|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Masturberende naakte hardloper opgepakt Uitgegeven: 27 september 2010 12:27 Laatst gewijzigd: 27 september 2010 12:27 AMSTERDAM - Een 38-jarige naakte Leidse marathonloper is zondag om 16.45 uur op de Oostvlietweg in Leidschendam aangehouden omdat hij onzedelijke handelingen verrichtte. © ANP Het was de politie opgevallen dat de man geen kleding droeg, maar de hardloper werd pas gearresteerd toen hij tijdens een tussenstop in het openbaar masturbeerde. De atleet vertelde de politie in de veronderstelling te zijn dat hij in een naaktrecreatiegebied liep. Tegen de schennispleger is proces-verbaal opgemaakt. © Novum echt wtf |
|
Heb wel eens gehoord dat naakt over straat lopen toegestaan is, maar je niet op (bijvoorbeeld) een bankje mag zitten. |
|
ja die middelste alinea verbaast mij terdege [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 27-09-2010 15:36] |
|
quote: pardon???? signature |
|
Eigenaar Segway sterft in bizar ongeluk Uitgegeven: 27 september 2010 13:18 Laatst gewijzigd: 27 september 2010 14:47 LONDEN - De Britse zakenman Jimi Heselden, eigenaar van Segway, is omgekomen door een bizar ongeluk met zijn eigen gemotoriseerde step. © NU.nl De 62-jarige miljonair reed zondag op zijn landgoed in het noorden van Engeland van een rotswand af en kwam in een lager gelegen rivier terecht. Dat heeft de politie maandag laten weten aan Britse media. Heselden had het bedrijf Segway in december vorig jaar gekocht. De Segwaysteps blijven in evenwicht door gyroscopen, computerchips en sensoren. De step komt in beweging als de bestuurder voorover leunt. 52 sec |
|
Hij stond aan de rand en leunde even naar voren om te kijken hoe diep het is? |
|
Molukse kerken lijken doelwit brandstichters (Novum) - In het Drentse Hoogeveen heeft maandagochtend in een Molukse kerk brand gewoed. In het Twentse Nijverdal was er ook brand in een Molukse kerk. In Assen werd gepoogd brand te stichten bij een Molukse kerk. Een politiewoordvoerder laat weten dat het onderlinge verband van de branden onderzocht. De toedracht is onduidelijk. Niemand raakte gewond. Rond 03.00 uur kwam er een melding binnen van de brand aan de Lodderstraat in Hoogeveen. De kerk is volgens een politiewoordvoerder zwaar beschadigd. Naar aanleiding van de brand in Nijverdal en de poging tot brandstichting in Assen zal bij het onderzoek 'extra scherp' worden gekeken naar sporen van brandstichting. In Assen kreeg de politie zondagnacht een melding van een getuige die had gezien dat er werd geprobeerd een Molukse kerk in brand te steken. Meer informatie over het voorval wil de politie in verband met het onderzoek niet kwijt. Een brand in een Moluks centrum in de Molukkenstraat in Nijverdal veroorzaakte maandagochtend flinke schade. In het centrum was een Molukse kerk gevestigd. De brandweer houdt rekening met brandstichting. Issie weer bezig? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Fellatio? inflatie? Uit het kabinet getrapt worden? EU parlementarier worden? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Te beginnen bij 'shemales' ook echt. Nou ja, moet toegeven, als ze zouden dreigen mijn naam daarmee in verband te brengen zou ik ook wel meewerken. Vind het overigens wel een bizarre manier van werken, gaat volgens mij wel in tegen de privacywetgeving. |
|
Steve Lightspeed is volgens mij een amerikaans merk, dus daar zal hij waarschijnlijk meer resultaat krijgen dan hier. Ik wens hem succes in het verkrijgen van gegevens van sites hier uit nederland, zoals 123video.nl. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Beetje tendentieuze kop boven dit Volkskrantartikel... Als het wel waar is, is het natuurlij erg dom om dingen in de brand te steken die nog gerenoveerd moeten worden. Boeiender |
|
Matthew is half moluks... ik verdenk hem! @ MR. N. alles beter dan kraken! in de fik ermee, verzekeringspremie opstrijken, klaar! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 28-09-2010 18:41] |
|
quote: Haha, moest er ook gelijk aan denken ja. "Die zwart'n bint niet te vertrouw'n jaaa!" Boeiender |
|
quote:Zouden ze Grey als koppenmaker hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Verzekering. Je moeder. |
|
quote: Persoonlijk denk ik dat hij gewoon wilde voorkomen dat ze kerken in brand zouden gaan steken.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-09-2010 21:26] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Want die houdt van sensatie? Goh. Zo leer ik elke dag weer iets nieuws. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ach, Molukkers, moslims, Joden, same shit different asshole ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh, én ik heb een hekel aan Molukkers. Te gek! En Joden, ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-09-2010 22:19] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Precies. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee joh. Je hebt het alleen nogal eens over moslims als groep. En onlangs in een wat ongelukkig voorbeeld over joden als groep. In de kop van de Volkskrant worden Molukkers als groep neergezet als aanstichters van de branden. Vandaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
WTF, dat heb ik totaal gemist Terwijl alles hier normaal als een lopend vuurtje rond gaat, hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En Argentijnen. Tuig! Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |