|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oke dat wist ik allemaal niet. Grappig concept. En met die autotune aan kan iedereen zingen, dus eh Lijkt me wel wat zo'n baan in zo'n 'fabriek'! Wel afgewisseld met af een toe een underground glitch dubstep nummer of een 12 minuten duren progressief death metal epos, uiteraard. quote:Volgens mij zijn ze zelfs aan hun eerste platendeal gekomen door n zelfgeschreven demo. Hoe/wat/wie de instrument daarop ik niet weet. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, om te werken kan het best leuk zijn denk ik. Als die kiddo's niet te vervelend zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
als dat van die rijke en verwende nesten zijn.... mmmmm.... misschien toch niet zo leuk dan When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
+veel signature |
|
quote: Yep, daar heb je songwriters voor, en dat gebeurt voor bijna elke popster. Overigens een practice die al heel veel jaren standhoudt; ook artiesten als Piaff, Brel, etc, hadden songwriters, en zelfs in vorige eeuwen was het helemaal niet ongebruikelijk dat componisten/songwriters muziek schreven voor uitvoerenden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Mwa, een beetje nietszeggend, maar niet echt iti of slecht. Een beetje zoals alle nummers van Kenny Lravitz. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik weet niet, ik kan me echt irriteren aan die 'come along if you feel like a room without a roof' zin Black seeds of bunny! |
|
quote: Die wordt zo half gezongen alsof iemand door zijn "neus" zingt.. dat nummer? Oh en hier dat NEEEEHEEWWW YOOOHORKKK nummer en Katie dinges met haar roaarrr gedoe. Brr. |
|
quote: Het is toch ook helemaal niet raar? Waarom zou elke popster naast kunnen zingen ook nog eens liedjes kunnen verzinnen? Mooi meegenomen als het zo is, maar 1 talent is al best veel talent. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Idd. In een hispter underground metalband schrijft ook niet iedereen de nummers. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat betekent niet meteen dat de hele creatieve content geoutsourced wordt naar een derde partij. Lijkt me nogal een belangrijk verschil. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Want? Wat is daar nou belangrijk aan? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Helemaal niet raar zelfs. Het kunnen schrijven van een kwalitatief goed nummer, schrijven van teksten en uitvoering ervan zijn drie zeer verschillende talenten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Precies. Mensen die 'vinden' dat muzikanten/zangers hun eigen nummers *moeten* schrijven snappen dat niet zo. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hoe bedoel je dat? Edit; laat maar, eerst lezen dan reageren.... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 06-03-2014 10:56] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:En dus helemaal niet zo raar dat mensen niet per se meer dan één talent hebben. When your people matter, menstrual health matters |
|
Oki When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit moet ik echt even laten bezinken zo kut is het. Ongelooflijk. Wat een lef heeft die vrouw om zulke bagger te maken. |
|
Irritant irritanter irritantst |
|
quote: Coldplay is eigenlijk vanaf X&Y al bloedirritant. Parachutes en A Rush Of Blood To The Head waren geweldige albums, en zelfs X&Y had een aantal mooie tracks, maar daarna is het echt ernstig pretentieuze, saaie meuk geworden.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
+extreem veel. Coldplay maakt muziek met kleuterdeuntjes, U2 achterna signature |
|
Indrukwekkend middelmatig. |
|
|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |