![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb mijn ontwerp uitgetekend nu, volgende maand maar even naar de shop om te kijken wat ze er mee kunnen. Against God and Government ![]() |
|
Om één of andere reden opent mijn browser de plaatjes van Vode hier niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nog steeds niet? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Gisteren weer een flinke beuker laten zetten. De elleboogholte (of heet het armholte...) is een fikse kutplek! Maar happy as hell. Foto's volgen. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Het heet ook knieholte, dus ik vind elleboogholte ook goed! En nu ik het typ zie ik dat het autocorrectie systeem ook niet in werking komt, dus ik denk dat het klopt! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Doet me aan Heidevolk denken. ![]() |
|
Moker tattoo Rotor! super! Ik ga binnenkort ook maar weer eens een afspraak maken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Niet de mijne hoor, ik heb er geen. ![]() |
|
quote: Ai, da's niet best. Fucking Heidekutzooi. On topic; Goddamn, ik ben nog steeds aan het helen en lekken... Godverdomme pijn en irritant. Maar goed, wie mooi wil zijn... dat soort lulkoek. Ja hoor... ![]() |
|
ja MikC, die plek op de elleboog is echt kut en duurt ook vrij lang met genezen ja ![]() maargoed, die is bij mij dus nu ook weer aan de beurt... dus ik zla binnenkort ook wle ff klagen :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik heb in december weer een afspraak om geprikt te worden, decepticons logo op mn linkerkuit. ![]() |
|
Oef Sjimme, sterkte er mee. Decepticons... Ik heb een moeilijk lelijke tribal op mijn bovenarm... Altijd maar zitten kutten en kloten over wat ik er overheen kan zette, zegt zaterdag iemand 'out of the blue' tegen me; Transformers logo er overheen... Geweldig, zou moeten kunnen, is misschien wel de volgende. Ja hoor... ![]() |
|
quote:A.W.E.S.O.M.E. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Oh God, als ik het me goed herriner was dat de songtitel van zo'n supertriest Fries Black Metal bandje? Edit: Mauler dus, maar zie ook dat het een wat breder gebruikte zin is. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 04-10-2011 18:59] Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: Not too shabby. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Ga ik toch voor "tvangen er urgamal, men fridomen er eldst". No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Die blijft ook mooi ja ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Ik moet altijd aan Twarres denken als ik Fries hoor (of in dit geval lees), en dat was behoorlijk gay. Al was die chick wel okay, wat? Ja hoor... ![]() |
|
Twarres was helemaal niet gay en die gozer mocht er ook best zijn. quote:Geen historische context? En een vreemde taal, vind ik altijd een beetje zielig net als lui met chinese karakters. ![]() |
|
quote: God, ik zou er bijna een undersign aan besteden... Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Tattoos zijn kut, Fries is kut. Hmm... ![]() ![]() |
|
Iedereen is kut. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |