![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou ben ik niet van de tattoo's, maar deze vind ik op zich wel stoer. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ik had er op zijn minst nog wat tulpen, een kaas en een windmolen bij gezet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En een spraakgebrek. ![]() |
|
En een cover up. ![]() |
|
Nyan cat erover ofzo. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-12-2011 20:15] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Zeg neu moar nie dak gien gelijk è! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Gerrie Ruijmgaart? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Ik snap niet waarom mensen van die negatieven dingen zoals doodshoofden en dergelijke op hun lijf laten zetten. Ze zijn vaak wel mooi gemaakt maar ik zou liever wat positiefs of een tekening met een emotionele achtergrond zien. ![]() |
|
Ja, en elfjes, en kabouters enzo.. en niet van die boze doodshoofden... *zucht* Vind ik ook niet ![]() |
|
Tja, in vroeger tijden dienden tatoeages vaak om er afschrikwekkend uit te zien. Misschien al die nare plaatjes daar nog een overblijfsel van.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Als de print op je lijk over lijken gaat, laat je zien dat je over lijken gaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het lijkt alleen ook vaak nergens naar... ![]() |
|
Hehe klopt, weinig mensen die een koude schedel in hun handen hebben gehad, tot nu toe heb ik veel meer apenschedels vastgehouden dan mensenschedels ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Het wordt tijd dat iemand een jetserstopic start. Verder nee. ![]() |
|
Volgende week donderdag mag ik weer, zin in! Against God and Government ![]() |
|
26 januari mag ik weer, dit wordt het: ![]() Op de achterkant van mn rechterkuit. ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Nice! Waarom het decepticon logo? Ben je ook een verzamelaar of gewoon uit nostalgische beweegredenen? 4 feb laat ik m'n arm volstiften. Fulltime color sleeve van m'n kat. Maar dan à la 17e eeuws staatsieportret. And the wind cries .. ![]() |
|
Ben niet echt een verzamelaar, heb er wel een aantal staan, maar vind de cartoon wel extreem gaaf ja. Plus dat het natuurlijk gewoon een fucking cool logo is. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |