|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Werk in een bejaardentehuis, dan krijg je dat. Jij Hyp? [Edit: Moet ik nu in de hoek staan?] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 19-04-2010 23:13] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Hehe. Doet me denken aan: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
You suck, dat is toch ook een nummer van Mucky Pup? *Ik twijfel nu al. Morgen ga ik kijken, heus! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 19-04-2010 23:15] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik weet wel dat you suffer van Napalm is. Maar ja, dat staat daar weer los van natuurlijk.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is 'you stink', ach komt op hetzelfde neer I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
U-stink is van Mucky Pup. Edit: ah, je had 'm al. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 19-04-2010 23:18] Bareuh... |
|
quote: op de personeelsdienst van een internationaal bedrijf same shit signature |
|
Different asshole.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Na deze leuke slaapliedjes kan ik rustig slapen. Toedels! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: vergeet Vanda Vanda niet kennen jullie dit in Nederland? signature |
|
quote:Welterusten gewenst namens deze short man.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Weet zo geen voorbeeld van een specifiek nummer te geven, maar in principe trek ik, een enkele uitzondering daargelaten, nederlandstalige popmuziek doorgaans slecht. Godsamme, hoe saai en wrang gezongen kun je het hebben. Verder, eh, Tina Turner. Die stem... |
|
quote: Nederlandstalige samples in Dark Ambient daarentegen... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wij bidden voor al die met ons meeluisteren. Onderweg in een auto. Op zee. Misschien ergens op een stille plaats... |
|
quote: De naam zegt me niks nee. Maar goed, ik leef onder een steen wat zuks betreft. Heb pas ontdekt welke nummers nou precies van GaGa zijn, dacht dat ik het niet kende, maar wel dus. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Niels Destadsbader signature |
|
quote: quote: Namen AUB? |
|
quote:Ik vind Kobe ook veel leuker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ildfrost - Hearts Perturbe Geniaal nummer. |
|
quote: wie kennen jullie Amika?? en Huis ANubis signature |
|
Okay, er moeten alleen nog zingende kinderstemmen worden toegevoegd en het kan zo een horror-soundtrack zijn. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
En die kinderstemmen zouden het geheel dan gelijk weer actueel maken. |
|
quote: Edit: voor de duidelijkheid, het grappige is dat Ildfrost dus een Noorse act is. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 19-04-2010 23:52] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dubbelpost/kut icoontjes [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 19-04-2010 23:52] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |