|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag me af hoeveel daarvan echt zijn. |
|
Ik ben bang dat dat er heel veel zijn. Ik ben een tattoo leek, maar ik dacht dat er een soort ere code was onder tattooeerders (of hoe schrijf je dat) dat tattoos op handen en gezichten not done waren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bijzonder. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bijzonder lelijk, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nequeschot voor al die figuren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat gaat ook wel weer een beetje ver. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vandaag gedeelte van mijn sleeve voor mn linkerbovenarm laten zetten. Samenvoegsel van de hoezen van Abigal en Them van King Diamond. Lijnen staan er op, en de koets is al geschaduwd, toen was ik er wel echt klaar mee. Over een maand weer verder. Dalijk na het douchen even kijken of ik een foto kan maken. |
|
quote: Ik ben heel erg benieuwd |
|
Staan de titels er ook bij? Of alleen de tekening? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-01-2011 20:08] |
|
quote: Vet! Je moeder. |
|
quote: Abithem ? |
|
Alleen tekeningen. Uiteindelijk wordt ie nog uitgebreid op mn rug met de duivels van Mercyful fate's Melissa en Don't break the oath, maar eerst even sparen, hehe |
|
|
|
Hmm.. volgens mij is het best moeilijk om een tong te tatoeëren. Probeer zo 'n ding maar eens stil te houden.. Verrassend triviaal |
|