![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sneu & komisch tegelijk... Wat een kneuzen zeg ![]() ![]() |
|
kennis van mij doet ook thuis werk. Heb al wat ellende gezien, niet te doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
het blijft natuurlijk je kennis signature ![]() |
|
Ja, beter nooit zat worden op feestjes bij hem thuis, je weet nooit met wat je wakker wordt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Wat een kneuzen! Overigens kan die gast die zegt een kunstenaar te zijn wel tekenen. Als hij begeleid wordt in een goede shop en dus in training gaat, zou hij mischien best goed kunnen worden. De rest is sowieso een epic fail! ![]() bub ![]() |
|
Mwa, ik vind die tattoos van die weirdo's in Rotterdam wel tof. Duidelijk kunstacademie-volk, maar dan niet van die softe. DIe gabber in Rotterdam met z'n pet is wel droevig, inderdaad. Overigens vind ik 12 ook wel een vet getal. Ja hoor... ![]() |
|
Nog wat bont en dik, maar blij met het resultaat ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Goede facebookmotivatietekst. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Godver haha! Tof compliment Jokab! ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
:') Zo lelijk dat het haast weer iets krijgt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Hier doe je het toch voor ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Vet! Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Weer eens wat anders dan die eeuwige tribals en draken toestanden. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja hij is wel ontzettend origineel. Een ankertje, hoe kom je er op? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Maar het ziet er vet uit. No Turning Back-artworkstijl. ![]() ![]() |
|
quote: Voor traditie gaat het erom dat je oude elementen herhaaldelijk gebruikt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat is bij alle tattoages toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() @Bokkie: NTB gebruikt idd veel oldschool symbolen, zoals zoveel hardcore bands. Deze tattoo heeft voor mij persoonlijk niks met NTB of hardcore in het algemeen te maken, de symboliek van het anker telt voor mij. Ook al is 'ie 2.000.000x eerder gezet, voor mij is 'ie uniek (@OWW) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Als jij er maar blij mee bent jongen, dat is het belangrijkste. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
En stiekem vindt hij jou een geile spetter, maar dat gaat hij hier niet snel toegeven. ![]() |
|
Jij ook niet, he Ben? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |