|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag me af hoeveel daarvan echt zijn. |
|
Ik ben bang dat dat er heel veel zijn. Ik ben een tattoo leek, maar ik dacht dat er een soort ere code was onder tattooeerders (of hoe schrijf je dat) dat tattoos op handen en gezichten not done waren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bijzonder. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bijzonder lelijk, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nequeschot voor al die figuren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat gaat ook wel weer een beetje ver. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vandaag gedeelte van mijn sleeve voor mn linkerbovenarm laten zetten. Samenvoegsel van de hoezen van Abigal en Them van King Diamond. Lijnen staan er op, en de koets is al geschaduwd, toen was ik er wel echt klaar mee. Over een maand weer verder. Dalijk na het douchen even kijken of ik een foto kan maken. |
|
quote: Ik ben heel erg benieuwd |
|
Staan de titels er ook bij? Of alleen de tekening? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-01-2011 20:08] |
|
quote: Vet! Je moeder. |
|
quote: Abithem ? |
|
Alleen tekeningen. Uiteindelijk wordt ie nog uitgebreid op mn rug met de duivels van Mercyful fate's Melissa en Don't break the oath, maar eerst even sparen, hehe |
|
|
|
Hmm.. volgens mij is het best moeilijk om een tong te tatoeëren. Probeer zo 'n ding maar eens stil te houden.. Verrassend triviaal |
|
kan volgens mij niet eens, tong bestaat uit aldie puntjes (naam even kwijt) inkt zou je denk ik niet eens zien .. |
|
Nou.. op BMEzine is er toch een hele sectie foto's aan gewijd. Dus het zou dus in beginsel wel moeten kunnen. Verrassend triviaal |
|
quote: http://www.aldi.nl/NEU_NL/NEU_40/BIG03.HTM |
|
|
|
quote: papillen? Tuurlijk niet, het lichaam is redelijk transparant, zo ook de tong. Tattoages zijn niet zichtbaar als de bovenliggende huid niet transparant is en sterk gepigmenteerd is. dat is de tong al helemaal niet wat hij is roze-rood door het bloed. Zelfs bij negers zie je nog tattoages. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Damn! Ben erg benieuwd, ja. Ook tot nog toe. Geen tattoo hier, omdat ik nooit wat wist, naast de hoes van don't break the oath dan. Zonder woorden, alleen die skull. Maar het is er nooit van gekomen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb een foto gevonden, alleen komt ie er niet erg gunstig op uit, lijkt een compleet scheef iets, hehe. Maar zover zijn we tot nu toe: 10 maart weer verder. |
|
quote: Gaaf www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nice |
|
ziet er enorm gaaf uit.. King Diamond fan? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |