|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:+1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat is er storend aan dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Om eens een paar dingen te noemen: Naast het onbedoeld hilarische koorknaap-achtig intro en het clichématige pianoriedeltje wat na een minuutje in komt zetten vervalt het nummer na het gitaarsolootje in kolderiek opera-achtig geneuzel (en ja, ik snap dat dat de bedoeling is ). Het moment dat ik die track hoor is het instant irritatie hier, ik vind het een beetje een mislukt knip-en-plakwerk van vrij matige ideeën (maar opera / musical-achtige shit vind ik sowieso vreselijk, wat dat betreft ontbreekt het mij aan cultureel kapitaal). Ik moet zeggen dat ik van Queen alleen 'de hits' ken (I Want To Break Free, We Will Rock You, We Are The Champions, Don't Stop Me Now), en ja, als ik echt heel eerlijk ben vind ik al die tracks echt weerzinwekkende troep, dus verder moet ik er ook helemaal niets van hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 06-01-2011 20:02] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
in vergelijking met Jeff Buckley valt het best mee trouwens, buiten enkele nummers op Vitalogy mag men Led Zeppelin wannebe's Pearl Jam in de vuilbak kieperen, samen met REM Christus Kloning bandje Live signature |
|
quote: Ok, ja als je niet van bombast houdt dan zit jij bij een flink gedeelte van het werk van Queen verkeerd. Ik vind het een prima nummer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ken je deze? zelfde principe, andere materie let op de piano aan 3.10, waar het pas echt begint [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-01-2011 20:28] signature |
|
Ik vind het eigenlijk iets te gay. Het lijkt nogal op een kruising tussen John Miles, Queen en Rhapsody die zonder zonder condooms tot stand is gekomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
zie gaye muziek topic signature |
|
quote: Alles qua Live is megabagger ja. Verder natuurlijk de Creed en Nickelbackjes van deze wereld, verschrikkelijke kutmuziek. Boeiender |
|
vergeten we ook The Jonas Brothers niet signature |
|
quote: ken ik niet (gelukkig?) Boeiender |
|
quote: signature |
|
quote: AAAAAAAAAAI MMMMMMMMMmmmmmmmmmmMUSSSSSSSSSSSSST RESIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSST. Boeiender |
|
quote: Ik vind hem in maar één uitvoering goed te doen: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
James Blake - Limit to your Love Fucking hell, koude rillingen krijg ik ervan! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
|
|
quote: Die is niet eens slecht! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wel schijtirritant |
|
|
|
Die is ook niet slecht of irritant Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je moet toch toegeven dat een tekst als "Alle gekke keutels die ik heb gedraaid zijn mijn beste herinneringen." behoorlijk sneu is. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Best irritant, net als dat nummer van de dochter van Sting wat je tegenwoordig vaak hoort op de radio. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |