IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 12:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha toch wel mooi om die bij greenpeace acties op te hangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 12:13 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 augustus 2010 11:57 schreef ElitE het volgende:
Na een overval je zo bruut tegen een hond verdedigen wil natuurlijk ook wel zeggen dat diegene zich waarschijnlijk ook niet zo liefjes zal overgeven aan de politie.


Zeer goed mogelijk maar of dat ook werkelijk het geval gaat zijn zou ik niet durven zeggen.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou me met een grommende en tanden tonende viervoeter tegenover me meer bedreigd voelen dan wanneer een een mens voor me staat waarmee te in elk geval communiceren valt omdat hij mijn taal spreekt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-08-2010 12:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 augustus 2010 12:13 schreef XXL het volgende:
Zeer goed mogelijk maar of dat ook werkelijk het geval gaat zijn zou ik niet durven zeggen.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou me met een grommende en tanden tonende viervoeter tegenover me meer bedreigd voelen dan wanneer een een mens voor me staat waarmee te in elk geval communiceren valt omdat hij mijn taal spreekt.


De politie in NL stelt vrij weinig voor inderdaad maar ik denk toch niet dat hij zich met praten een weg van die steekpartij/overval (of whatever de reden was dat ze hem achtervolgden) kan lullen.

Sowieso, iemand die tot zoiets in staat is en vlucht (dus niet de consequenties accepteert), lijkt me niet voor rede vatbaar. Alleen al vanwege de hormonenrush. Maar goed, we waren er niet bij. En hij is nu dood.


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2010 12:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 augustus 2010 11:54 schreef XXL het volgende:
Ontroerend om te lezen dat best mensen bereid zijn zich te laten bijten door honden en dat in het belang van het welzijn van het beestje dan maar passief ondergaan.

*Pinkt traantje weg*

Kan best, zodra er een plizihond op me wordt afgestuurd zal ik wel iets uitgevroten hebben.
Elke andere hond krijgt van mij een keelklem die eindigt in een fatale hoestbui bij het beestje zelf. Zo hard is dat kraakbeen in de hals nou ook weer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-08-2010 12:22]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2010 12:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Laura omzeilt pers en vertrekt

Het zeilmeisje Laura Dekker is zojuist DEFINITIEF vertrokken vanuit Portugal richting de Canarische Eilanden.

Pers

De 14-jarige koter wil graag de jongste zeilster ooit worden die onafgebroken rond de wereld zeilt. Ze vertrok niet uit de haven van de Portugese stad Portimao, zoals veel media verwachtten, maar uit een andere haven, onder meer om de pers te omzeilen. Boefje.

Met het vertrek begint haar solozeilreis officieel. In Portugal trof ze de afgelopen twee weken de laatste voorbereidingen.

(SN)

En ik maar denken dat ze een aandac... Oh nee, dat waren anderen.

:')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-08-2010 12:24 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

"Laura omzeilt pers en vertrekt"




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 12:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 augustus 2010 12:18 schreef Greycloak het volgende:
Kan best, zodra er een plizihond op me wordt afgestuurd zal ik wel iets uitgevroten hebben.
Elke andere hond krijgt van mij een keelklem die eindigt in een fatale hoestbui bij het beestje zelf. Zo hard is dat kraakbeen in de hals nou ook weer niet.


Zoals ik eerder al aangaf is de situatie politiehond / huisdier net even anders, maar bij sommige mensen heb ik de indruk dat ze daar anders over denken.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2010 12:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 augustus 2010 12:29 schreef XXL het volgende:
Zoals ik eerder al aangaf is de situatie politiehond / huisdier net even anders, maar bij sommige mensen heb ik de indruk dat ze daar anders over denken.


Tsja, of ik het zelf doe of de dierenarts maakt ook weinig uit, behalve dat ik de voldoening heb dat ik ook mijn zegje heb gedaan in de onenigheid die zo'n hond met mij heeft.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 12:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 augustus 2010 12:18 schreef Greycloak het volgende:
Kan best, zodra er een plizihond op me wordt afgestuurd zal ik wel iets uitgevroten hebben.
Elke andere hond krijgt van mij een keelklem die eindigt in een fatale hoestbui bij het beestje zelf. Zo hard is dat kraakbeen in de hals nou ook weer niet.


Jij bent nog nooit aangevallen door een wat grotere hond.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 12:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 augustus 2010 12:29 schreef XXL het volgende:
Zoals ik eerder al aangaf is de situatie politiehond / huisdier net even anders, maar bij sommige mensen heb ik de indruk dat ze daar anders over denken.




Nouja zodra je wordt aangevallen door een politiehond moet je je eigenlijk gewoon overgeven, het beest gaat je niet loslaten na een paar flinke klappen. Ik snap wel dat je uit reflex gaat handelen en hem neersteek als je al een mes in je hand hebt. Maar het reflex van de politie is schieten.

Arrestaties zijn nooit eerlijk, als de ander niet meewerkt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2010 12:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 augustus 2010 12:33 schreef ElitE het volgende:
Jij bent nog nooit aangevallen door een wat grotere hond.
Denk niet dat ie beide handen weet te blocken eigenlijk.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het leuk ga vinden onder zo'n massa spieren en botten, maar eraan gaat ie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 12:41 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 augustus 2010 12:37 schreef Greycloak het volgende:
Denk niet dat ie beide handen weet te blocken eigenlijk.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het leuk ga vinden onder zo'n massa spieren en botten, maar eraan gaat ie.


Met de linkerhand de aanval blokkeren (Lees: daar zijn kaken omheen laten zetten) en tegelijk een directe rechtse tussen de ogen / op de neus of de vlakke hand op zijn oren zou voor mijn gevoel redelijk effectief moeten zijn.

Edit: Linkerarm niet proberen weg te trekken maar juist verder tussen zijn kaken drukken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-08-2010 12:42]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 12:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ grey: Klopt maar, een niet getrainde hond zal niet zo snel stil op 1 plek blijven bijten maar meer telkens wat hapjes waardoor je beide meer in beweging bent. Uiteindelijk is het wel goed om dat te doen, maar je riskeert wel duidelijk de hand die naar de keel gaat.

Als de hond wel vastbijt kun je het wel proberen. Voor de rest denkik dat schoppen toch op kop en middenrif wel het beste werkt. Al is het bij dominante honden die je alleen willen overmeesteren honden beter om je gewoon dood te laten vallen en bij echt valse honden geef je hem dan alleen de ruimte.

@ XXL: Mja dat is ook een methode iig zorgen dat die op 1 plek bijt, maar meestal heb je niet meer de tijd die strategie toe te passen en ben je half paniekerig aan het rond rennen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-08-2010 12:44]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-08-2010 12:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, dat incident in Nijmegen in om de hoek van mijn vriendin's huis, appart.

En een mooie discussie weer. LOL

Als er een aggressieve hond op je afkomt, dan probeer je die hond te stopppen, boeiend of het beest dood gaat of politiehond is...... Het is maar een beest.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 12:56 by XXL Profiel van XXL

Thanx, N.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2010 13:59 by XXL Profiel van XXL

'Ik heb geen minuut geslapen in de cel'
Update: zaterdag 21 aug 2010, 13:24

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zegt dat hij "pittig is aangepakt" in de gevangenis in Australië. Hij werd gisteren gearresteerd wegens huisvredebreuk toen hij een van moord verdachte man wilde spreken.

"We zijn naar een cellencomplex gebracht en daar moesten we ons meteen uitkleden. Vervolgens werden we naakt tegen de muur gezet. Daar moesten we een paar kniebuigingen te maken zodat ze konden controleren of we niets rectaal zouden meesmokkelen. Het is behoorlijk vernederend als daar een paar man staan toe te kijken."
Vingerafdrukken

De misdaadverslaggever en zijn collega moesten hun vingerafdrukken geven en er werd DNA-materiaal afgenomen. Daarna werden ze volgens De Vries meegenomen naar een lege betonnen cel.

"Er lag alleen een plastic matras met een dekentje op de grond. Het is wintertijd in Australië en het was knap koud. Daarbij bleef ook het licht de hele nacht aan. Ik heb geen minuut geslapen. Dit kwam ook omdat de medegedetineerden een hels kabaal maakten. Ze schopten vaak tegen de tralies aan."

De nacht ging volgens De Vries tergend langzaam voorbij. "Maar er is meer dan een nacht in een gevangenis voor nodig om mij te vellen", zegt hij.
Begrijp het niet

De Vries begrijpt niet waarom hij zo is behandeld. "Een journalist is er toch voor om vragen te stellen?", vraagt hij zich hardop af. "De autoriteiten zeiden dat ik niet op zijn terrein [van de verdachte man, red.] mocht komen, maar als ik hem wil spreken, moet ik toch aanbellen?"

Volgens de misdaadverslaggever speelt mee dat Australië niet aan het uitleveren van verdachten doet. "Ze beschermen hem daardoor tot in het extreme. Je mag hem niet eens benaderen, het is absurd."

De misdaadverslaggever moet dinsdag voor de rechter verschijnen. Hij is nu op borgtocht vrij. Zijn collega heeft een boete betaald, maar De Vries weigert dit. Het is de verslaggever verboden in de tussentijd contact te zoeken met de verdachte.



Gossie. Arme jongen. :')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 14:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe het mag dan wel wat minder netjes zijn in australie, maar dit gun ik peter ook wel even.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-08-2010 14:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Echt, moge die deVries een hersenbloeding krijgen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 14:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Man bewaart dode moeder in rugzak

De Japanse zoektocht naar mensen boven de honderd heeft opnieuw tot een schokkende ontdekking geleid. In Tokio vonden de autoriteiten het stoffelijk overschot van een vrouw die 104 jaar oud zou zijn, maar al ruim negen jaar is overleden. De plek waar ze de vrouw vonden, was echter ronduit bizar: de vrouw zat dubbelgevouwen in de rugzak van haar zoon.

De zoon zei dat hij de begrafenis niet kon betalen. Lokale autoriteiten hadden de vrouw na het bereiken van de honderdjarige leeftijd 150.000 yen (1380 euro) geschonken. Zulke giften worden echter regelmatig aan familieleden gegeven. De politie is een onderzoek begonnen naar de zoon voor het toebrengen van schade aan een menselijk lichaam en het illegaal opstrijken van pensioengelden.

Japan doet onderzoek naar de ongeveer 40.000 honderdplussers in het land, nadat een man uit Tokio al dertig jaar dood bleek te zijn. Bijna tweehonderd honderdplussers lijken tot nu toe verdwenen te zijn. De Japanse autoriteiten vrezen dat de nabestaanden nog wel pensioengeld en andere sociale voorzieningen opstrijken.


Haha in japan worden ze misschien helemaal niet ouder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 21-08-2010 16:35 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Dat snap ik, na twee atoombommen. Van zulke straling kun je niet oud worden.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2010 16:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 augustus 2010 16:35 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Dat snap ik, na twee atoombommen. Van zulke straling kun je niet oud worden.
Bruce Banner houdt het anders al een beste tijd vol. Zo vaak als die gast al herfilmd is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 18:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 augustus 2010 16:35 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Dat snap ik, na twee atoombommen. Van zulke straling kun je niet oud worden.


De stralingseffecten zijn hartstikke overdreven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-08-2010 18:34 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Zo schijnt.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2010 18:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de zon.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2010 19:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 augustus 2010 16:39 schreef bastianus het volgende:
Bruce Banner houdt het anders al een beste tijd vol. Zo vaak als die gast al herfilmd is.

maar dat was een gammabom en geen atoombom. dat is natuurlijk iets heel anders!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen