IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 29-08-2010 23:57 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 augustus 2010 21:35 schreef XXL het volgende:
Dronken man probeert zwemmend door Markermeer te ontkomen
ANP op 29 augustus '10, 18:26, bijgewerkt 29 augustus 2010 18:30

VOLENDAM - Reddingsdiensten hebben in de nacht van zaterdag op zondag een dronken man uit het water gehaald die zwemmend via het Markermeer aan zijn arrestatie trachtte te ontkomen. Dat maakte de politie zondag bekend.

De man werd aanvankelijk aangehouden op een charterboot in de haven van Volendam, waar hij zich schuldig had gemaakt aan vernieling en mishandeling. Vlak na zijn aanhouding sprong de man van een steiger en zwom hij richting open water.

Alle hulpdiensten werden gealarmeerd. Enkele honderden meters buiten de haven werd de man in het water gevonden. Hij werd met onderkoelingsverschijnselen aan boord gehesen en na controle overgebracht naar het politiebureau. De man is vernieling, mishandeling en verstoring van de openbare orde ten laste gelegd.



Held



ze hadden 'm moeten laten verzuipen, de ransaap. in de tussentijd dat zo'n klootzak iedereen bezig houdt, hebben mensen die normaal doen echt hulp nodig...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-08-2010 0:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 augustus 2010 21:40 schreef Mutilator het volgende:
Wat een held:

De man die 3000 uitvindingen deed

Yoshiro Nakamatsu, beter bekend onder zijn celebrity-naam Dr. NakaMats, is een ware held. Hij deed 3000 uitvindingen en is daarmee wereldrecordhouder.

De Japanner heeft de eer ooit een patent te hebben gekregen op onder andere de CD, de DVD, de floppydisc, de karaoke-machine en de waterstofmotor. In maart gaf hij een interview af aan motherboard.tv, waarin hij vertelt over zijn levensgeschiedenis. Eigenlijk had hij willen golfen, maar dat bleek hij niet te kunnen. Toen is hij maar gaan uitvinden.




niet echt niuews toch?

wel toffe gast


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-08-2010 0:12 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 29 augustus 2010 21:35 schreef XXL het volgende:
Dronken man probeert zwemmend door Markermeer te ontkomen
ANP op 29 augustus '10, 18:26, bijgewerkt 29 augustus 2010 18:30

VOLENDAM - Reddingsdiensten hebben in de nacht van zaterdag op zondag een dronken man uit het water gehaald die zwemmend via het Markermeer aan zijn arrestatie trachtte te ontkomen. Dat maakte de politie zondag bekend.

De man werd aanvankelijk aangehouden op een charterboot in de haven van Volendam, waar hij zich schuldig had gemaakt aan vernieling en mishandeling. Vlak na zijn aanhouding sprong de man van een steiger en zwom hij richting open water.

Alle hulpdiensten werden gealarmeerd. Enkele honderden meters buiten de haven werd de man in het water gevonden. Hij werd met onderkoelingsverschijnselen aan boord gehesen en na controle overgebracht naar het politiebureau. De man is vernieling, mishandeling en verstoring van de openbare orde ten laste gelegd.



Held



Alles leuk en aardig, maar ik hoop wel dat alle gemaakte kosten op deze klaploper verhaald worden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-08-2010 0:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Inderdaad! Maar een betere optie was die van herrie.

quote:
Op 29 augustus 2010 23:57 schreef herrie het volgende:
ze hadden 'm moeten laten verzuipen, de ransaap. in de tussentijd dat zo'n klootzak iedereen bezig houdt, hebben mensen die normaal doen echt hulp nodig...


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-08-2010 0:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 augustus 2010 0:12 schreef nuclearwarfare het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik hoop wel dat alle gemaakte kosten op deze klaploper verhaald worden.

Even normaal doen tegen de mannen van de palingsound.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 0:17 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 30 augustus 2010 0:12 schreef nuclearwarfare het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik hoop wel dat alle gemaakte kosten op deze klaploper verhaald worden.


+ 666! (sorry ProgTon)


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 30-08-2010 0:23 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

even normaal doen tegen progton



herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 0:25 by herrie Profiel van herrie

hoezo?


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 30-08-2010 0:26 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

tsja...
inderdaad

+666 dan maar


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 0:27 by herrie Profiel van herrie



herrie
Usericon van herrie
Posted 30-08-2010 0:31 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 30 augustus 2010 0:26 schreef Helnorsk het volgende:
tsja...
inderdaad

+666 dan maar


www.wieowie.nl



[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-08-2010 0:37]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-08-2010 8:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-08-2010 8:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Aardig stukje in de Hp/DeTijd van week 32 over het CDJA. CDJA an sich, in de jaren'90 (met o.a. JdeV en JaKeedeJ) en nu. En een schetsje over hoe het er toch erg oplijkt dat CDJA die ideen van PVV wil inkapselen zoals het volwassenen CDA dat destijds bij Fortuijn/LPF deed: immigratiestop, einde aan cultuurrelativisme en gelijkheidsdenken, belastinghervorming (verlaging), efficientere en goedkopere (minder(?)) ontwikkelingssamenwerking, minder overheid en meer en serieuzere aandacht voor burgers die hun bedenkingen bij (angst voor) Europa en globalisering e.d. hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-08-2010 9:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Interessant Online te lezen?


Ja: http://www.hpdetijd.nl/images/2010-08/cdja_hpdt_34.pdf

edit: komen ook wat punten voorbij die aan partijen als VVD/D66 toegeschreven kunnen worden, overigens. Dus niet alleen de ideologie van de PVV wordt 'ingekapseld'.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-08-2010 9:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-08-2010 10:49 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 augustus 2010 21:35 schreef XXL het volgende:
Dronken man probeert zwemmend door Markermeer te ontkomen
ANP op 29 augustus '10, 18:26, bijgewerkt 29 augustus 2010 18:30

VOLENDAM - Reddingsdiensten hebben in de nacht van zaterdag op zondag een dronken man uit het water gehaald die zwemmend via het Markermeer aan zijn arrestatie trachtte te ontkomen. Dat maakte de politie zondag bekend.

De man werd aanvankelijk aangehouden op een charterboot in de haven van Volendam, waar hij zich schuldig had gemaakt aan vernieling en mishandeling. Vlak na zijn aanhouding sprong de man van een steiger en zwom hij richting open water.

Alle hulpdiensten werden gealarmeerd. Enkele honderden meters buiten de haven werd de man in het water gevonden. Hij werd met onderkoelingsverschijnselen aan boord gehesen en na controle overgebracht naar het politiebureau. De man is vernieling, mishandeling en verstoring van de openbare orde ten laste gelegd.



Held



Ik heb het ook een keer overwogen, alleen in de Zwolse gracht, ik heb me toch bedacht, welke mongool springt de gracht in met een hagelnieuwe Ipod in zijn broekzak bedacht ik mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 31-08-2010 10:50]


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2010 10:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 31 augustus 2010 10:49 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb het ook een keer overwogen, alleen in de Zwolse gracht, ik heb me toch bedacht, welke mongool springt de gracht in met een hagelnieuwe Ipod in je broekzak bedacht ik mij.




Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-08-2010 10:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Schitterend was dat, Pascalorie zat al in de politie bus toen, hij mocht niet bewegen en vooral niet praten, ik ben toen ook aangehouden maar tegen mij hadden ze niks, omdat ik niet daadwerkelijk de uitsmijter had geraakt, ik ben toen een jointje gaan roken en heb midden in de nacht aangebeld bij de moeder van Pascal en gezegd dat ik er niet in kon, kwam die hete bliksem in badjas naar beneden "ik zeg ik ben pascal kwijtgeraakt, nou kom binnen zegt ze" De volgende ochtend wordt ik wakker van wat gepraat "Hoor ik die vader zeggen "Is dat rotjong al thuis, nee zegt die moeder, nou dan rij ik maar even naar het politiebureau" En ja hoor, daar zat ie


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2010 10:57 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 31 augustus 2010 10:55 schreef Rotzak het volgende:
Schitterend was dat, Pascalorie zat al in de politie bus toen, hij mocht niet bewegen en vooral niet praten, ik ben toen ook aangehouden maar tegen mij hadden ze niks, omdat ik niet daadwerkelijk de uitsmijter had geraakt, ik ben toen een jointje gaan roken en heb midden in de nacht aangebeld bij de moeder van Pascal en gezegd dat ik er niet in kon, kwam die hete bliksem in badjas naar beneden "ik zeg ik ben pascal kwijtgeraakt, nou kom binnen zegt ze" De volgende ochtend wordt ik wakker van wat gepraat "Hoor ik die vader zeggen "Is dat rotjong al thuis, nee zegt die moeder, nou dan rij ik maar even naar het politiebureau" En ja hoor, daar zat ie




Geniale verhalen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-08-2010 15:35 by XXL Profiel van XXL

Miljoenen tegen overlast coffeeshops
Uitgegeven: 31 augustus 2010 14:36

DEN HAAG - Tien gemeenten krijgen geld voor proefprojecten tegen overlast door coffeeshops.

De ministers Ernst Hirsch Ballin (Binnenlandse Zaken) en Eimert van Middelkoop (Wonen, Wijken en Integratie) stellen hier 3,3 miljoen euro voor beschikbaar, aldus een woordvoerder van de eerste dinsdag.

Uitgeprobeerd worden onder meer een pasjessysteem, extra eisen aan exploitanten, verkeersmaatregelen, de aanpak van illegale verkooppunten en communicatie met buitenlandse drugstoeristen.

Deelnemende gemeenten

De deelnemende gemeenten zijn: Amsterdam (233.000 euro van het Rijk), Arnhem (75.000 euro), Eindhoven (645.000 euro), Heerlen (192.000 euro), Kerkrade (163.000 euro), Leeuwarden (150.000 euro), Lelystad (max. 143.000 euro), Maastricht (max. 1.088.000 euro) en Roosendaal samen met Bergen op Zoom (616.000 euro).

Genoemde gemeenten dragen ook zelf financieel bij.
© ANP



Op dit soort onzin kan vriend Ernst nou leuk een paar miljoen besparen.

Overlast? -----> Vergunning kwijt!!!

Veel makkelijker en goedkoper.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-08-2010 18:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 augustus 2010 9:17 schreef ZelThoR het volgende:
Interessant Online te lezen?


Ja: http://www.hpdetijd.nl/images/2010-08/cdja_hpdt_34.pdf

edit: komen ook wat punten voorbij die aan partijen als VVD/D66 toegeschreven kunnen worden, overigens. Dus niet alleen de ideologie van de PVV wordt 'ingekapseld'.
Je bedoelt districtenstelsel? Volgens mij is dat ook PVV. PVV lijkt qua bestuurlijke vernieuwingen erg op D'66. Ik ben het op dat vlak dan ook bijna nooit met de partij eens. Doorgeschoten democratisering; Ook op punten waar wat regenteske houding niet verkeerd is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-08-2010 19:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 31 augustus 2010 18:55 schreef kwelgeest het volgende:
Je bedoelt districtenstelsel? Volgens mij is dat ook PVV. PVV lijkt qua bestuurlijke vernieuwingen erg op D'66. Ik ben het op dat vlak dan ook bijna nooit met de partij eens. Doorgeschoten democratisering; Ook op punten waar wat regenteske houding niet verkeerd is.

Sorry, ik bedoelde "er komen ook punten voorbij die ook aan VVD/D66 toegeschreven kunnen worden", inderdaad het districtenstelsel maar ook de vlaktaks.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-08-2010 19:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 augustus 2010 19:07 schreef ZelThoR het volgende:
Sorry, ik bedoelde "er komen ook punten voorbij die ook aan VVD/D66 toegeschreven kunnen worden", inderdaad het districtenstelsel maar ook de vlaktaks.

Ik heb D'66 echt nog nooit over de vlaktaks gehoord, of bedoel je hier VVD?
Sowieso os CDA vrij pro vlaktaks. Wetenschappelijk Instituut voor het CDA heeft er niet zo gek lang geleden nog een 'studie' over geschreven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-08-2010 19:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 31 augustus 2010 19:19 schreef kwelgeest het volgende:

Ik heb D'66 echt nog nooit over de vlaktaks gehoord, of bedoel je hier VVD?
Sowieso os CDA vrij pro vlaktaks. Wetenschappelijk Instituut voor het CDA heeft er niet zo gek lang geleden nog een 'studie' over geschreven.

D66 is ook pro-vlaktaks, staat niet in het programma geloof ik maar ze hebben wel gezegd voor te zijn (eerder bepleitten ze wel actief het basisinkomen). En ik lees nu dat ook de SGP het wel ziet zitten (eveneens als D66 vinden zij wel dat ook de hypothreekrenteaftrek erbij betrokken moet worden). Zelfs PvdA, maar wel met een tweede tarief voor hoge inkomens.

Wat dat betreft is er wel veel draagvlak voor nu.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-08-2010 19:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 augustus 2010 19:43 schreef ZelThoR het volgende:
D66 is ook pro-vlaktaks, staat niet in het programma geloof ik maar ze hebben wel gezegd voor te zijn (eerder bepleitten ze wel actief het basisinkomen). En ik lees nu dat ook de SGP het wel ziet zitten (eveneens als D66 vinden zij wel dat ook de hypothreekrenteaftrek erbij betrokken moet worden). Zelfs PvdA, maar wel met een tweede tarief voor hoge inkomens.

Wat dat betreft is er wel veel draagvlak voor nu.
Dat van PvdA is geen vlaktaks, maar een 'simpeler' belastingstelsel.

Volgens mij is geen een partij voor het behouden van de HRA als er een vlaktaks komt. Ik wel.
Zolang een his als inkomstenbron wordt belast zie ik niet in waarom men de kosten niet mag aftrekken. Verander die belasting eerst maar eens.

Maar zo'n vlaktaks zoals CDA 'wil'(en D'66 en SGP waarschijnlijk net zo) is geen 'echte' vlaktaks, hoor. Dat is in combinatie met behoorlijk wat extra lastenverlichtingen voor lagere inkomen en -verzwaringen voor hogere inkomens. Nog steeds progressief, ingewikkeld en met veel rompslomp.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2010 21:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 augustus 2010 8:55 schreef kwelgeest het volgende:
Aardig stukje in de Hp/DeTijd van week 32 over het CDJA. CDJA an sich, in de jaren'90 (met o.a. JdeV en JaKeedeJ) en nu. En een schetsje over hoe het er toch erg oplijkt dat CDJA die ideen van PVV wil inkapselen zoals het volwassenen CDA dat destijds bij Fortuijn/LPF deed: immigratiestop, einde aan cultuurrelativisme en gelijkheidsdenken, belastinghervorming (verlaging), efficientere en goedkopere (minder(?)) ontwikkelingssamenwerking, minder overheid en meer en serieuzere aandacht voor burgers die hun bedenkingen bij (angst voor) Europa en globalisering e.d. hebben.
Een teken aan de wand. Progton heeft toch gelijk, de mensheid wordt steeds slechter nu de duivel de overste van deze wereld is. Zelfs het C(!)DJA wordt a-socialer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen