IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-09-2010 18:03 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 25 september 2010 18:02 schreef Greycloak het volgende:
Ja scherp hè? Tenminste, ik neem aan dat je de rest ook hebt gelezen, jou kennende.


Gedeeltelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 18:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 september 2010 16:51 schreef Greycloak het volgende:
Maar wat voor aanslagen pleegden de Joden nu precies? En jij snapt vást wel dat een groep voor de daden van enkelen wordt aangekeken. (Dat dit al dan niet terecht is, is een geheel ander verhaal.)
Maar kom op, laat eens even zien in hoeverre Joden destijds (enkelen, de groep, leef je uit maar kom eens met feiten in plaats van mijn stelling naar je hand te zetten) de Duitsers het bloed onder de nagels vandaan haalden?
Je komt nu toch écht met een zooi irrelevante meuk tevoorschijn hoor. Ben ik niet van je gewend, beetje jammer dit.

[edit]Of ben je er zelf nu ook al wel achter dat jouw vergelijking met de Kristallnacht nergens een kant of een wal raakt?[/edit]


Je snapt het echt niet he .

Karni: hopelijk komt er escalatie door slechte beeldvorming rond moslims.

Gemene Lepel: Kristalnacht verwijzing => escalatie door slechte beeldvorming rond Joden (in dit geval door middel van Nazi-propaganda)

Greycloak: De (moslim)extremisten kiezen zelf voor een escalatie ('Daar kiezen ze dan zelf voor'), want wij zijn te dom om onderscheid te maken tussen dader en groep. Als Joden ook aanslagen hadden gepleegd had ik een collectieve afstraffing van Joden zoals bij Kristalnacht het geval was wel begrepen. ('Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen.')

Gemene Lepel: Het maakt geen reet uit dat moslimextremisten zelf escalatie willen, want het slachtoffer van zo'n escalatie is de groep als geheel. 'Daar kiezen ze dan zelf voor' is dus idioot omdat ze zelf kiezen, maar niet voor zichzelf, maar voor het lot van anderen. Daarom is ook iets zoals Kristalnacht zelfs bij een gelijkwaardige situatie rond beeldvorming (Joden die aanslagen plegen net zoals moslims in plaats van nazi-propaganda) niet iets waarbij de slachtoffers van escalatie een 'keuze' hebben gemaakt.


En daarom is je 'daar kiezen ze dan zelf voor' uitspraak een getuigenis van je verschrikkelijk lage intelligentie-niveau, al vrees ik dat dit betoog niet geheel tot je door zal dringen.


[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-09-2010 18:13]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 18:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dat je nog de moeite tot (nogmaals) uitleggen neemt joh..


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 18:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

SOGSOGSOG.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 18:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Heel bekend. :')


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 18:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je bent ongetwijfeld ook bekend met ZOG, dus je begrijpt de nazi's wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-09-2010 18:18]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 18:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 18:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
*blaat*

Nog steeds niet? Je legt zelf net als ik al uit dat die extremisten ervoor kiezen dat al hun geloofsgenoten hier extra met de nek worden aangekeken, zoals ik zelf ook al aangaf.
Maakt niet uit, fijn weekend verder!



Oh en nog bedankt voor het draaien met mijn woorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-09-2010 18:19]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 18:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik werk wel in de ZOG sector ja.


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 18:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 september 2010 18:18 schreef Greycloak het volgende:
Nog steeds niet? Je legt zelf net als ik al uit dat die extremisten ervoor kiezen dat al hun geloofsgenoten hier extra met de nek worden aangekeken, zoals ik zelf ook al aangaf.
Maakt niet uit, fijn weekend verder!




Tsja, als je het niet wil begrijpen dan houdt het op.

Anyway, van iets intelligenter niveau:

Koninklijk Huis gaat twitteren
Uitgegeven: 25 september 2010 11:39
Laatst gewijzigd: 25 september 2010 14:38
DEN HAAG - Het Koninklijk Huis gaat nu ook twitteren. Op zaterdag hebben ze de eerste 'tweet' de wereld in gestuurd, meldde de Rijksvoorlichtingsdienst.

Op www.twitter.com/khtweets is te lezen dat koningin Beatrix zaterdagochtend een kaars aansteekt voor de slachtoffers van geweldsdelicten tijdens de Dag Herdenken Geweldslachtoffers in Doetinchem.

Via de Twitter-pagina worden geregeld berichten verzonden over activiteiten van leden van het Koninklijk Huis in en voor Nederland en over andere actuele gebeurtenissen, aldus de RVD.


Tevens attenderen de berichten op nieuwe informatie op de website van het Koninklijk Huis. De leden van de koninklijke familie zullen overigens niet zelf 'tweets' plaatsen. De redactie wordt gevoerd door de Rijksvoorlichtingsdienst. Rond 14.30 uur zaterdagmiddag had het account al bijna 6000 volgers.

YouTube-kanaal

De Oranjes begonnen in maart al met het YouTube-kanaal. Op de Twitter-pagina worden ook berichten gezet als er nieuwe video's op het YouTube-kanaal zijn geplaatst.

Enkele andere koningshuizen zijn al eerder begonnen met twitteren. Zo sturen het Britse koningshuis, het Noorse kroonprinselijk paar en koningin Rania van Jordanië al enige tijd berichtjes de wereld in. In Nederland is prinses Mabel, de echtgenote van prins Friso, een actieve twitteraar.

Virtuele contacten

Koningin Beatrix was tijdens haar laatste kersttoespraak nog kritisch over virtuele contacten. Het maakt de mensen afstandelijker, zei de vorstin. ''Je spreekt elkaar zonder gesprek, je kijkt naar elkaar zonder de ander te zien. Mensen communiceren via snelle korte boodschapjes.''

Kort na de kersttoespraak verzamelden tientallen twitteraars zich op de Dam in Amsterdam om elkaar de hand te schudden. Met deze protestactie wilden ze Beatrix laten zien dat virtuele contacten wel degelijk 'real life' contacten kunnen opleveren.
© ANP

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-09-2010 18:20]


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 18:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 september 2010 18:18 schreef Greycloak het volgende:
Nog steeds niet? Je legt zelf net als ik al uit dat die extremisten ervoor kiezen dat al hun geloofsgenoten hier extra met de nek worden aangekeken



En wie is de partij die ze dit allemaal aanrekent? It takes two to tango .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 18:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 18:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
En wie is de partij die ze dit allemaal aanrekent? It takes two to tango .
Dat zie ik als een simpele oorzaak ---> gevolg. Pleeg geen aanslagen en integreer, klaar. Lijkt me niet dat de Westerse wereld daar veel aan kan doen maar goed, ik zie de link al niet eens tussen terrorisme en de Kristallnacht dus hou ik me wel stil. [/dom]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2010 18:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2010 18:28 schreef Greycloak het volgende:
Pleeg geen aanslagen en integreer, klaar.

Dat eerste doen ze al niet, wat is de relevantie?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2010 18:30 by XXL Profiel van XXL

Ik denk dat hij bedoelt dat de Duitsers zich schuldig maakten aan terroristische acties tegen de Joden, Grey.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-09-2010 18:31]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 18:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 september 2010 18:28 schreef Greycloak het volgende:
Dat zie ik als een simpele oorzaak ---> gevolg. Pleeg geen aanslagen en integreer, klaar.


Als ik een moslim zie zal ik 't 'm zeggen. 'En nu is 't klaar met die aanslagen, integreren jij, of HET ESCALEERT!'



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-09-2010 18:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 september 2010 18:20 schreef karnivoor het volgende:
Tsja, als je het niet wil begrijpen dan houdt het op.

Anyway, van iets intelligenter niveau:

Koninklijk Huis gaat twitteren
Uitgegeven: 25 september 2010 11:39
Laatst gewijzigd: 25 september 2010 14:38
DEN HAAG - Het Koninklijk Huis gaat nu ook twitteren. Op zaterdag hebben ze de eerste 'tweet' de wereld in gestuurd, meldde de Rijksvoorlichtingsdienst.

Op www.twitter.com/khtweets is te lezen dat koningin Beatrix zaterdagochtend een kaars aansteekt voor de slachtoffers van geweldsdelicten tijdens de Dag Herdenken Geweldslachtoffers in Doetinchem.

Via de Twitter-pagina worden geregeld berichten verzonden over activiteiten van leden van het Koninklijk Huis in en voor Nederland en over andere actuele gebeurtenissen, aldus de RVD.


Tevens attenderen de berichten op nieuwe informatie op de website van het Koninklijk Huis. De leden van de koninklijke familie zullen overigens niet zelf 'tweets' plaatsen. De redactie wordt gevoerd door de Rijksvoorlichtingsdienst. Rond 14.30 uur zaterdagmiddag had het account al bijna 6000 volgers.

YouTube-kanaal

De Oranjes begonnen in maart al met het YouTube-kanaal. Op de Twitter-pagina worden ook berichten gezet als er nieuwe video's op het YouTube-kanaal zijn geplaatst.

Enkele andere koningshuizen zijn al eerder begonnen met twitteren. Zo sturen het Britse koningshuis, het Noorse kroonprinselijk paar en koningin Rania van Jordanië al enige tijd berichtjes de wereld in. In Nederland is prinses Mabel, de echtgenote van prins Friso, een actieve twitteraar.

Virtuele contacten

Koningin Beatrix was tijdens haar laatste kersttoespraak nog kritisch over virtuele contacten. Het maakt de mensen afstandelijker, zei de vorstin. ''Je spreekt elkaar zonder gesprek, je kijkt naar elkaar zonder de ander te zien. Mensen communiceren via snelle korte boodschapjes.''

Kort na de kersttoespraak verzamelden tientallen twitteraars zich op de Dam in Amsterdam om elkaar de hand te schudden. Met deze protestactie wilden ze Beatrix laten zien dat virtuele contacten wel degelijk 'real life' contacten kunnen opleveren.
© ANP
Dat gaat toch vrij ver, dat er zelfs tijdens een herdenkingsdag nog mensen slachtoffer van een geweldsdelict worden. Zo blijkt maar weer dat, als bij de Kristallnacht, mensen weinig leren van het verleden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 18:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 18:29 schreef ZelThoR het volgende:
Dat eerste doen ze al niet, wat is de relevantie?
quote:
Op 25 september 2010 12:11 schreef karnivoor het volgende:
Laat ze maar lekker aanslagen plegen, is goed voor de negatieve beeldvorming jegens hun. Hopelijk escaleert de boel dan even goed.
Lees dit even en zoek naar woorden die overeenkomen.
Al wakker?
Daar reageerde ik namelijk op. Kijk, dat andere users er dan de Kristallnacht en God weet wat bij halen, hey, da's niet namens mij dus daar kan je me niet op aanspreken gok ik.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 18:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 18:30 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat de Duitsers zich schuldig maakten aan terroristische acties tegen de Joden, Grey.
Oh zo, dacht dat ie bedoelde dat een autochtone groep het gedrag van een allochtone groep op een gegeven moment zat is, de groep nieuwkomers aanwijst als zondebok en ze dan probeert uit te drijven.

Maar goed, dat kan ook ja. Dat je mensen die aanslagen plegen (in dit geval dus de nazi's tegen de Joden) verantwoordelijk mag houden voor een complete wereldoorlog enzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-09-2010 18:37 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Geer, offtopic, als je morgen nog wel langskomt moet je ff bellen als je er bent. We hebben een kaartje voor je namelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-09-2010 18:38 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 25 september 2010 18:20 schreef karnivoor het volgende:

Koninklijk Huis gaat twitteren
Uitgegeven: 25 september 2010 11:39
Laatst gewijzigd: 25 september 2010 14:38
DEN HAAG - Het Koninklijk Huis gaat nu ook twitteren. Op zaterdag hebben ze de eerste 'tweet' de wereld in gestuurd, meldde de Rijksvoorlichtingsdienst.

Op www.twitter.com/khtweets is te lezen dat koningin Beatrix zaterdagochtend een kaars aansteekt voor de slachtoffers van geweldsdelicten tijdens de Dag Herdenken Geweldslachtoffers in Doetinchem.

Via de Twitter-pagina worden geregeld berichten verzonden over activiteiten van leden van het Koninklijk Huis in en voor Nederland en over andere actuele gebeurtenissen, aldus de RVD.


Tevens attenderen de berichten op nieuwe informatie op de website van het Koninklijk Huis. De leden van de koninklijke familie zullen overigens niet zelf 'tweets' plaatsen. De redactie wordt gevoerd door de Rijksvoorlichtingsdienst. Rond 14.30 uur zaterdagmiddag had het account al bijna 6000 volgers.

YouTube-kanaal

De Oranjes begonnen in maart al met het YouTube-kanaal. Op de Twitter-pagina worden ook berichten gezet als er nieuwe video's op het YouTube-kanaal zijn geplaatst.

Enkele andere koningshuizen zijn al eerder begonnen met twitteren. Zo sturen het Britse koningshuis, het Noorse kroonprinselijk paar en koningin Rania van Jordanië al enige tijd berichtjes de wereld in. In Nederland is prinses Mabel, de echtgenote van prins Friso, een actieve twitteraar.

Virtuele contacten

Koningin Beatrix was tijdens haar laatste kersttoespraak nog kritisch over virtuele contacten. Het maakt de mensen afstandelijker, zei de vorstin. ''Je spreekt elkaar zonder gesprek, je kijkt naar elkaar zonder de ander te zien. Mensen communiceren via snelle korte boodschapjes.''

Kort na de kersttoespraak verzamelden tientallen twitteraars zich op de Dam in Amsterdam om elkaar de hand te schudden. Met deze protestactie wilden ze Beatrix laten zien dat virtuele contacten wel degelijk 'real life' contacten kunnen opleveren.
© ANP

En toch blijft Twitter een zinloos verschijnsel. Om maar niet direct te zeggen dat het gewoon stom is.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2010 18:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2010 18:35 schreef Greycloak het volgende:
Lees dit even en zoek naar woorden die overeenkomen.
Al wakker?
Daar reageerde ik namelijk op. Kijk, dat andere users er dan de Kristallnacht en God weet wat bij halen, hey, da's niet namens mij dus daar kan je me niet op aanspreken gok ik.

Seriously... Nee, hoor, je reageerde op Gemene Lepel (is te zien aan... het feit dat je hem quote! ), die vroeg wie de moslims HIER aanrekenen wat er door anderen gedaan wordt. En als je wel op karnivoor wilde reageren is dat aanwijzing 234 dat je een keer moeten leren duidelijk te zeggen wat je bedoelt.

Dus, nogmaals, wat is de relevantie van het plegen van aanslagen wat betreft de mensen die moeten integreren?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 18:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 18:40 schreef ZelThoR het volgende:
Seriously... Nee, hoor, je reageerde op Gemene Lepel (is te zien aan... het feit dat je hem quote! ), die vroeg wie de moslims HIER aanrekenen wat er door anderen gedaan wordt. En als je wel op karnivoor wilde reageren is dat aanwijzing 234 dat je een keer moeten leren duidelijk te zeggen wat je bedoelt.

Dus, nogmaals, wat is de relevantie van het plegen van aanslagen wat betreft de mensen die moeten integreren?
Terug naar de kern. Leuk, een discussie ergens over laten gaan waar ie niet over ging, maar zodra ik iets erbij haal wat nergens op slaat mag ik iets gaan uitleggen?
Gewoon, omdat het kan. Wat mij betreft ging het nog steeds over wat Karni zei dat ik +0,899 zei maar goed.



Oh en in het kader "ik vergelijk de Kristallnacht met het hedendaagse terrorisme dus jij bent dom" doe ik even een Lepeltje en zeg "ik vergelijk terrorisme met integreren dus jij bent dom".

Lijkt me voldoende.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2010 18:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2010 18:45 schreef Greycloak het volgende:
Terug naar de kern. Leuk, een discussie ergens over laten gaan waar ie niet over ging, maar zodra ik iets erbij haal wat nergens op slaat mag ik iets gaan uitleggen?
Gewoon, omdat het kan. Wat mij betreft ging het nog steeds over wat Karni zei dat ik +0,899 zei maar goed.

"Ik reageer op je, maar eigenlijk heb ik het over iets anders wat iemand anders een paar uur geleden zei."

:')

Ga eens duidelijk communiceren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-09-2010 18:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 september 2010 18:48 schreef ZelThoR het volgende:
"Ik reageer op je, maar eigenlijk heb ik het over iets anders wat iemand anders een paar uur geleden zei."

:')

Ga eens duidelijk communiceren.
Dikke +1 @ je eerste zin, master!



En die onderste zin daar sluit ik me volledig bij aan, zeker in de richting van een aantal lui die mijn oorspronkelijke opmerking gierend uit de klauw trokken.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-09-2010 18:50]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2010 18:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2010 18:57 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

En nu ontopic, deze discussie is helaas niks nieuws.

:')


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen