|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
alle popmuziek is slecht en irritant |
|
Alle? Jij mist dan echt briljante muziek! |
|
quote: +1 Duran Duran is pop, maar wel zwaar briljant net zoals Peter Gabriel Black seeds of bunny! |
|
quote: Klopt, en vergeet ook The Beatles niet. |
|
Pink, Alphaville, Kim Wilde, Roxette, Abba... Bareuh... |
|
Of The Power Station Black seeds of bunny! |
|
signature |
|
|
|
aj moe kakken moej kakken |
|
Mijn god, dat is wel heel tenenkrommend. Dat nieuwe zomerhitje op de radio is trouwens ook kut. Vooral dat enorm slechte Engels. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-07-2011 14:09] |
|
quote: Jij wint... al vanaf de eerste keer dat dit op de radio voorbijkwam heb ik me genadeloos lopen ergeren. Tegenwoordig gaat bij dit nummer de radio op uit (ik luister overdag gewoon radio3 en zo..)Nog nooit zo'n slecht in het gehoor liggend nummer gehoord.. nou ja, in ieder geval niet laatste tijd.. Drama... in het kwadraat. Vind ik ook niet |
|
Het is de 1ste keer dat ik dit nummer hoor . hopelijk blijft het hierbij [Dit bericht is gewijzigd door groensel op 01-07-2011 14:51] aj moe kakken moej kakken |
|
Er is ook een nederlandstalige versie (tuurlijk). Iets met stemmen van flodder. Is gedraaid op 3fm, maar ik kan het zo gauw niet vinden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
T bestaat toch niet dat zoiets populair wordt? Hoe doet zo'n iemand dat in vredesnaam, airtime krijgen. Complete waanzin. Wat een gehoorschurft. NUL talent. Maar eigenlijk serieus de vraag: hoe krijgt zo'n dallie t voor elkaar om gedraaid te worden? Of zijn er echt zoveel mensen met zo'n gruwelijke wansmaak? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Durf de helft van de filmpjes niet aan te klikken uit angst dat het in mijn hoofd blijft zitten. Oh, en hier meteen de cover van dat nummer een filmpje hierboven Van een geitje dat een rtl spelprogramma heeft gewonnen. Ai! [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 01-07-2011 18:28] Verrassend triviaal |
|
En van dames in de jungle oid. Maar die versie bedoelde ik dus niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja. |
|
Maar zelfs ik trek dit niet zo heel goed. Ik vind vnl de "muziek" écht slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als in dat ze het ook vrijwillig opzetten? Of het gewoon tolereren omdat ze geïndoctrineerd zijn? Both ways bizar. Ik overschat de mensheid denk ik "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
De tendens dat je vooral moet uitblinken in stompzinnige middelmatigheid om met je smoelwerk op de televisie te komen viert in vrij extreme mate hoogtij, zie ik. Niet te doen, dat nummer. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Die Britt ja. Meer ontopic is niet mogelijk. Wat een misselijk wijf met dat kutaccent van d'r. |
|
Ja, best slecht, ja. Komt niet eens in de buuuuurt van Guillermo & Tropical Danny met hun goddelijke toppertje! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |