|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering, ik word oud .. |
|
Weet je wat je over een half jaar te wachten staat |
|
Ben nu al 34. Maakt denk ik niet veel uit, zo'n half jaar :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zelfde geboortejaar hoor |
|
Djeez, zijn jullie al zo oud? Mooi! Kan ik direct mijn vraag betreft tattoos en ouder wordende huid stellen. Is jullie tattoo al aan het rimpelen? |
|
Wij kunnen tenminste zonder ouderlijke begeleiding naar de tattooshop! Broekie! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-11-2010 14:23] |
|
quote: Nou door mijn ouderdom kan ik mijn hoofd niet zover draaien dat ik op mijn rug kan kijken... Dus geen idee of ik daar al een ouder wordende huid heb. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
quote: Oja, vergeten dat spiegels in jouw tijd nog niet bestonden. Hihi! |
|
Zo, nog ff (1,5 uur)laten bijwerken en dit keer Bepanthen zalf gebruikt ipv vaseline. En dat geneest mooier en sneller. |
|
Vet! Zoveelste mentalkloon. |
|
vette tattoo zlf heb ik er 4 een op mijn schouderkom en drie op mijn rug |
|
quote: Horus? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Bolt Thrower!!! Black seeds of bunny! |
|
Jullie hebben allemaal gelijk! |
|
Chaos eye, stamt uit de Warhammer periode van BT. Ik geloof niet dat Horus er zoveel mee te doen had. |
|
Ik ga binnenkort mijn eerste tattoo zetten. Het gaat om een vrij simpel klein plaatje dus ik ga niet speciaal op zoek naar de beste tattooshops, maar wat zijn prettige shops in Zwolle? Ik heb gehoord van TattooVision (Mia), Inky en Tattoo Gerrit, maar weet niet naar welke ik het beste kan gaan en of er nog meer tattooshops zijn hier. [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 24-11-2010 21:19] |
|
mijn enige ervaring is met Inky en ben erg blij met het strak gezette plaatje. Je moeder. |
|
quote: Tattoo Gerrit mag je wel bij weg blijven, wat een verschrikkelijk werk maakt die vent. Hoorde bij andere tattoo zaak dat hij binnenkort met pensioen zou gaan. Mia heeft nu een studio aan huis geloof ik, zet wel redelijk werk en Inky is ook wel redelijk. Verder zit nu ook Cult-Art met een shop in Zwolle, waarbij Latso de prikmeneer is. Ik denk dat het weinig uitmaakt als je een klein, niet al te ingewikkeld plaatje wil laten zetten qua shops maar zou Gerrit overslaan. Cult Art zal waarschijnlijk de shop zijn met de minste wachttijd, net open (hun andere shop zit in Nijverdal). |
|
Mia is een tattoeerder uit Zwolle? Zo ja, dan heeft zij volgens mij Pascalorie ook als klant gehad, erg puik werk wat mij betreft. Against God and Government |
|
quote: Ik heb weinig recent werk van Gerrit gezien, die hij bij mij gezet heeft was okay. Echt treurige dingen qua Mia gezien, als je een old-skool ding wil hebben is ze best okay, maar zo gauw iets niet in haar straatje ligt is het huilen met de pet op. Heb tattoo's gezien van haar die gewoon opbollen, zo diep is er geharkt..... Die Cult dinges zou ik niet weten, vind hem in Nijverdal best okay werk maken. Maar ga eerst eens naar binnen, kijk of de sfeer jou bevalt, hoe er gewerkt wordt.... Boeiender |
|
Ja het is wel een risico wat je neemt wat betreft het kiezen van een prikker, ik heb de eerste 4 laten zijn bij down 4 life in Enschede, niet verkeerd, maar als ik deze vergelijk met diegene die ik heb van L'extremist te Arnhem, is het gewoon veel minder goed, die laatste is trouwens echt een aanrader. Against God and Government |
|
Oke, thanks allen. Tattoo Gerrit valt dan af. Over Mia hoor ik nogal gemengde verhalen. Ben daar een aantal jaren terug wel geweest, vond de zaak super gezellig en er hing een erg relaxte sfeer, maar die zaak zit nu op een andere locatie volgens mij dus ik weet niet hoe het nu is. Inky vond ik er ook prima uitzien. Cult Art ken ik nog niet maar wat ik erover gevonden heb ziet er goed uit, dus daar ga ik zeker eens even een kijkje nemen. |
|
Voor het Noorden zou ik Rinto in Bergum aanraden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |