|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je zo'n liedje maakt ben je wel erg diep gezonken. [Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 22-03-2014 17:13] |
|
Ontzettend mooie synths, prima liedje, niet extreem memorabel, maar goed en redelijk mooi When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: My thoughts exactly, CM is echt een zagevent... |
|
Een pathetische zeikerd pur sang The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 20-03-2014 8:54] |
|
Pffffff. Iets met dertien en dozijn. |
|
|
|
quote: Dit nummer is naast magic ook nieuw en laat een ander geluid horen, ik ben fan ik vond Mylo Xyloto niet heel erg goed. Deze twee nieuwe laten mij wel weer geloven in een goed nieuw album! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Mooi idd! When your people matter, menstrual health matters |
|
Against God and Government |
|
quote: Gelukkig staat het voor de meeste mensen in het juiste topic. Meest irritant. wouter023 |
|
Zaaddodend saaie muziek. |
|
quote: Heerlijk nummer Faustian Spirit of the Earth |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Heeft toch wel wat, ondanks dat het gehele liedje van 1 sample cd'tje komt, naar ik begreep. Ik wil graag alle liedjes van mumford and sons voordragen. Wát een gezever. En al die vette nummers van GNR waar die vreselijke axl rose overheen loopt te bleren en te krijsen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hier ben ik het 100% mee eens, en alles van Volbeat uiteraard. |
|
quote: Wim wint het internet! Elke keer als ik die takkebanjo weer hoor krijg ik jeuk op intieme plekjes Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Alles van Kensington. |
|
Die "Oh god jezus hou je bek mens!" dance stijl. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Idd, veelmensen weten niet dat ze gewoon echt n vette hip hop crew waren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Op 0.25: 'Je hebt een kut met een vlees kroket' |
|
Kwam net voorbij in Popcafe op tv. Ik hoor hem ook nog steeds zo af en toe op 3fm voorbij komen. Waarom? Vreselijk nummer, saai pianospel, saaie zang, erg slecht drumwerk. Bah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |