En bepaalde nummers van Dire Straits zoals Money For Nothing en Walk Of Life. Waar ik So Far Away en Brothers In Arms wel weer goed vind, overigens. Verder: zaken als Modern Talking, Depeche Mode, Culture Club en meer van die jaren 80 bagger. Maar goed dat ik in die tijd nooit naar de radio luisterde, man man man wat een zooi. Bareuh... ![]() |
|
Coldplay, dat snap ik ook niet, niet slecht maar o zo slaapverwekkend, 1 nummer, ok, twee is zzzzzz signature ![]() |
|
quote: ![]() Edit: nou okay, Culture Club wil ik je misschien nog wel gelijk in geven. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 20-04-2010 18:09] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Zijn allemaal toffe bands, alleen Coldplay is nogal overrated, maar slecht zijn ze zeker niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dire Straits vind ik, zoals ik al zei, wel goede nummers hebben. Maar sommige vind ik niet te pruimen. Ik heb zelfs 4 LP's van Dire Straits ![]() Bareuh... ![]() |
|
Dire Straits vind ik dan wel weer interessant oja, U2 KUTBAND met irritante nummers sinds de jaren '90 signature ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
+2 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Goed dat dat sinds de jaren '90 er bij staat. De oudere U2 vind ik dan wél weer ![]() Het was gelukkig niet alléén maar ellende in de jaren '80 qua mainstream-muziek. Bareuh... ![]() |
|
oja, nu ga ik schenen schoppen, maar ... Oasis... fuck man, Wonderwall is zowat de meest anaal nasaal klinkende shit aanhoorbaar signature ![]() |
|
quote: ![]() Het ergste met dit soort nummers is meestal ook nog dat je er de gehele tekst van mee kan zingen ![]() ![]() |
|
quote: Mee eens. Toch heeft Oasis prachtige muziek gemaakt die je helaas zelden op de radio hoort. Net als de meeste hier genoemde bands, trouwens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Dire Straits was ooit (begin jaren '90) mijn favoriete band aller tijden. Inmiddels wel voorbijgestreefd door heel veel andere dingen maar ik heb nog steeds een enorm zwak voor Mark en zijn vrienden. Favoriete nummers zijn "Tunnel Of love", "News" & "Private Investigations". Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Eens! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Gelukkig zijn ALLE andere singles van Oasis wel stuk voor stuk erg goed. Met name 'Live Forever' en 'Don't Look Back In Anger'. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Oasis vind ik ook niks... ![]() Bareuh... ![]() |
|
Het enige goede aan Oasis is dat ze er mee zijn opgehouden. ![]() |
|
![]() ![]() wat is een goed Oasis nummer dan bvb? signature ![]() |
|
quote:De hele Stop the Clocks best of Oasis, zelfs Wonderwall vind ik nog wel te pruimen. ![]() ![]() |
|
![]() zelfde van The Stereophonics vind ik gehypete boel tem signature ![]() |
|
Of Radiohead... Bareuh... ![]() |
|
EDIT, ik post langzaam: Dat zou ik ook wel willen weten, aangezien ik zo 1 2 3 alleen Wonderwall ken. En dat is inderdaad een zeurderig rotnummer. Alhoewel er op door de radiomakers natuurlijk nog veel zeurderiger en rottiger spul de ether ingeslingerd word. Dire Straits is geniaal. Een van mijn favoriete non-metal bands. Vooral het album Love Over Gold, heeeerlijk! Ik zag hierboven ergens What's Up van Four Non Blondes langskomen... Persoonlijk vind ik dat best een fijn nummer. Bands als Kane, Di-Rect, etc. begin ik maar niet over. Ik kan die toch niet uit elkaar houden of uberhaupt herkennen, dus dat zegt wel genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 20-04-2010 19:35] ![]() |
|
quote:Oasis is jeugdsentiment, en de nummers zitten soms briljant inelkaar. Heerlijk meezingen op de fiets met de tranen in de ogen. ![]() ![]() Stereophonics heb ik dan weer helemaal niets mee. ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |