![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1316722/First-pictures-toddler-taped-wall-mother-boyfriend.html#comments Nekschot voor beide ouders graag? ![]() |
|
quote: Nope, vastplakken aan een muur een een langzame hongersdood. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Daar was Lebbis ook al achter, die had dan ook een oplossing. ![]() |
|
quote: -.- In de Middeleeuwen hadden ze geen slavernij. Dus wil je die er even buiten laten? ![]() ![]() |
|
Iran schijt in zn broek en dat boeit niemand?? Ik vind het prachtig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Heb het met aandacht zitten lezen. En dankejwel nu weet ik weer waar SCADA voor staat. ![]() |
|
quote:Je zou soms denken dat die vrachtautochauffeurs misschien ooit leren dat iets "triviaals" als "tussenafstand" best wel eens levens zou kunnen schelen. Maar nee... Jammer weer dit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Mja, je kunt je ook afvragen hoe handig het is om tussen twee vrachtwagen te gaan rijden. ![]() |
|
quote:Bijzonder onverstandig. Echter, als vrachtautochauffeur... *iets met verantwoordelijkheidsgevoel en verkeersinzicht roepen wil maar ervan afziet* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Zorgwekkend eerder. Ik mag hopen dat ze de verantwoordlijke persoon/personen aan Iran uitleveren. ![]() |
|
quote: Nee man, cyber-warfare. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Lager dan kraken. ![]() ![]() |
|
Dat hacken moest ik me ook maar eens in verdiepen. Maar dan wel voor het goede doel. ![]() ![]() |
|
jezelf? signature ![]() |
|
ik woon op drie hoog, dus ik heb geen last van hekken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: vreemd, toen ik in mijn depressieve fase alleen ging wonen , op het 5e, waren er hekken aan de ramen. was natuurlijk ook wel een soort instelling voor depressivo's signature ![]() |
|
quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_medieval_Europe Niet veel maar afwezig was het zeker niet. En de barbarijnen kwamen langs onze kusten nog weleens wat slaven plukken. Ik reageerde ook op Yirrot omdat hij eerder al voorstelde proeven te doen op criminelen. Eigenlijk is dat juist een slecht voorbeeld omdat er nog geen wetenschappelijke methoden werden toegepast. sowieso al zelden testen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Met een beetje een goede tactiek krijg je elk kind wel zover dat die vrijwillig aan de muur vast getaped wil zitten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Italiaan sterft door misstap tijdens plaspauze Uitgegeven: 3 oktober 2010 10:42 Laatst gewijzigd: 3 oktober 2010 10:42 ROME - Een 36-jarige Italiaanse automobilist is zondagochtend overleden toen hij tijdens een plaspauze per ongeluk van een viaduct afstapte. Dat heeft het Italiaanse persbureau ANSA gemeld. Ermes Calautto was met zijn auto gestopt langs de kant van de snelweg in de buurt van Pordenone in het noordoosten van Italië. Door de duisternis zag de man niet dat hij stilstond op een viaduct. Toen de chauffeur van de weg af stapte om te urineren, stapte hij in een ravijn van negen meter diep. Zijn medepassagier werd na een paar minuten ongerust en ging kijken wat er aan de hand was. Zij waarschuwde de hulpverleningsdiensten, maar toen deze arriveerden, was Calautto al aan zijn verwondingen overleden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Darwin award, for sure ![]() |
|
Puber spuit traangas naar passanten Uitgegeven: 3 oktober 2010 12:07 Laatst gewijzigd: 3 oktober 2010 12:07 AMSTERDAM - Een 17-jarige jongen uit Leeuwarden heeft zaterdagnacht meerdere voorbijgangers met pepperspray in het gezicht gespoten. De politie heeft hem aangehouden. Rond 03.00 uur belden meerdere slachtoffers het alarmnummer omdat ze in het centrum met traangas in het gezicht waren gespoten. Aan de hand van het signalement van de dader hielden agenten in de Poststraat een jongen aan. Hij bleek een busje pepperspray bij zich te hebben. De puber is overgebracht naar een politiebureau. Drie slachtoffers hebben aangifte gedaan. © Novum Nu.nl Een weekje cel, iedere dag 3 keer pepperspray in de smoel spuiten. Dat zal 'm leren. ![]() |
|
Mondhoeken insnijden, en dan een flinke stamp onder z'n kutflikker geven... ![]() Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |