![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
zeu ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Die graf-piano. ![]() |
|
Hehe ja, die Michael Bublé is rampzalig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik heb tweeënhalf jaar gewerkt op een kantoor waar er een gemeenschappelijk radiootje stond, welke eigenlijk steevast op 538 werd afgestemd. Op die manier krijg je eigenlijk een hekel aan 95% wat voorbij komt, aangezien het gigantische conceptrommel is met formuletjes als "positie x in de top 40 houdt in dat het nummer x keer per nader te bepalen tijdseenheid gedraaid moet worden". ![]() |
|
John Mayer - Waiting On The World To Change Wat een waardeloos zaaddodend saai clichénummer zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Irritante vent is dat sowieso, vooral omdat álle vrouwen (nouja, bij wijze van) ermee lopen te dwepen, maar tegelijkertijd is hij wel zo muzikaal dat écht afzeiken de plank een beetje mis slaat. Aan mij niet besteed in elk geval.. :') ![]() |
|
quote:Was daardoor inderdaad een rotnummer. Maar an sich vind ik het nog niet zo beroerd nu ik het weer eens hoor. Eigenlijk zijn alle overdreven geplugde plaatjes irritant. Miss Montreal vond ik b.v. echt gaaf, maar Giel heeft haar gewoon doodgedraaid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ook een voorbeeld van een kapotgedraaide zanger op de radio. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Op mijn stageplek stond ook altijd 538 of slamFM aan, op mijn afstudeerplek werd ik er weer aan herinnerd hoe storend dat is, daar heeft een half jaar 3FM opgestaan. Wat heb ik een pathologische haat ontwikkeld jegens bijna alle Dj's van die zender, vooral Koen en Sander. En inderdaad alles lijkt op elkaar, het is al eentonig en dan ook nog een eentonige playlist. Bovendien vind ik het ook erg afleidend, mijn eigen muziek daarentegen niet. Of BNR nieuwsradio. ![]() ![]() |
|
quote: Beetje erg late reactie... maar die heb ik nog op single... Damn ![]() Maar die zwartharige meid, zit ook in een videoclip van Entombed. Ben het nummer alleen even krijt. Jammer dat dit alleen over popnummers gaat. Ik had anders een metalband willen nomineren. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Camilla Henemark. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik vind het prima ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: klopt hoe meer ik er over nadenk, hoe meer I Will Survive mijn meest irritatie opwekkende nummer is ook genomineerd: [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-09-2010 1:07] signature ![]() |
|
er was een tijd dat deze dingen schering en inslag waren verschrikkelijk... gewoon verschrikkelijk ik denk niet dat ik de haatgevoelens van toen nu nog kan voelen bij recente muziek signature ![]() |
|
quote: ![]() |
|
vooral die êêêêê -êêêê- êê-êê op de achtergrond ![]() signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: Gaaf! ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Zo slecht dat het ook wel weer gaaf is. ![]() Klaus Nomi - Lightning Strikes [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 03-10-2010 16:54] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: +1. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Inderdaad. Effe normaal doen tegen Dof - Codo. ![]() |
|
quote: ![]() AAAAAAAAAAAAAAARGh ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
aargh, kill the castrato [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-10-2010 19:10] signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |