IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-08-2010 7:12 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

is die 5% in of exclusief jou?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2010 8:39 by bastianus Profiel van bastianus

Asociale zelfmoordenaars. Beetje vertraging veroorzaken op het spoor, realiseren ze zich wel hoeveel geld dat de maatschappij kost?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-08-2010 9:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Pakistan heeft geen hulp Westen nodig'

Pakistan heeft geen hulp van Westerse landen nodig en zou op eigen benen moeten staan. Dat zei de Pakistaanse oppositieleider Nawaz Sharif vandaag in een interview met de Britse krant The Daily Telegraph. Volgens hem heeft het Zuid-Aziatische land genoeg om miljoenen huizen en wegen, die door overstromingen zijn weggevaagd, te herbouwen.


De secretaris-generaal van de Verenigde Naties, Ban Ki-moon, had een oproep gedaan aan de internationale gemeenschap snel met hulp te komen voor de slachtoffers van de ergste ramp die ooit plaatsvond in Pakistan. Twintig miljoen mensen zijn getroffen door het natuurgeweld en ongeveer 1400 mensen zijn tot dusver omgekomen.

Overheidsuitgaven

Volgens Sharif kan met het snijden in overheidsuitgaven meer dan 3 miljard euro vrijgemaakt worden, waarmee de infrastructuur en gebouwen hersteld kunnen worden.

De Pakistaanse regering heeft de internationale gemeenschap om miljarden hulp gevraagd. De VN hebben een dringende oproep voor 350 miljoen aan hulpgelden gedaan, waarvan een klein deel reeds is toegezegd.

(SN)

Ook weer opgelost.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-08-2010 9:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 augustus 2010 8:04 schreef bastianus het volgende:
Ben ik nu heel cultuurnegatief als ik vermoed dat dit vooral een geste is naar bepaalde religieuze minderheden?

Denk het niet. Denk dat je die hier alleen maar meer mee voor het hoofd stoot.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2010 9:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 augustus 2010 9:19 schreef ZelThoR het volgende:
Denk het niet. Denk dat je die hier alleen maar meer mee voor het hoofd stoot.
Jij denkt niet dat enghartige mensen of normale mensen die hun kinderen niet aan al te ruige taferelen willen blootstellen nu de kans wordt geboden om een alternatieve wandelroute te kiezen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2010 9:54 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 augustus 2010 8:39 schreef bastianus het volgende:
Asociale zelfmoordenaars. Beetje vertraging veroorzaken op het spoor, realiseren ze zich wel hoeveel geld dat de maatschappij kost?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-08-2010 10:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 augustus 2010 9:46 schreef bastianus het volgende:
Jij denkt niet dat enghartige mensen of normale mensen die hun kinderen niet aan al te ruige taferelen willen blootstellen nu de kans wordt geboden om een alternatieve wandelroute te kiezen?

Dat denk ik wel.

Maar ik denk niet enghartige religieuzen hier dan daadwerkelijk blij mee zijn. Die willen gewoon dat het verboden wordt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-08-2010 10:43 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 16 augustus 2010 8:39 schreef bastianus het volgende:

Asociale zelfmoordenaars. Beetje vertraging veroorzaken op het spoor, realiseren ze zich wel hoeveel geld dat de maatschappij kost?

My thoughts exactly.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2010 11:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 augustus 2010 6:42 schreef Slechtheid het volgende:
ProRail: zelfdoding spoor moet vijf procent omlaag

Novum) - Spoorwegbeheerder ProRail wil het aantal zelfdodingen de komende vier jaar met vijf procent terugbrengen. Een woordvoerder van ProRail bevestigt zondag een bericht hierover in het vakblad Psy. Vorig jaar vonden er tweehonderd suïcides plaats op het spoor. Dit is het hoogste aantal in jaren en twaalf procent van het totaal aantal zelfdodingen in Nederland.

In omringende landen ligt het aantal suïcides op het spoor lager. In Duitsland en Zweden ligt dit rond de zes procent en in Engeland is dit 2,8 procent. Het aantal zelfdodingen steeg volgens het CBS van 1435 in 2008, naar 1525 vorig jaar. Het gaat om 1064 mannen en 461 vrouwen. ProRail wil eerst bestaande gegevens bundelen om te zien of eerdere maatregelen succes hebben gehad. Zo kan bijvoorbeeld bekeken worden of bestaande hekwerken effect hebben op suïcidecijfers.

Bij een pilot rond een ggz-instelling in Eindhoven uit 2005 werden stevige metalen hekken langs het spoor geplaatst en werd de spoorwegovergang vervangen door een viaduct. Ook werden bomen en struiken verwijderd, zodat mensen zich daar niet kunnen verstoppen. Het aantal zelfdodingen in de buurt nam af, maar op andere plekken was er een toename.

ProRail wil de precieze effecten van de maatregelen in nieuwe pilots toetsen. Dan wordt mogelijk een proef gedaan met schriklichten en praatpalen. Ook moeten reizigers meer alert gemaakt worden op verwarde mensen. ProRail schat dat ongeveer de helft van de zelfdodingen op het spoor gepleegd worden door mensen die in behandeling zijn.

Naast het leed dat de zelfdodingen op het spoor bij nabestaanden, maar ook bij conducteurs en machinisten veroorzaakt, leidt dit tot grote verstoringen van het treinverkeer. Jaarlijks is het oponthoud drie weken, omdat een baanvak na een zelfdoding gemiddeld 145 minuten gestremd is.

Trouw.



Ik help prorail een beetje, overal waarik dit bericht tegenkom post ik een spoorvriendelijkere methode:

- Argon gebruikt voor MIG lassen te halen bij de bouwcentra met lasapparatuur(100% is de beste de 85% is minder omdat je van de overige CO2 een wat zurige smaak krijgt en een minder relaxed gevoel)
- Stikstof bij veel industriele bedrijven te vinden.
- Helium gebruikt voor de ballonnen.

Laat een grote zak vollopen en stop hem over je hoofd en zorg dat het afsluit. Het gas is reukloos smaakloos en op geen enkele manier irriterend. Je lichaam raakt niet bij zuurstof tekort in paniek, maar bij een CO2 teveel. Van zuurstoftekort(hypoxie) wordt je euforisch en val je binnen 1 a 2 minuten al buiten bewustzijn.

Neem het liefst een grote vuiniszak(liefst 200 l) vol. Hiermee voorkom je dat er toch een CO2 concentratie kan opbouwen in de vuilniszak waar je misschien toch wat lichte discomfort kan ervaren al is het altijd nog effectief. Deze methode wordt ook toegepast in om proefdieren in te laten slapen om paniek te voorkomen, en om te zorgen dat niets beschadigd raakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2010 11:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-08-2010 11:26 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 16 augustus 2010 6:42 schreef Slechtheid het volgende:
ProRail: zelfdoding spoor moet vijf procent omlaag

Novum) - Spoorwegbeheerder ProRail wil het aantal zelfdodingen de komende vier jaar met vijf procent terugbrengen. Een woordvoerder van ProRail bevestigt zondag een bericht hierover in het vakblad Psy. Vorig jaar vonden er tweehonderd suïcides plaats op het spoor. Dit is het hoogste aantal in jaren en twaalf procent van het totaal aantal zelfdodingen in Nederland.

In omringende landen ligt het aantal suïcides op het spoor lager. In Duitsland en Zweden ligt dit rond de zes procent en in Engeland is dit 2,8 procent. Het aantal zelfdodingen steeg volgens het CBS van 1435 in 2008, naar 1525 vorig jaar. Het gaat om 1064 mannen en 461 vrouwen. ProRail wil eerst bestaande gegevens bundelen om te zien of eerdere maatregelen succes hebben gehad. Zo kan bijvoorbeeld bekeken worden of bestaande hekwerken effect hebben op suïcidecijfers.

Bij een pilot rond een ggz-instelling in Eindhoven uit 2005 werden stevige metalen hekken langs het spoor geplaatst en werd de spoorwegovergang vervangen door een viaduct. Ook werden bomen en struiken verwijderd, zodat mensen zich daar niet kunnen verstoppen. Het aantal zelfdodingen in de buurt nam af, maar op andere plekken was er een toename.

ProRail wil de precieze effecten van de maatregelen in nieuwe pilots toetsen. Dan wordt mogelijk een proef gedaan met schriklichten en praatpalen. Ook moeten reizigers meer alert gemaakt worden op verwarde mensen. ProRail schat dat ongeveer de helft van de zelfdodingen op het spoor gepleegd worden door mensen die in behandeling zijn.

Naast het leed dat de zelfdodingen op het spoor bij nabestaanden, maar ook bij conducteurs en machinisten veroorzaakt, leidt dit tot grote verstoringen van het treinverkeer. Jaarlijks is het oponthoud drie weken, omdat een baanvak na een zelfdoding gemiddeld 145 minuten gestremd is.

Trouw.



Haha, wat een belachelijk artikel is dit eigenlijk. De implicatie is wat mij betreft dat 200 - (0,05 x 200) = 190 zelfmoorden wél als acceptabel wordt beschouwd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-08-2010 11:35 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 16 augustus 2010 11:26 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, wat een belachelijk artikel is dit eigenlijk. De implicatie is wat mij betreft dat 200 - (0,05 x 200) = 190 zelfmoorden wél als acceptabel wordt beschouwd.


Van sommige mensen zou ik het ook erg acceptabel vinden als ze zelfmoord plegen, die mogen wel bij die 190.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2010 11:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Een beter milieu begint inderdaad bij zelf.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2010 11:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2010 11:26 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, wat een belachelijk artikel is dit eigenlijk. De implicatie is wat mij betreft dat 200 - (0,05 x 200) = 190 zelfmoorden wél als acceptabel wordt beschouwd.


Wat boeit een bedrijf nou dat er mensen sterven en hoeveel dat er zijn? Het gaat dan ook niet over etiek, maar over de vertragingen die het oplevert.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2010 12:03 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mij is zelfmoord onder de trein vooral een symptoom van de slechte psychiatrie die we in dit land hebben. Met hekken kan je dat symptoom bestrijden, maar dan zullen ze ongetwijfeld op de snelweg gaan liggen of andere oplossingen vinden. En dat kost ook geld, weet je wel hoeveel vertraging een file oplevert en hoeveel dat kost? Het lijkt me vooral verschuiving van een probleem allemaal. De Elite-oplossing lijkt me in dit geval het meest logisch en humaan. Of niet zo moeilijk doen over een Drionnetje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2010 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Chinees tovert iPod Touch om tot 'iPhone'
Uitgegeven: 16 augustus 2010 12:04
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2010 12:15
AMSTERDAM - Een 22-jarige Chinees heeft een gadget ontwikkeld waarmee van de iPhone Touch van Apple een telefoon wordt gemaakt. Middels de 'Apple Peel 520' werkt de pocketcomputer nagenoeg als een iPhone.
© AFP

"Ik ben gek op de iPhone, maar die is in China veel te duur", aldus de Chinees die alleen zijn internetnaam Maxpy wil noemen maandag tegenover CNN.

De gadget is een soort hoes die om de iPod Touch heengaat en is voorzien van een batterij, een aansluitkabel en een simkaart. Om tekstberichten te kunnen ontvangen moeten gebruikers een speciale software downloaden.

Om de vereiste applicaties te installeren moet worden ingebroken in de software van de iPod. Wanneer alles is gelukt, kan met de Apple Peel vijf uur worden gebeld en heeft de semi-iPhone een standby-tijd van 120 uur.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2010 13:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 augustus 2010 11:41 schreef Mutilator het volgende:
Wat boeit een bedrijf nou dat er mensen sterven en hoeveel dat er zijn? Het gaat dan ook niet over etiek, maar over de vertragingen die het oplevert.


Nouja en de behoorlijke problemen met hun werknemers enzo.

Ik vind het een goede instelling dat ze niet zomaar proberen te beslissen over andersmans keuze, dat is ook niet echt de taak van prorail toch?

Overigens is het een beetje raar dat ze 5% stellen, maar natuurlijk wel een realistische visie. Zelfmoorden stop je niet zomaar. Zo ga je toch ook niet zeggen dat je alle bankovervallen ga stoppen maar die probeer je te minderen.

Het beste werkt natuurlijk als een andere instelling deze maatschappelijke taak op zich neemt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2010 13:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 augustus 2010 12:03 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is zelfmoord onder de trein vooral een symptoom van de slechte psychiatrie die we in dit land hebben. Met hekken kan je dat symptoom bestrijden, maar dan zullen ze ongetwijfeld op de snelweg gaan liggen of andere oplossingen vinden. En dat kost ook geld, weet je wel hoeveel vertraging een file oplevert en hoeveel dat kost? Het lijkt me vooral verschuiving van een probleem allemaal. De Elite-oplossing lijkt me in dit geval het meest logisch en humaan. Of niet zo moeilijk doen over een Drionnetje.


Natuurlijk is het een soort symptoom bestrijding, maar natuurlijk al beter als het niet op het spoor is. voor autos zijn mensen toch minder geneigd te springen, veel minder succesvol.

Ik weet niet of ik zelfmoord geinstitutionaliseerd zou willen zien. Het haalt ook wel een beetje het persoonlijke tintje ervan af. Wil je het als overheid netjes blijven doen moet je een behoorlijk lang traject in, meeste mensen zitten daar toch niet op te wachten. Psychische zorg kan wel beter maar veel zelfmoordenaars weigeren juist ook veel vormen van hulp. Dan kan je ze weer vast gaan zetten zoals nu ook weleens gebeurt maar dan is het weer gedwongen en heb je kans dat je kapot gedrogeerde hoopjes mens eruit krijg die geestelijk niet meer in staat zijn zelfmoord te plegen.
Ik denk dat het goed is om de trein zelfmoorden tegen te gaan maar het is oppassen met een diepgaander beleid.
Het is soms wat paradoxaal maar mensen die denken over zelfmoord moet je er erg vrij in laten en soms juist de opties duidelijk kunnen maken.

In iedergeval schiet het niet op om ze een 2 weken geen suicide pogingen contractje te laten ondertekenen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2010 14:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 augustus 2010 13:34 schreef ElitE het volgende:
Natuurlijk is het een soort symptoom bestrijding, maar natuurlijk al beter als het niet op het spoor is. voor autos zijn mensen toch minder geneigd te springen, veel minder succesvol.

Ik weet niet of ik zelfmoord geinstitutionaliseerd zou willen zien. Het haalt ook wel een beetje het persoonlijke tintje ervan af. Wil je het als overheid netjes blijven doen moet je een behoorlijk lang traject in, meeste mensen zitten daar toch niet op te wachten. Psychische zorg kan wel beter maar veel zelfmoordenaars weigeren juist ook veel vormen van hulp. Dan kan je ze weer vast gaan zetten zoals nu ook weleens gebeurt maar dan is het weer gedwongen en heb je kans dat je kapot gedrogeerde hoopjes mens eruit krijg die geestelijk niet meer in staat zijn zelfmoord te plegen.
Ik denk dat het goed is om de trein zelfmoorden tegen te gaan maar het is oppassen met een diepgaander beleid.
Het is soms wat paradoxaal maar mensen die denken over zelfmoord moet je er erg vrij in laten en soms juist de opties duidelijk kunnen maken.

In iedergeval schiet het niet op om ze een 2 weken geen suicide pogingen contractje te laten ondertekenen
Als ik zie hoe onmenselijk sommige mensen het hebben, zijn ze echt beter af dood. Ik ben niet degene die daarover moet oordelen, maar zelf willen ze het vaak ook. Wie zijn we dan om ze tegen te houden? Moeilijke materie, dat sowieso.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2010 14:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Idd, maar die besluiteloosheid zorgt ook voor kromme toestanden. Wat ik hoor van de gehandicapten zorg is dat er toch vaak gegrepen wordt naar halve middelen. Het had beter gekunt, maar je houd ze wel langer in leven.

Het probleem is dat de "prolife" aanhangers nu wel hun zin krijgen maar ook de andere omdat er niet meer tijd en geld in gestoken wordt.(ook gewoon hardstikke logisch dat je het niet in een bodemloze put gooit)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-08-2010 14:55 by Yirroth Profiel van Yirroth

Misschien zelfmoord-klinieken ontwikkelen?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2010 15:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stoppen met voeren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-08-2010 18:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 augustus 2010 9:03 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Ook weer opgelost.
Als alle, fundamentalistische, Pakistanen aan de overstromingen de pijp uit gaan is het indd zo mooi opgelost. Dat zal echter waarschijnlijk niet het geval zijn en is het dus een gemiste kans om als ‘Westen’ eens wat goodwill te kweken bij die apen. Op Iran na is Pakistan een van de grootste, potentiële, bedreigingen voor ons. Miljoenen fundamentalistische, anti-westerse moslims met een groot leger, een instabiele regering en een kernwapenarsenaal. Gezien gematigde politici in Pakistan compleet incompetent zijn zullen ze deze crisis ook wel weer compleet verneuken waardoor anti-westerse radicalen nog meer steun krijgen. Na de hele boel plat bomaderen en die kernwapens jatten is een, westerse, hulpkruistocht wellicht eigenlijk het beste dat we kunnen doen.

Maarja, (linksige) politici en hulporganisaties geven Pakistan liever geen geld omdat het land best wel geld heeft, maar dat allemaal uitgeeft aan defensie. Op zich wel wat voor te zeggen, maar bij Afrikaanse warlords maakt men zich daar minder druk om. En nogmaals, wat meer goodwill kan het westen in Pakistan wel gebruiken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-08-2010 18:58 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 augustus 2010 18:54 schreef kwelgeest het volgende:
Als alle, fundamentalistische, Pakistanen aan de overstromingen de pijp uit gaan is het indd zo mooi opgelost. Dat zal echter waarschijnlijk niet het geval zijn en is het dus een gemiste kans om als ‘Westen’ eens wat goodwill te kweken bij die apen. Op Iran na is Pakistan een van de grootste, potentiële, bedreigingen voor ons. Miljoenen fundamentalistische, anti-westerse moslims met een groot leger, een instabiele regering en een kernwapenarsenaal. Gezien gematigde politici in Pakistan compleet incompetent zijn zullen ze deze crisis ook wel weer compleet verneuken waardoor anti-westerse radicalen nog meer steun krijgen. Na de hele boel plat bomaderen en die kernwapens jatten is een, westerse, hulpkruistocht wellicht eigenlijk het beste dat we kunnen doen.

Maarja, (linksige) politici en hulporganisaties geven Pakistan liever geen geld omdat het land best wel geld heeft, maar dat allemaal uitgeeft aan defensie. Op zich wel wat voor te zeggen, maar bij Afrikaanse warlords maakt men zich daar minder druk om. En nogmaals, wat meer goodwill kan het westen in Pakistan wel gebruiken.



Vriendschap is toch wel te koop?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2010 21:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

'Pestprotocol bejaardenhuizen overbodig'

De Katholieke Bond voor Ouderen in Limburg (KBO) vindt een pestprotocol voor verzorgingstehuizen overbodig. Volgens de bond is het moeilijk om het probleem van pesten onder ouderen te regelen via een dergelijk protocol.

Volgens de KBO Limburg is het wel belangrijk dat er door familieleden, personeel en directies aandacht aan het probleem wordt geschonken, maar het invoeren van regeltjes is geen goede manier volgens de bond. De bond ziet bijvoorbeeld meer in een goede introductie van nieuwe bewoners in een verzorgingstehuis.

Het Nationaal Fonds Ouderen pleitte eerder juist wel voor een protocol om het pesten onder ouderen terug te dringen. Eén op de vijf bewoners van verzorgingstehuizen zou immers gepest worden.


Ah netjes

Het is natuurlijk logisch als je een paar dieren in een kooitje stopt dat er een soort pikorde ontstaat. Ingrijpen vanaf bovenaf werkt alleen maar ergere pesterijen in de hand als niemand kijkt. Door de kooi te verrijken haal je de meeste problemen weg, hang wat speeltjes op en zorg dat ze uitgedaagd worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen