IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-09-2010 21:54 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 september 2010 17:06 schreef XXL het volgende:
'een soort bouwsteentjes die aan elkaar kunnen worden geklikt'

Het gewoon LEGO noemen was makkelijker geweest?
LEGO klik je niet aan elkaar en de naam zal ook nog wel beschermd zijn.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2010 21:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 september 2010 21:43 schreef Vampire John het volgende:
14-09-2010

TILBURG - Een 73-jarige Tilburger heeft zijn vriendin (82) mishandeld omdat hij van haar niet naar The A-Team mocht kijken.

Agenten trokken na een melding naar het huis van het Tilburgse stel.

Ze troffen het paar op straat aan. De wang van de Brabantse zat onder het bloed. De man gaf daarop toe dat hij zijn partner had geslagen.

De agenten namen het stel mee naar het bureau waar bleek dat de twee, niet voor de eerste keer, ruzie hadden gehad om de tv-serie The A-Team. De man wil dat graag zien, zijn vriendin per se niet. Vervolgens had de serieliefhebber, die een paar biertjes ophad, de vrouw tweemaal geslagen. Na een gesprek vertrokken ze samen naar huis.

SHIT, ik dacht dat wij in Eindhoven de gekste waren...



Ik kan me anders herinneren dat ik vroeger ook altijd flink de smoor inhad als ik niet naar het A-team mocht kijken van de ouwelui. En aangezien bejaarden weer kinds worden..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-09-2010 22:10 by XXL Profiel van XXL

Serieliefheber? Die gast is al aardig op weg om een seriemoordenaar te worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 14-09-2010 22:21 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 14 september 2010 21:56 schreef bastianus het volgende:
En aangezien bejaarden weer kinds worden..


Da's ook het mooie, met Alzheimer kan je gegarandeerd de vorige vijftien herhalingen toch niet herinneren


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-09-2010 22:22 by Forever After Profiel van Forever After

Waarom denk je dat die ouwe wou kijken?


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2010 12:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Belangrijk nieuws!!!

Jort Kelder: Pieter Storms sloeg me

Voor wie gisteren de 'discussie' heeft gezien tussen Pieter Storms en Jort Kelder bij De Wereld Draait Door (DWDD) komt het misschien niet als een verrassing: Storms werd na afloop agressief en sloeg Kelder drie keer in zijn gezicht.

Aanleiding was een tien minuten durend gekakel waarbij Storms wilde zeggen dat de verloedering van de journalistiek is begonnen bij Kelder en waarbij Kelder aantoonde dat Storms zelf nooit een integere journalist is geweest. Storms zat er vooral om zijn vrouw Nina Brink te verdedigen die meermalen hard door het blad Quote is aangepakt.

Na afloop begon, zo schrijft Kelder op zijn weblog 925, Nina Brink hem 'vuile rat' te noemen waarna Storms er ook bijkwam en fysiek werd. Kelder schrijft dat Storms hem drie klappen in het gezicht gaf.

"Na de gezellige 'after' met mij gingen ze naar de afschmink, alwaar Nina & Pieter nog 3 kwartier lang ruzie hebben staan maken met de presentator en de hoofdredacteur, Matthijs en Dieuwke. Los van allerlei bizarre verwijten dat Matthijs mij de mond had moeten snoeren en dat Dieuwke mij te veel verdedigde (wat bij Nina de woedende uitroep ontlokte: 'ben je soms verliefd op hem') hebben ze geëist dat De Wereld Draait Door mij als Tafelheer ontslaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-09-2010 13:39 by Mark Profiel van Mark

Vond die Storms altijd al een arrogante gesjeesde minkukel, dus verbaast me niks. Normale conversatie zat er nooi in, die gast schreeuwde en elleboogde zich overal een weg naar binnen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2010 13:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 september 2010 13:39 schreef Mark het volgende:
Vond die Storms altijd al een arrogante gesjeesde minkukel, dus verbaast me niks. Normale conversatie zat er nooi in, die gast schreeuwde en elleboogde zich overal een weg naar binnen.


is ook zo. En die Kelder is zo een sarcastisch mannetje dus een ideale combinatie natuurlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2010 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

‘Ik gaf Jort Kelder alleen tikje’

AMSTERDAM – Pieter Storms ontkent dat hij televisiepersoonlijkheid Jort Kelder na de uitzending van De Wereld Draait Door heeft geslagen. “Ik heb alleen met mijn rechter wijsvinger tegen zijn wang getikt.”

© ANPDit zegt Storms woensdag tegenover de Telegraaf. “Als ik hem werkelijk geslagen zou hebben, dan had hij geen fut meer gehad voor het tikken van zijn stukje op zijn website”, zo reageert de voormalig Breekijzer-presentator geërgerd.

Storms en zijn vrouw Nina Brink zullen niet snel nog eens een uitzending van DWDD bijwonen. Storms stelt ‘laaiend’ te zijn op de redactie van het programma, omdat zijn vrouw Nina Brink in beeld werd gebracht tijdens de uitzending terwijl dit van te voren niet was afgesproken.

Naïef

“Ze hebben willens en wetens het gesprek richting Nina gedraaid. Ik ben naïef geweest, ik had veel eerder moeten ingrijpen", aldus Storms in de krant.

"En meneer Kelder krijgt ook nog even de gelegenheid om mijn Nina te beledigen als mijn toekomstige ex, en mij te beledigen door mij een golddigger te noemen. Wij zijn onder valse voorwendsels naar de studio gelokt. Echt schandalig."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2010 14:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Is wel lullig, als het inderdaad onder valse voorwendselen was. Maar dan moet je alsnog niet uit de slof schieten, natuurlijk. En je kunt toch ook wel verwachten dat JK je gaat irriteren als je daar gaat zitten :') Kom dan niet / loop dan weg.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2010 14:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hij legt nu alleen maar nadruk op dingen die hij niet zou moeten doen. Hij neemt wel heel erg een slachtoffer rol aan door DWDD ook de schuld te geven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2010 14:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 september 2010 14:52 schreef ElitE het volgende:
Hij legt nu alleen maar nadruk op dingen die hij niet zou moeten doen. Hij neemt wel heel erg een slachtoffer rol aan door DWDD ook de schuld te geven.

En nog blijven intimideren, hè, “Als ik hem werkelijk geslagen zou hebben, dan had hij geen fut meer gehad voor het tikken van zijn stukje op zijn website” :')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2010 15:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe jah, beetje zwak om alleen te forceren zonder een momentje open te staan en echt te reageren op meneer kelder.

Het is tijd dan Nina dat ding nu eens in Pieter propt.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-09-2010 15:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

"Pieter is het slaafje van meesteres Nina"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2010 15:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Was het niet zo dat succesvollen zakenlui tijdens de seqz juist gedomineerd willen worden. Ik kan me voorstellen dat Nina eerder dat ding in haar mond neemt. Een zak kan natuurlijk ook, dan is het voor Pieter wat dragelijker


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 15-09-2010 15:49 by Yirroth Profiel van Yirroth

Als we nu de wereld van Nina, Jort & Pieter afhelpen en hun respectievelijke bankrekeningen gebruiken voor een leuk feestje.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2010 17:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Nederland krijgt winter met veel neerslag'
Uitgegeven: 15 september 2010 16:22
Laatst gewijzigd: 15 september 2010 16:46

AMSTERDAM – De komende winter in Nederland wordt er een met 'bovengemiddeld veel neerslag'. Dat voorspelt metereologiebedrijf Meteovista, moeder van onder meer Weeronline.nl, woensdag.

© Burry van den BrinkVolgens de onderzoekers van Meteovista zijn er twee mogelijke scenario’s voor de winter van 2010 – 2011. De eerste mogelijkheid is dat er gemiddelde winterse temperaturen komen met relatief veel sneeuw. Zo niet, dan wordt het vermoedelijk een zachte winter met veel regen.

Klimaatfenomeen La Niña, een ophoping van warm water in het westelijke deel van de Grote Oceaan, is de veroorzaker van de natte winter. Volgens de meteorologen zit er een krachtige variant aan te komen en dat gebeurt niet vaak. Het Amerikaanse klimaatinstituut NOAA verwacht dat La Niña aanhoudt tot in het nieuwe jaar.

Of het er veel sneeuw of veel regen valt, hangt af van de koers van depressies die zich vervolgens vormen boven de Atlantische Oceaan.

Elfstedentocht

Voor schaatsliefhebbers die hopen op een Elfstedentocht is de voorspelling slecht nieuws. “Nederland krijgt alleen elfstedenkou bij een bepaald hoge drukgebied boven Scandinavie. Dat lijkt bij de voortzetting van La Niña niet waarschijnlijk”, aldus meteoroloog Hans Roozen.

De onderzoekers houden wel een slag om de arm: "Er is altijd een bepaalde mate van onzekerheid bij voorspellingen. Maar deze verwachtingen zijn goed onderbouwd."


Hopen op vel sneeuw dan, heeft tenminste nog een mooi uitzicht ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-09-2010 17:40 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 september 2010 17:39 schreef Jenje het volgende:
De eerste mogelijkheid is dat er gemiddelde winterse temperaturen komen met relatief veel sneeuw. Zo niet, dan wordt het vermoedelijk een zachte winter met veel regen.




Zeg dan niks, denk ik dan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2010 17:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik voorspel dat we in december op het strand liggen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-09-2010 18:21 by XXL Profiel van XXL

Ik wist helemaal niet dat Storms, de ultieme bestrijder van onrecht in Nederland, getrouwd is met Brink die op zijn zachtst gezegd zelf niet helemaal een smetteloos verleden heeft.

*Gaat maar eens naar uitzending gemist*



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-09-2010 18:40 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 15 september 2010 17:39 schreef Jenje het volgende:

'Nederland krijgt winter met veel neerslag'

[verhaal]

Hopen op vel sneeuw dan, heeft tenminste nog een mooi uitzicht ...

+1

Ik verheug me nu al op de beelden van paniekerig rondjes rennende Nederlanders, niet rijdende treinen en files van 38+ kilometer omdat er 's nachts een paar centimeter sneeuw is gevallen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-09-2010 18:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Waarom zou je dan in paniek rondjes gaan rennen?


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2010 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Omdat Nederland al doet als het 10 mm regent ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-09-2010 18:43 by Forever After Profiel van Forever After

Of zou het figuurlijk zijn?


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-09-2010 18:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 september 2010 18:43 schreef Jenje het volgende:
Omdat Nederland al doet als het 10 mm regent ...


Ah, "Nederland", dank u Geert Hendriks.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen