|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel Occultfest gaat door! Op vrijdag 3 en zaterdag 4 september 2010 is het weer tijd voor een stevig metalweekend aan de Wijsterseweg 2 in Hoogeveen. Dit jaar is het alweer de 9e editie! Zoals gewoonlijk kan men blijven pitten op de camping, hebben we op vrijdag preparty en kan men tzt weer gratis reserveren via www.occultfest.nl. We zijn druk bezig om de line-up samen te stellen. De 1e band is al bekend: Face the Fact, die als winnaars van de publieksprijs van de Metal Battle op Occultfest mogen optreden. De overige bands worden zsm bekend gemaakt. see you at occultfest! |
|
Vast wel weer aanwezig, net als de afgelopen zes jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-04-2010 14:42] |
|
Vast wel weer aanwezig |
|
quote: +1 |
|
Dan kunnen we weer hangen op het station! |
|
Ook weer aanwezig uiteraard |
|
quote:+1 |
|
Denk het wel,maar nu alle 2 de dagen. =) |
|
quote: In dat geval blijf ik misschien ook wel. quote: Haha, dan ben ik een jaar gestopt, dus ik sla over! |
|
Maakt niet uit dan klap je toch een bierello |
|
Tien! |
|
Ik ga nu al oefenen in het zetten van koffie |
|
- the witch - Schaep - blastmaster - MMayo - Ingrimd - Jenje - NotYourBitch - Hades - Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Van mij ook een vast wel weer aanwezig en/of +1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ga naar het veel gavere Wolfszeit. Occultfest viel me erg tegen vorig jaar, vooral met die moeilijke vrijwilligers daar. Behalve jij Herwin! |
|
quote: Wat was het probleem dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Moeilijke vrijwilligers? Nooit iets van gemerkt .. vind de wind er lastiger .. |
|
ik vind de kutmuziek meestal lastig |
|
quote: Ach ik kwam halverwege de laatste avond pas maar moest wel de volle prijs betalen, en vervolgens mocht ik niet even de camping op met wat andere mensen die daar stonden. Op zich nog wel te begrijpen, alleen was dat mens zo verschrikkelijk irritant. Echt zo'n kijk mij nou belangrijk zijn meisje. |
|
Wat ik me er nog van herinner was erg leuk van 2009, dus vast wel weer aanwezig |
|
- the witch - Schaep - blastmaster - MMayo - Ingrimd - Jenje - NotYourBitch - Hades - Onweerwolf - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote:Vooral die Ziona die bijna stond te huilen bij de deur naar de camping was goud waard. Ik ga heen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gerald, dat zou je niet doorvertellen! |
|
quote: Tsja, je had ook van te voren kunnen reserveren natuurlijk. quote: Lijkt me logisch dat je niet op de camping mag als je daar niet voor betaald hebt, toch? quote: Wat deed ze allemaal dan afgezien van jou de huisregels uitleggen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee want je reservering verviel als je 'm niet voor een bepaalde tijd ophaalde als ik me niet vergis. Ik had geen enkele intentie om op de camping te overnachten verder. Zoals ik al zei, nog wel begrijpelijk. Soms kan ik sommige mensen en hoe ze tegen me doen gewoon niet uitstaan. Dat mag toch? Edit: Dat doe jij nu ook trouwens. Héél irritant. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 21-04-2010 16:25] |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Volgende pagina |