|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
HEY! HEY! We`re The Monkeys! Here kitty kitty kitty! |
|
signature |
|
Dat o owwww nummer van Lumidi?!? Vreselijk |
|
Deze dus |
|
Alles van Celine Dion. |
|
Ojaaa die is ook erg |
|
quote: Volgens mij ook 1 van de eerste bands die bij elkaar geraapt is en geen instrument bespeelden, alleen de zang was van hen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zeer zwakke Amerikaanse reaktie op The Beatles.... Here kitty kitty kitty! |
|
Klopt. Toch wel een paar grote hits. Hendrix zat zelfs ooit in hun voorprogramma. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wauw!!! Twee kutbands op één avond!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jajajajaja... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dus je geeft het toe? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
vergeet ook Grupo Sportivo niet signature |
|
quote: Van the monkeys wel, van hendrix natuurlijk niet. Ik had zo'n reactie gewoon wel van je verwacht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is het trouwens niet "The Monkees"? |
|
ik ben blij dat ik het niet wist Varg signature |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Euh.... Ik heb eigenlijk zo gauw geen idee, zou maar zo kunnen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gelukkig kan ik er dan weer niet direct de muziek bij bedenken. |
|
quote: Zullen we het nu weer over oasis hebben? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: papa joe signature |
|
quote:Enigma? Wel geile herinneringen aan anders.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De man achter Enigma was overigens ook de producer van Sandra. Dat nummer heb ik ook geile herinneringen aan toevallig. Met een hike van de verkenners en padvindsters samen veel dit nummer gedraaid, en ondertussen enige ervaring met gefriemel tussen de lakens opgedaan. Ja, de jaren tachtig heersten, ondanks het gemopper van Ulk en consorten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb nog 2 c.d. singles van Enigma. Niks mis mee! Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |