|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Oei, ik heb blijkbaar een beetje een no-no begaan. Ik heb het net nog een keertje geluisterd, maar ik vind het toch echt waardeloze troep, sorry. |
|
Ach, het zou saai worden op het forum als iedereen dezelfde mening had. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 16-09-2010 19:35] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Gelukkig worden er in dit topic wel meer fantastische nummers afgekraakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik betrap mezelf erop dat ik eigenlijk bijna niks ken van wat er hier genoemd wordt. Heeft het toch voordelen als je alleen maar Radio 1 (en heel soms BNR of Radio 4) luistert en popmuziek je echt geen ene reet interesseert. Radio 1 is qua muziek trouwens wel bijzonder vervelend tijdens de sportuitzendingen. Dan lijkt het wel of ze quasi in de jukebox-modus gaan en compleet willekeurig een nummer uit 40 jaar popgeschiedenis kiezen om te draaien. Krijg er altijd zo'n associatie bij van de plaatselijke voetbalkantine, waar het niet uitmaakt wat voor muziek er op de achtergrond gedraaid wordt, ALS er maar iets gedraaid wordt. |
|
quote: Hoezo voordelen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat is Duits toch een geweldige taal! En nu maar wachten op de Drentse of Amsterdamse uitvoering van Dingetje. quote: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wordt zijn stoere kvlt imago niet besmet met Britney Spears en Lady Gaga. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik had al zo'n vermoeden. Ik dacht alleen dat Hexegot de 16 al was gepasseerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als hij zegt dat popmuziek hem niet interesseert is het toch bijzonder voordelig om geen popzenders te luisteren? Zeker als dan uit zo'n topic als dit blijkt dat er ook echt ongelooflijke klotenummers zomaar voorbij kunnen komen Net als dat het voor mij bijzonder voordelig is om geen piratenzenders te luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Yep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jullie uitleg mag ook, hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Yep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik zie hier maar weinig ongelooflijke klotenummers eerlijk gezegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Voor hem, dan Ik heb eerlijk gezegd nog niet heel erg goed opgelet in dit topic, de titel nodigt me niet echt uit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sowieso, de stelling dat je alle popmuziek kut zou vinden komt enigszins ongeloofwaardig en puberaal op mij over. Maar goed dat kan aan mij liggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bovendien, vind ik, als nummers irriteren zijn het goede nummers. Want ze roepen toch emoties op. Nummers zijn slecht als ze je helemaal niks doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Black Jew zou blij met je zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Best gave clip zodra je door hebt dat alles met velletjes papier en plaatjes op stokjes is! Ik zou hier in de discotheek best wel op kunnen Tanzen. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Klopt ook Zeker irritante nummers die in je hoofd blijven hangen, dat is gewoon knap! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-09-2010 20:43] signature |
|
quote: |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |