![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, en waarom een boom? Is het vanwege een speciale betekenis voor je, of? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Ik snap het, wat vind jij standaard plaatjes dan? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Nu het toch over sleeves gaat: mensen hier met ervaring met een (3/4) sleeve als eerste tattoo? Vaak wordt aangeraden om met 'iets kleins' te beginnen, maar dat zie ik echt niet zitten. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Tja, ik zou zeggen, lees dit topic door. Als jij het echt wilt en je beseft je dat je er voor de rest van je leven aan vast zit, zou ik zeggen waarom niet! Maar dat echt willen en dat besef is vaak het probleem ![]() ![]() |
|
quote:Die in de boeken van tattooshops staan ... Enkele uitzonderingen daarop zijn dan de echte oldschoolzaken zoals Koi ![]() |
|
Loop al jaren met het idee rond, dus dat besef en willen is er zeker. ![]() Gaat sowieso ook nog wel een poos duren aangezien ik nog niet zeker weet wat het precies gaat worden. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Ik heb een heel gaaf idee voor een sleeve (maar die verklap ik niet). Het idee van een sleeve vind ik erg gaaf, maar laat het toch nog wel een jaar of zo op me inwerken. Los daarvan komen er nog een aantal financien slurpenden zaken op ons pad tussen nu en een jaar. First things first. Het idee dat ik heb is in ieder geval gebaseerd op een stuk tekst van een band, maar dat wil ik dus vertaald zien naar een tekening. Dat stuk tekst is enorm op mij en mijn leven van toepassing en recente gebeurtenissen hebben dat nogmaals geillustreerd. ![]() |
|
quote: Eerst iets kleins om 'uit te proberen' vind ik eigenlijk een beetje een zwaktebod(als je het zo bedoeld ten minste). Als je iets laat zetten, en je bent zeker van wat je wil zou ik meteen voor groot gaan. Persoonlijk vind ik dat mooier en je hebt niet het risico dat je het kleine werk gaat uitbreiden omdat je toch achteraf het groter had gewild. Persoonlijk vind ik een groot stuk krachtiger overkomen, is natuurlijk allemaal persoonlijk en smaakgebonden ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Ik gok dat ik de band reeds weet ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: ![]() ? quote: Heb ik ook, hehehe. Ga ook direct voor groot, denk er al jaren aan en zal nog wel even duren ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
@Zel en intothevoid Haha, TYPISCH trekje van academici. ![]() Ik heb/had hetzelfde hoor, maar heb het inmiddels maar gewoon uit m'n hoofd gezet. ![]() |
|
quote: Hehehe, dat geloof ik zo, ja ![]() Zelf veel te veel bezig met dingen bedenken maar geen beslissingen nemen ![]() Mijn voornemen is nu om snel wat ideeën op papier te zetten, wat voorbeelden erbij te halen en dan maar iemand te gaan vinden die het kan tekenen (liefst direct een geschikte tattoeerder). Had al wel wat op papier, maar moet dus nog consolideren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() ? *edit* godver. post van Zelthor niet gezien. Jezus... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-09-2010 12:32] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Oi, wat maak jij? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb nog geen koffie gehad, had je post niet gezien. Ik vind het eigenlijk wel griezelig... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Nerds! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Eens! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Af en toe zie ik ook iets moois, maar dan bedenk ik me elke weer dat het toch niets iets voor mij is. ![]() |
|
quote: Ik een concreet idee; 5 of 7 vogels op m'n borst in V-formatie (punt van de V wijst naar beneden), stijl a la Viva Dolor. Ik heb het es met een marker op m'n borst getekend, dat zag er zo tof uit dat ik de halve dag voor de spiegel stond... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die is het niet eens Haha! ![]() |
|
Nee? Niet de Deurzakkers joh? ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
`zaterdag mag ik weer een aantal uurtjes verdoofd gaan zitten te wezen onder het monotone gezoem van 'de naald' zin an! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: Inderdaad! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |