IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 12:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 11:36 schreef kwelgeest het volgende:
Dat NCTB wellicht niet efficiënt, genoeg, is of niet juiste of genoeg bevoegdheden heeft zou kunnen. Dat maakt het NCTB als NCTB nog geen overbodige, geldverslindende, ‘rechtse’ hobby.

Zeg ik dat?
quote:
De werkzaamheden die het NCTB verricht moeten toch echt verricht worden. Als je het anders noemt of ergens anders onderbrengt, als dat al kan en/of wenselijk is met oog op de ‘functiescheiding’, veranderen de aard en nut van de werkzaamheden nog niet.

Niet relevant, ik onderschrijf het nut van wat ze beogen te doen.
quote:
Sowieso, waar baseer jij je post eigenlijk op? Volgens mij zijn de werkzaamheden van NCTB heel moeilijk zo niet, niet meetbaar. Het is niet concreet vast te leggen hoeveel terroristische aanslagen vorkomen worden door maatregelen die sinds 9/11 op dergelijke vlakken genomen zijn. Er zijn ook mensen die door de toename van controle of antiradicaliseringsmaatregelen compleet afzien van het, pogen tot, plegen van aanslagen. Hoe wil je dat meten?

Ik zeg toch ook niet dat ze totaal geen positief effect hebben? Ik zeg alleen dat het (een stuk) beter kan. In plaats van een coördinerende functie gaat de NCTB meer en meer op zichzelf staan met haar eigen diensten en activiteiten die weer anderen in de weg zitten. Dat lijkt me niet de bedoeling.
quote:
Als je bijvoorbeeld naar Israël kijkt, maar dat is maar een voorbeeld dus zeer de vraag in hoeverre en of dat universeel is, zijn de (zelfmoord)aanslagen sinds de extra maatregelen van tijdens/na de tweede intifada meetbaar afgenomen.

Wat voor maatregelen waren dat dan?
quote:
Dat het doel van terroristen is om het leven van hun slachtoffers te beïnvloeden en veranderen is ans sich waar. Maar niet iedere verandering kan daar onder geschaard worden. Als een terroristische aanslag van moslimradicalen er voor zorgt dat moslims hun leven niet meer kunnen leiden, dat de islam compleet uit het publieke leven gebannen wordt, moskeen en islamitisch onderwijs verboden worden, hoofddoekjes verboden, imams uitgezet en iedere moslim is zijn dagelijks leven, door veiligheidsdiensten, gehinderd wordt is dat natuurlijk een verandering, maar echt niet de verandering die, die terroristen voor ogen hadden en wensten.

Ik doelde erop dat het gemekker van zo'n NCTB er voor zorgt dat wij bang blijven, nergens voor nodig. Daarom kunnen je dat TB maar beter underground doen.

Welke aanvullende maatregelen je in de maatschappij zou moeten treffen gaat de NCTB niet over.
quote:
In het geval van de aanslagen in Madrid heeft terrorisme zeker gewerkt. De rechtse regering werd naar huis gestuurd, militairen teruggetrokken uit Irak en de nieuwe regering was eerder pro-islam dan haar voorganger. Voor de aanslagen stond de regering trouwens nog op, een kleine, voorsprong. Dat geeft natuurlijk niet aan dat die aanslagen daadwerkelijk de doorslag gaven, maar het is wel aannemelijk. Zeker gezien een paar dagen na de aanslagen Azanar de schuld voor die aanslagen in de schoenen geschoven kreeg.


Dat is maar de vraag. Ze stonden inderdaad op een voorsprong, maar die slonk al. Maar goed, het heeft hoe dan ook een effect gehad op Spanje. Maar waarom hebben we het hier toch telkens over? Ik ontken toch nergens dat terrorisme slecht is en voorkomen moet worden?

edit; over welke functiescheiding had je het eigenlijk precies?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-09-2010 12:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-09-2010 12:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 september 2010 12:06 schreef ZelThoR het volgende:
Zeg ik dat?


quote:
Op 11 september 2010 23:39 schreef WMP het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2331540/terreurdreiging-frankrijk-groter-dan-ooit.html

Ah, de reserveTjibbe in Frankrijk heeft ook weer de jaarlijkse geldinjectie nodig, dus is het weer even tijd om de bevolking bang te maken.
Ben benieuwd wanneer wij in Nederland weer te horen krijgen dat het dreigingsniveau weer 'substantieel' is. Dan is het namelijk weer tijd voor de rechtse subsidie.


quote:
Op 13 september 2010 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ah, daar was dat bericht gebleven Ik kon het niet terugvinden om te quoten, maar inderdaad :')


quote:
Op 16 september 2010 10:01 schreef ZelThoR het volgende:
Zo'n NCTB is een symbool, geen oplossing.



quote:
Op 16 september 2010 11:05 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat het geld kost wat beter besteed had kunnen worden. Het werk is te versplinterd, dus maken we maar een extra splinter die eigenlijk de anderen bij elkaar moet brengen maar uiteindelijk meer en meer op zichzelf gaat staan.



quote:
Niet relevant, ik onderschrijf het nut van wat ze beogen te doen.
Net noemde je NCTB nog een ‘symbool’.

quote:
Ik zeg toch ook niet dat ze totaal geen positief effect hebben? Ik zeg alleen dat het (een stuk) beter kan. In plaats van een coördinerende functie gaat de NCTB meer en meer op zichzelf staan met haar eigen diensten en activiteiten die weer anderen in de weg zitten. Dat lijkt me niet de bedoeling.
En ik vraag waar jij je op baseert bij dergelijke claims.

quote:
Wat voor maatregelen waren dat dan?
O.a. de roadblocks die er nog steeds staan. Beetje radicaal voorbeeld wat bij ons niet van toepassing kan zijn. Ik haalde het slechts aan om aan te tonen dat antiterrorisme maatregelen kunnen werken.

quote:
Ik doelde erop dat het gemekker van zo'n NCTB er voor zorgt dat wij bang blijven, nergens voor nodig. Daarom kunnen je dat TB maar beter underground doen.
Ow, is dat zo? Kan zo’n aanwezige NCTB niet juist het veiligheidsgevoel bevorderen?

quote:
Welke aanvullende maatregelen je in de maatschappij zou moeten treffen gaat de NCTB niet over.
Nee, maar wel over coördineren en uitvoering.

quote:
Dat is maar de vraag. Ze stonden inderdaad op een voorsprong, maar die slonk al. Maar goed, het heeft hoe dan ook een effect gehad op Spanje. Maar waarom hebben we het hier toch telkens over? Ik ontken toch nergens dat terrorisme slecht is en voorkomen moet worden?
Terrorisme werkt en moet derhalve, naast om de fysieke schade, voorkomen worden. Daar heb je instellingen als NCTB voor nodig.
Mekkeren dat maatregelen averechts werken, geld kosten of mensen bang maken slaat echt nergens op. Wat dan, terroristen lekker hun beloop laten gaan en de schouders ophalen als er weer een bom afgaat, want tja: “Wij laten ons lekker niet beïnvloeden”?

quote:
edit; over welke functiescheiding had je het eigenlijk precies?
Bepaalde functiescheidingen tussen justitie en binnenlandse zaken. Ter voorkoming van twee petten bij ambtenaren of ministers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 14:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 12:30 schreef kwelgeest het volgende:
Net noemde je NCTB nog een ‘symbool’.

Ik ondersteun hun -beoogde- doel (de coördinatie en uitvoering die je noemde), de uitwerking op deze wijze is echter symbolisch of überhaupt er zo'n poppetje van maken die alles voor ons gaat fixen is een symbool. Nou goed, een deel van het beoogde doel halen ze vast wel binnen, maar niet genoeg:

http://www.nrc.nl/binnenland/article1705816.ece/Veiligheidsdiensten_verstoren_elkaar
http://www.nrc.nl/binnenland/article2097275.ece/Het_kleine_broertje_van_de_AIVD
http://www.elsevier.nl/web/10240789/Nieuws/Nederland/Kritiek-op-terreurbeleid-overheid-masterplan-ontbreekt.htm

...dat vind ik erg bizar, dat een dienst die voor minder gedoe zou moeten zorgen weer extra gedoe oplevert

Ik stemde overigens niet in met WMP's opmerking over 'rechtse subsidie' in, alleen met het feit dat hij correct voorspeld had wat er ging gebeuren.
quote:
Ow, is dat zo? Kan zo’n aanwezige NCTB niet juist het veiligheidsgevoel bevorderen?

Dat kán zeker, maar gebeurt dat dan? Ik denk dat mensen er banger van worden, als zo'n knakker opeens komt vertellen dat we nog steeds een realistisch doelwit zijn.

Heel fijn, hoor, dat dingen op papier mooi klinken. Maar het gaat mij nu even om de daadwerkelijke uitwerking, de planfase zijn wel al voorbij
quote:
Terrorisme werkt en moet derhalve, naast om de fysieke schade, voorkomen worden. Daar heb je instellingen als NCTB voor nodig.
Mekkeren dat maatregelen averechts werken, geld kosten of mensen bang maken slaat echt nergens op. Wat dan, terroristen lekker hun beloop laten gaan en de schouders ophalen als er weer een bom afgaat, want tja: “Wij laten ons lekker niet beïnvloeden”?

Zeg ik toch ook niet, dat je niks zou moeten doen of dat extra investeringen onnodig zijn? Daar hoeven we niet over te discussiëren.
quote:
Bepaalde functiescheidingen tussen justitie en binnenlandse zaken. Ter voorkoming van twee petten bij ambtenaren of ministers.


Check. Maar de NCTb valt wel onder die beide ministeries, wat dat betreft snap ik het nog niet helemaal.

To sum it all up; klinkt allemaal mooi, is het niet / er valt nog veel te halen Als het NTCb-poppetje z'n mond verder houdt en als er hard gewerkt wordt om écht goed samen te gaan werken; prima!

Overigens is het gemekker van het poppetje zelf hetgene waar ik de meeste moeite mee heb; verder denk ik dat de NCTb wel voor verbetering heeft gezorgd, maar niet zoveel als mogelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-09-2010 14:24]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-09-2010 8:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


School zet allochtonen in aparte klas

Een school in de Belgische stad Lokeren heeft dit schooljaar twee klassen voor Vlaamse kinderen en één voor migrantenleerlingen gevormd.

De opdeling is op verzoek van enkele ouders, verklaarde directeur Luc Audenaert van het Onze-Lieve-Vrouwecollege vrijdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. "Ouders hebben blijkbaar liever dat hun kinderen bij vriendjes zitten die ze na schooltijd ook zien."

Maar Vlaams minister van Onderwijs Pascal Smet zit met de kwestie in zijn maag. Hij wil de zaak onderzoeken. "Het lijkt me duidelijk dat kinderen gemengd moeten zitten", zegt hij alvast. Een aantal allochtone ouders vindt de opdeling schandalig. In de klas zitten kinderen van verschillende nationaliteiten. "Hoe kan ze nu goed Vlaams leren spreken?", vraagt de moeder van een allochtoon meisje zich af.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2010 8:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

We leven in het land waar de burgers door de overheid mondiaal het meest worden afgeluisterd. Moet ik toch een beetje glimlachen om dit bericht.

quote:

vr 17 sep 2010, 05:30
Geheime dienst vreest afluistering

AMSTERDAM - Gsm-verkeer kan binnenkort op grote schaal afgeluisterd worden door kwaadwillende particulieren. Daarvoor vreest de Nederlandse geheime dienst, AIVD.

De AIVD luidt de noodklok nadat een Duitse wetenschapper recentelijk op internet publiceerde hoe de versleuteling van het gsm-verkeer kan worden gekraakt.

De geheime dienst waarschuwt dat het veiligheidslek consequenties heeft voor internetbankieren, waarbij banken sms'jes sturen naar hun klanten voor het bevestigen van transacties.

Hackers zijn dicht bij het kraken gekomen van de versleuteling van het gsm-signaal. "Daardoor wordt binnen afzienbare tijd het afluisteren van gsm-verkeer op grote schaal praktisch uitvoerbaar", stelt de inlichtingendienst.

Alle ministeries zijn door de AIVD ingelicht over de gevolgen van de kraak. De geheime dienst adviseert overheidsinstanties 'alternatieven te zoeken om veilig mobiel te bellen', dit schrijft de AIVD in zijn jaarverslag.

De AIVD heeft samen met het Computer Emergency Response Team (Govcert) van de Nederlandse overheid over de kwestie enkele weken geleden een nieuw feitenrelaas rondgestuurd onder ambtenaren over de onveiligheid van gsm-technologie, dat is toegepast in 80 procent van alle mobiele telefoons, in meer dan 200 landen.




Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2010 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Drentse stierenvechter blijkt grap
Uitgegeven: 17 september 2010 09:38
Laatst gewijzigd: 17 september 2010 09:37
AMSTERDAM - De 17-jarige Reinoud Homan uit Nieuw-Schoonebeek gaat niet naar een Spaanse stierenvechtersopleiding. Homan heeft het hele verhaal verzonnen.

Homan kreeg eerder deze week veel aandacht in de media, nadat hij had beweerd dat hij ging studeren aan de Escuela Taurina in Madrid. In interviews vertelde hij dat hij als klein kind al uitgerust met tafellakens in gevecht ging met de bokken in de wei achter zijn huis.

De Drent liet donderdagavond in de Madiwodovrijdagshow weten dat het hele verhaal een grap was. Volgens Homan toont het incident aan dat media het nieuws niet altijd goed controleren.





Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-09-2010 9:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

sommige mensen hebben dit soort grappen nodig om daar een beetje achter te komen.

Ik doe gewoon mijn ogen open.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2010 10:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Nederlandse moordverdachte en afperser Joran van der Sloot is "mateloos populair" bij Nederlandse vrouwen. Dat stelt de stichting Gevangenen in Peru, waar aan de lopende band liefdesbrieven en e-mails binnenkomen van vrouwen voor Van der Sloot.

"Het moeten vrouwen zijn die op foute mannen vallen", verklaart een woordvoerder van de stichting het.

Van der Sloot zit momenteel in de Peruaanse hoofdstad Lima gevangen op verdenking van moord op Stephany Flores. Hij is daarnaast nog altijd verdachte in de verdwijningszaak van Holloway én wordt door de Amerikaanse overheid gezocht voor afpersing van de Holloways.

Ook Peruaanse vrouwen
Ook in Peru scoort Joran van der Sloot bij de vrouwen. In de gavangenis kreeg hij al heel wat brieven met huwelijksaanzooeken van Peruaanse dames. En hij heeft er een "vriendin" die hem wekelijks eten brengt. De vrouw zou een vriendin van de moeder van Joran zijn en vloeiend Spaans en Nederlands spreken. Ze zou tegen betaling van 100 dollar per week, eten en andere benodigdheden naar hem in de Peruaanse gevangenis brengen. Het gaat om een blanke buitenlandse met blond haar die de bijnaam 'Dutch gringa' kreeg. Tegen zijn medegevangene, de Colombiaanse huurmoordenaar Hugo Trujillo Ospana, zou Joran gezegd hebben dat ze zijn vriendin is.


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2010 10:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat was me op diverse forums al opgevallen ja, de verheerlijking en ophemeling van die etter, en het goedpraten ervan. Zeer storend.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-09-2010 10:20 by spectre Profiel van spectre

Terwijl zo'n leuke jongen als jij nog alleen thuis zit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2010 10:24 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ja man, het is niet te filmen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2010 10:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zat er op te wachten


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-09-2010 12:16 by Staalman Profiel van Staalman

Bankmedewerkster smeert bankrover lening aan
Uitgegeven: 16 september 2010 13:10
Laatst gewijzigd: 17 september 2010 07:06

AMSTERDAM - Een bankmedewerkster in de Californische plaats Watsonville heeft een bankoverval verijdeld door de overvaller een lening aan te smeren. Dat meldt de regionale krant Santa Cruz Sentinel.
De 59-jarige bankrover eiste 2000 dollar en liet weten anders de boel op te blazen met de bom die hij in zijn rugzak had.

De bankmedewerkster suggereerde hierop dat hij eigenlijk een lening nodig had en nam hem mee naar haar kantoor om het papierwerk hiervoor in te vullen.

Terwijl de overvaller zich braaf over de papieren boog, alarmeerde de medewerkster de politie. Deze kwam hem al snel arresteren voor poging tot beroving en een valse bommelding. Zijn rugzak bleek namelijk helemaal geen explosieven te bevatten.

© NUzakelijk


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2010 12:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2010 12:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Wow, lulskills deluxe.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-09-2010 13:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

huiver....

Spinnenweb van 25 meter ontdekt

Onderzoekers hebben in Madagascar het grootste spinnenweb van de wereld ontdekt. Een nieuwe spinnensoort maakt webben met een diameter van vijfentwintig meter. De Caerostris darwini is recent ontdekt en weeft haar web over rivieren heen, van de ene naar de andere kant.

Het zogenaamde 'orbweb' kan een oppervlakte bereiken van 2,8 vierkante meter, en is daarmee het grootste spinnenweb tot nu toe gedocumenteerd. Het grootste deel van het web bevindt zich boven rivieren, of watermassa's. De spin is daarmee de enige in zijn soort die daar zijn prooien vangt.

Consequentie van de methode is dat de draden zowel heel lang, vijfentwintig meter dus, als heel sterk moeten zijn. Het materiaal waarvan het web wordt gemaakt is het sterkste biomateriaal bekend bij biologen. De meeste webben hangen verticaal boven een rivier, sommige in een hoek van vijftig graden. Hoe de spin het web precies weeft, wordt nog onderzocht.

"Sommige van de webben behoren, voor zover we weten, tot de grootste spinnenwebben ooit gevonden," zeggen onderzoekers van het Smithsonian Instituut in Washington DC in hun verslag. Er werden in een enkel web tweeëndertig prooien gevonden, nog een reden waarom het materiaal waar het web van gemaakt is zeer sterk moet zijn.

Spinnenzijde combineert kracht met elasticiteit en is daarmee al bijzonder sterk. Het is in staat drie keer zoveel energie als Kevlar, een materiaal vaak gebruikt in kogelvrije vesten, te absorberen voordat de zijde breekt. Deze nieuwe spinnensoort maakt webben van een materiaal dat nog eens honderd procent sterker is, wat de zijde het sterkste biomateriaal maakt dat wij kennen.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-09-2010 13:35]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2010 13:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar goed dar spinnen niet snel groepdieren zijn en dat de hoeveelheid zuurstof niet hoog genoeg is om de beesten groot te laten groeien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 17-09-2010 14:38 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ja, daar ben ik wel erg blij mee.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-09-2010 15:02 by Mark Profiel van Mark

Gaaf Wat is de natuur toch prachtig. Ben benieuwd hoe de ontwikkeling geweest is: of het de voedsel niche is die geleid heeeft tot de ontwikkeling van sterkere zijde, of dat de sterkere zijde de spin in staat stelde deze niche te kunnen innemen en hierna de zijde verder versterken. Fantastisch


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2010 15:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Of dat een paar missionarissen zo'n last hadden van vliegen en hun gebedje goed gedaan hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-09-2010 15:09 by Mark Profiel van Mark

Dat kan natuurlijk ook, ik had stom genoeg de god-hypothese al bijna op voorhand verworpen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-09-2010 15:10 by Mark Profiel van Mark

Overigens:

ZAANDAM - Het verdachte 'bompakketje' dat woensdagavond in Zaandam voor veel commotie zorgde, was in elkaar gezet door een 11-jarig jongetje. Dit heeft de politie vrijdag bekendgemaakt. De jonge Zaandammer is donderdag aangehouden.
De vondst van het pakketje met draden en batterijen in de Linnaeusstraat leidde er woensdagavond toe dat zestig buurtbewoners werden geëvacueerd. Zij konden pas uren later weer naar huis nadat de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) meldde dat het geen explosief betrof. (ANP)



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-09-2010 15:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik zelf vind het meest waarschijnlijk dat God een bepaalde mug gewoon té goed had ontworpen. Dat begon voor rotzooi te zorgen, maar God kon natuurlijk niet gezichtsverlies lijden door toe te geven dat Hij iets verkeerd gedaan zou hebben en het mugje dan maar aan te passen. Nee, heel slinks moest hij wel een spin met superzijde tegenover die mug zetten zodat hij lekker kan claimen dat het allemaal bij het Plan hoorde!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2010 15:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Alsof 11 jarigen geen bommen kunnen maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 17-09-2010 15:16 by rotor Profiel van rotor

Een spinnenweb met een straal van 98 cm, dat vind ik niet bepaald indrukwekkend voor een biomateriaal dat zogenaamd 3x taaier is dan kevlar.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen