![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog niet helaas, moet ik nog een keertje regelen. Mooie tat van jou ook trouwens. Sleeves vind ik cool. Alleen voor werk wel lange mouwen dragen hehe, maar daar ga ik het niet voor laten ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Thx. Idd lange mouwen met werk. Ik had het er laatst met een account manager bij ons over en die wou er zelf ook een (sleeve) hehe ![]() |
|
1e sessie van de borstkas tattoo achter de rug.. wat een fijne plek zeg, dat hele borstbeen vel, haha.. nu nog schaduwen de volgende sessie en dan is het af ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
We krijgen vast wel het eindresultaat te zien ![]() ![]() |
|
vast wel ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Hoe duur is nou zoiets? een full sleeve? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
quote: Dat ligt er aan wat je precies wilt, welke artiest het er op zet. In kleur, zwart/wit, hoeveelheid lijnwerk etc etc. ![]() |
|
quote: Duur ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote:Sparen dus, lol. A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Vanaf 1500 à 2000 begint het ergens op te lijken geloof ik... ![]() |
|
Uiteraard ligt het eraan naar welke artiest je gaat. Schele Henkie om de hoek doet 't misschien voor 40eu per uur, voor kwaliteit ben je toch gauw min. 100eu per uur kwijt. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Pfff, veel geld... A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Als je eerste gedachte bij een tat geld is -> niet doen ![]() |
|
Gezien het permanente karakter van een tattoo is het wel raadzaam om voor kwaliteit (en dus meestal) geld te gaan ja hehe ![]() |
|
quote:Ach ik kan nog even sparen, hoef niet meteen zo'n full sleeve, vroeg me alleen af wat de kosten zouden zijn. A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
quote: Wat de kosten zullen zijn weet je nu dus nog steeds niet, ligt er aan wat je wil, waar je het wilt, van wie je het wilt etc. ![]() |
|
Wel ongeveer toch, nu? of was die schatting dan compleet mis? Maar goed, misschien maar met iets kleins beginnen en dat dan later uitwerken. A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Maar als je groot en goed wilt, spaar dan maar eerst eens goed .. ![]() |
|
quote:Ja, dat ga ik natuurlijk eerst doen..heb wel de tijd daarvoor, haha. A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
quote: Ga eerst maar eens goed nadenken wat voor iets je wilt en shops bekijken naast het sparen. Je bent nu.. hoe oud.. 18? Je zet iets voor het leven, als je nu al weet dat je een sleeve zou willen, zou ik niet eerst iets kleins laten zetten. Kans is dan groter dan je samenraapsel van van alles wat krijgt en dat vind ik persoonlijk niet mooi bij een sleeve. ![]() |
|
quote:Hmm, je hebt hier wel een punt ja..dank je wel! A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Argh nu wil ik ook weer ... eerst eens ff zien wat er aan doekoe overblijft als alle hypotheekshit achter de rug is .. rechterbiovenarm mag wel uitgebreid worden. ![]() |
|
quote:Wat voor tatoeages heb jij allemaal dan? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
Twee stuks, op beide bovenarmen. Rechts een rune, links een boom. Ik hou van simpel ![]() Zo ff geen pics ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |