|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo moeilijk is het toch niet? Jood pleegt aanslag, nazi's besluiten alle joden in de Kristallnacht te straffen. Moslimfundi's plegen ooit misschien een aanslag, metalnerds hopen dat alle moslims daarvoor gestraft worden. Een vergelijking is geboren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat joden aanslagen zouden plegen is het punt niet maar de hoop dat dat doordringt, is reeds vervlogen. Je moeder. |
|
Joden pleegden belastingaanslagen en vroegen woekerrentes! De vergelijking joden en moslims is toch wel een redelijke, een gedeelte van de joden was rijk en machtswellustig door hun geloof(ze mochten vroeger wel rente vragen waar de kerk dat niet zo tof vond.) En een gedeelte van de moslims is wat agressief naar het westen door het geloof. (in beide geloven zijn ook dingen te vinden die dat soort strapatsen verbieden) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb ooit geleerd dat een jood, uit woede over de deportaties, wat kogels op een ambassadeur afvuurde, en dat dit een aanleiding was om de Kristallnacht te beginnen. Mogelijk moslimterrorisme wordt steeds vaker aangegrepen om de gehele bevolkingsgroep 'moslims' in een kwaad daglicht te stellen. Geschiedenis herhaalt zich. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maargoed, ook niet alle nazi's waren slecht natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Prachtig om te zien dat domheid een nieuwe dimensie krijgt in dit topic. Boeiender |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wha? Ik bedoel jou er niet mee, lieve Zelthor. Boeiender |
|
Niemand heeft het ooit over mij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: In mijn vorige post, boven jou nog! Boeiender |
|
Ach, het is maar een mening. |
|
quote: hehehe, touché quote: Ja, maar jij bent een fake-account van mij, dat telt niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, wij zijn ons er ééntje. Boeiender |
|
Zolang jullie geen aanslagen plegen en gewoon in ZM integreren mag deze feitelijke dubbelaccount blijven. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Jamaar... als andere muzikanten wel aanslagen plegen (op de smaak bijvoorbeeld), worden wij dan vervolgd? Boeiender |
|
Alleen als je een aanslag pleegt op mijn gehoor. Zolang je herrie te pruimen is word je gedoogd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Huhuh, Herrie... te puimen... Te makkelijk Mars! Boeiender |
|
quote:En hoe precies valt dat te vergelijken met NY, Spanje, Engeland? En werd er op deze aanslagen gereageerd met iets soortgelijks als de Kristallnacht? Zoals MR.N al zei, domheid, dimensie, nieuw. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je moeder. |
|
Klopt, de hoop dat het doordringt dat die vergelijking geen hout snijdt is vervlogen. En aangezien er geen passend antwoord op kan komen maar weer on topic. Tenminste, als je het over mijn, originele, punt hebt natuurlijk, en niet die onzin die daarna allemaal gepost werd.. Kijk, zo kan het ook: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Er is nieuw nieuws!!!::: VANAF DIT MOMENT IS ER GEEN NIEUWS MEER!!!! |
|
quote: At your service! quote:Het gaat mank bij het woordje "ze", als in daar kiezen "ze" dan zelf voor. Alle joden werden in de Kristallnacht aangepakt, zonder dat dit hun keuze was. Zo zou het nu ook niet rechtvaardig zijn om alle moslims aan te pakken omdat een klein agressief deel van hen aanslagen pleegt. Ik weet zeker dat lang niet alle moslims achter mogelijke aanslagen staan. Het woordje "ze" impliceert dat ze dit wel zouden vinden. "De" joden impliceert overigens ook (als voorbeeld) dat jij deze groep als een homogene groep mensen ziet die allemaal aanslagen plegen, niet dat een deel van hen dit doet. Sterker nog, er waren zelfs joden die aanslagen pleegden. Maar dat rechtvaardigt natuurlijk nooit dat je een hele bevolkingsgroep straft voor de daden van enkelingen, zoals Lepel je al tot in den treure aan het verstand probeert te brengen. quote: [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-09-2010 8:17] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bedreigd met geweer na weigeren peuk Uitgegeven: 26 september 2010 10:11 Laatst gewijzigd: 26 september 2010 10:10 AMSTERDAM - Een 25-jarige man heeft zondagochtend in Rotterdam gedreigd met een dubbelloops jachtgeweer toen iemand hem een sigaret weigerde. © ANP De man zonder vaste woon- of verblijfplaats vroeg uitgaanspubliek om een sigaret en draaide volgens de politie door toen hij die niet kreeg. Hij is aangehouden. De woeste man bedreigde meerdere mensen op de Dordtselaan in Rotterdam-Zuid. Een getuige belde de politie, die de man verderop in de straat aantrof. De bedreiger nam de benen, maar bleef staan toen agenten een waarschuwingsschot losten. De agenten troffen het wapen, een afgezaagd dubbelloops jachtgeweer, aan in de mouw van de verdachte. Het geweer was geladen met hagelpatronen. De man zit nog vast. © Novum Dus als ik het goed begrijp heeft die zwerver wel geld voor een dubbelloops jachtgeweer en een ijzerzaag maar kan hij niet zijn eigen peuken betalen. Is dat nou iets met verkeerde prioriteiten of is dat een teken dat tabak nu wel heel erg duur begint te worden? Verder is het natuurlijk schandalig dat het uitgaanspubliek de zwakkeren in de samenleving niet eens een peukje gunt. Goed om te lezen dat de arme man nu iig even tijdelijk een dak boven zijn hoofd heeft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Klopt, daar ga je mank. Je hebt namelijk deze post niet gelezen: quote: quote:Het boeit me niet wat hij me aan het verstand probeert te brengen; zoals mijn leraar bedrijfseconomie al zei, wie A zegt moet A blijven zeggen. Het enige wat ik van Lepel wil weten moge ondertussen al bekend zijn. Dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |