|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Public Enemy jumpt de pan uit$ wat te haten: Kriss Cross signature |
|
quote: wacht maar op mijn nieuste death metal / disco vondst signature |
|
quote: |
|
btw U96 vind ik de beste popshit ever!!!!!!! signature |
|
Vooral omdat hij sterke melodieën jatte. Het "Das Boot"-themanummer en "Time after Time" van Cindy Lauper en Phil Collins. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
in Love Religion en dan Bazurkel in Open Sesamie signature |
|
quote: Phil Collins? Bareuh... |
|
quote: IK HOU VAN pHIL ik haat bvb wel die Bruce Spingrots signature |
|
quote: Ik ken wel een true colours versie van meneer phil, maar time after time? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oh, dat mag ook wel. Ik vind Bruce dan wel weer goed op z'n tijd. Ik vroeg me alleen af wat Phil met Cindy Lauper's Time After Time te maken heeft. Hij heeft wel True Colors gecoverd... Bareuh... |
|
oja ik heb het niet voor springsteen liever die ander amerikaan fuck hoe heet die een ouwe rocker klein, jong wijfje, ... gene rolling stone signature |
|
Bryan Ferry? Bareuh... |
|
bneeeeeeeejjeee Rod Steward!! signature |
|
quote: Neil Young of Iggy Pop? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Neil Diamond is ook wel leuk Lesbian Seagull en Be! ik ween me telkens te pletter wat een zalig poetisch nummer signature |
|
quote: Z'n oude werk met The Faces zeker wel, en ook Hot Legs en Sailing waren nog goed te doen, maar Do You Think I'm Sexy... Nee. Bareuh... |
|
quote: Das toch echt een engelsman, heur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: die meeuw zit daar gewoon op een rots!!!! signature |
|
quote: Iets teveel disco voor jou, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-04-2010 21:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:is dat van hem? ik dacht Tom Jones sorry WIm signature |
|
Scissor Sisters - Comfortably Numb Afblijven met je commerciele takkefikkes!! Here kitty kitty kitty! |
|
quote: EPIC Neil Diamond is a gift to this earth and I thank him for his beautiful music and beautiful voice. In times of sadness and times of happiness his singing voice speaks to my soul. By the way his new Christmas CD is quite good. But, more importantly Neil Diamond is good and has made our world a better place to live in. And, he has done this by simply following his God given mission! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-04-2010 21:59] signature |
|
Oja, right said fred met I'm too sexy. Met een sample van 3rd stone from the sun van hendrix! Onbegrijpelijk fout en dan ook nog eens met een sample van de grote meester. Schande! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-04-2010 22:00] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
serieus??? argh das pijnlijk ach ja oja The Monkeys de eerste kutband ever!!!!!!! signature |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |