IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoo / tatoeage (design, tips, voorbeelden, mislukkingen) deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2010 16:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 november 2010 10:59 schreef Rotzak het volgende:
Binnenkort ook weer even een bezoekje brengen, ik wil iets in de trand van onderstaande tattoo, uiteraard aangepast aan mijn eisen




Gave stijl maar let er dan wel op dat die schedel een beetje mooi uitkomt. deze lijkt eigenlijk nergens op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-11-2010 16:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

maat van me heeft deze laten zetten



waarom weet ik niet



signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-11-2010 16:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 november 2010 16:08 schreef ElitE het volgende:
Gave stijl maar let er dan wel op dat die schedel een beetje mooi uitkomt. deze lijkt eigenlijk nergens op.

Hoewel het juist wel bij de stijl past dat het niet helemaal klopt, moet ik bij nader inzien toch zeggen dat het wel iets beter mag.

http://www.google.com/images?q=dia+de+los+muertos

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-11-2010 0:14]


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-11-2010 17:44 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Volgend jaar voor m'n 18e de eerste tattoo erop! Heeft iemand nog tips voor die magische eerste keer?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2010 17:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2010 17:44 schreef ColdheartMinor het volgende:
Volgend jaar voor m'n 18e de eerste tattoo erop! Heeft iemand nog tips voor die magische eerste keer?


Een niet te kleine laten zetten, bij een goede tattooboer. Niet beknibbelen op centen als een betere tattooboer duurder is.


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-11-2010 17:54 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Heb me vandaag laten informeren over die ene in Weert, in dat steegje in de binnenstad. Heb wat van z'n art gezien en zag er niet slecht uit. Laat de onderkant van m'n onderarm doen, kost 200 euro zei die voor zwart met schaduw, ongeveer 20-25 cm. (195, maarja, daar maken we maar even 200 van)

Klikkie!

Thoughts? Ziet het er een beetje okay uit denkt een van jullie?

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-11-2010 17:57]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2010 18:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 november 2010 17:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb me vandaag laten informeren over die ene in Weert, in dat steegje in de binnenstad. Heb wat van z'n art gezien en zag er niet slecht uit. Laat de onderkant van m'n onderarm doen, kost 200 euro zei die voor zwart met schaduw, ongeveer 20-25 cm. (195, maarja, daar maken we maar even 200 van)

Klikkie!

Thoughts? Ziet het er een beetje okay uit denkt een van jullie?


Zag er niet slecht uit? Nee inderdaad, ziet er niet heel slecht uit, maar zekers ook niet heel goed. Ik denk dat er veel betere shops zijn om heen te gaan en die veel mooier werk leveren. Vind het wat flets allemaal qua kleuren maar ook een beetje fantasieloos neergezet. Zo van hups, plaatje erop, maar het lijkt niet eh levendig zeg maar. Als je daarheen gaat zou ik proberen bij artiest Candy Cane te gaan, die heeft wel mooier werk.

En jee, wel jong voor een tattoo hoor. Hoop dat je er goed over hebt nagedacht, ook over het ontwerp en de plek van plaatsing. En wat Mr N al zegt, niet te klein. Verder is het handig om van te voren te bedenken of je (ooit) uitbreiding wil en vooraf goed eten en drinken en neem wat zoetigheid mee bijvoorbeeld een snickers of mars reep. Een goede shop is ook fijn, ga er kijken, sfeer proeven en bekijk vooral heeeeeel veel werk van andere artiesten ter vergelijking. Ik vind Tons of Tattoos wel een erg fijn forum voor voorbeelden en advies bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-11-2010 18:39]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-11-2010 19:18 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Kijk, dankje! Mooi advies. Verder heb ik nog 2 andere shops in Weert gevonden, en ik kan natuurlijk altijd nog in Eindhoven effe kieken, is toch maar een tien minuutjes met de trein dus kan niet zoveel kwaad lijkt me.

Verder denk ik wel over uitbreiding ja, onderandere m'n twee bovenarmen, rug misschien nog, en dan zien we wel verder. Ben al een tijdje op zoek naar verschillende ontwerpen voor die plekken, maar die voor op m'n onderarm staat al voor 99 % vast.

Denk trouwens ook dat ik misschien een tattoo laat ontwerpen door een goeie maat van me, maakt heel mooi artwork enzeu, klikkerdeklik!

Leuk feitje, z'n art valt schijnbaar zo in de smaak dat Totenburg het maar even gejat heeft. Hij is er nu voor aan het gaan dat het shirt van de markt wordt gehaald.

Zijn art:



Hun shirt:



[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-11-2010 19:22]


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 18-11-2010 20:17 by Unsung_Mary Profiel van Unsung_Mary

quote:
Leuk feitje, z'n art valt schijnbaar zo in de smaak dat Totenburg het maar even gejat heeft. Hij is er nu voor aan het gaan dat het shirt van de markt wordt gehaald.
[/img]


Haha, juist.



And the wind cries ..


renYek
Usericon van renYek
Posted 18-11-2010 20:25 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 18 november 2010 17:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb me vandaag laten informeren over die ene in Weert, in dat steegje in de binnenstad. Heb wat van z'n art gezien en zag er niet slecht uit. Laat de onderkant van m'n onderarm doen, kost 200 euro zei die voor zwart met schaduw, ongeveer 20-25 cm. (195, maarja, daar maken we maar even 200 van)

Klikkie!

Thoughts? Ziet het er een beetje okay uit denkt een van jullie?


Ik ben daar wezen kijken en hoewel het me best aansprak ben ik uiteindelijk bij Rose Tattoo in Geleen geweest. Zijn werk sprak me meer aan en ik had ook een beter gevoel (een betere klik) met die kerel (ook Johan -Jowie- geheten).


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2010 21:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 november 2010 20:25 schreef renYek het volgende:
Ik ben daar wezen kijken en hoewel het me best aansprak ben ik uiteindelijk bij Rose Tattoo in Geleen geweest. Zijn werk sprak me meer aan en ik had ook een beter gevoel (een betere klik) met die kerel (ook Johan -Jowie- geheten).


LOL! Ik dacht dat zijn naam Joey was ofzoiets. Maar hij is (gast)prikker bij TattooMania in Apeldoorn en hij heeft mijn tattoo destijds gezet.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-11-2010 22:07]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-11-2010 21:58 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 16 november 2010 16:13 schreef Hypnos het volgende:
maat van me heeft deze laten zetten



waarom weet ik niet


Omdat 'ie fan va Four Non Blondes is?



renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2010 7:36 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 18 november 2010 21:52 schreef MMayo het volgende:
LOL! Ik dacht dat zijn naam Joey was ofzoiets. Maar hij is (gast)prikker bij TattooMania in Apeldoorn en hij heeft mijn tattoo destijds gezet.


Hij wordt Jowie genoemd ja Maar hij heet Johan. En Rose is zijn achternaam, vandaar Rose Tattoo en de vele rozen op zijn rechterarm hehe. Toen ik de foto van je tat zag moest ik wel meteen aan hem denken, had ik het dus toch goed! Leuke kerel, niet? Ik heb me kapot gelachen met hem hehe


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-11-2010 8:36 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 18 november 2010 17:54 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb me vandaag laten informeren over die ene in Weert, in dat steegje in de binnenstad. Heb wat van z'n art gezien en zag er niet slecht uit. Laat de onderkant van m'n onderarm doen, kost 200 euro zei die voor zwart met schaduw, ongeveer 20-25 cm. (195, maarja, daar maken we maar even 200 van)

Klikkie!

Thoughts? Ziet het er een beetje okay uit denkt een van jullie?

Ga dan naar eclipse tattoo in Ospel. Ja, die tent in Weert is goedkoop, maar daar is de kwaliteit en nazorg ook naar.


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 19-11-2010 9:00 by kabukiman Profiel van kabukimanhttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Zolang je niet als een gek gaat lopen zuipen na het zetten van de tattoo dan is die nazorg dikke onzin.

Thuis snel even onder de redelijk hete douche voor een paar minuten meer niet.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2010 10:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 18 november 2010 17:44 schreef ColdheartMinor het volgende:
Volgend jaar voor m'n 18e de eerste tattoo erop! Heeft iemand nog tips voor die magische eerste keer?


Goed eten voor de tijd


Against God and Government


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2010 10:24 by renYek Profiel van renYek

En goed slapen. En als je een lange zit hebt: neem voer mee


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-11-2010 10:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

En afleiding. Anders ga je je concenteren op de plek waar ze aan het schilderen zijn. Ik heb ook maar water meegenomen. Is ook wel fijn.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2010 10:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 november 2010 9:00 schreef kabukiman het volgende:
dan is die nazorg dikke onzin.

Thuis snel even onder de redelijk hete douche voor een paar minuten meer niet.


Waarom zou je geen nazorg doen? Ik heb wel de nazorg compleet gedaan en nergens last van gehad. Het is toch een (schaaf)wond idee, die moet je normaal gesproken ook gewoon verzorgen. Ook niet geheel onbelangrijk is uit de zon blijven en tijdje niet zwemmen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2010 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 november 2010 10:52 schreef zillah-morte het volgende:
En afleiding. Anders ga je je concenteren op de plek waar ze aan het schilderen zijn. Ik heb ook maar water meegenomen. Is ook wel fijn.
Hmm bij de boom (sessie van uur of 3) heb ik gewoon met die gast zitten lullen en blikkie drinken, meer niet ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2010 11:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 november 2010 10:52 schreef zillah-morte het volgende:
En afleiding. Anders ga je je concenteren op de plek waar ze aan het schilderen zijn. Ik heb ook maar water meegenomen. Is ook wel fijn.


Ik heb gewoon zitten kijken hoe die kerel bezig was en alle gekke beeldjes, teksten enzovoorts in de shop en aan de muren bekeken. Bij mijn andere tattoo stond discovery channel aan met een item over haaien, ook interessant.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2010 11:08]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-11-2010 12:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 november 2010 10:58 schreef Jenje het volgende:
Hmm bij de boom (sessie van uur of 3) heb ik gewoon met die gast zitten lullen en blikkie drinken, meer niet ..

Mijn tattoo gast die kwam uit Argentinie. Kan prima Engels. Maar best lastig communiceren als er tattoo apparaat in je oor zoemt. (Tattoo bovenrug). We hadden niet echt wat om over te praten. Ik heb zitten lezen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2010 12:34 by MMayo Profiel van MMayo

Mirrieeee doe nou eens een foto van die boomtattoo van je, we zeuren er allemaal al heeeeeeel lang over


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2010 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zillah heeft ook een boomtattoo?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-11-2010 12:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 november 2010 12:34 schreef MMayo het volgende:
Mirrieeee doe nou eens een foto van die boomtattoo van je, we zeuren er allemaal al heeeeeeel lang over

Jaaahaaaa, moet ik nog maken :p

@Jenje, volgens mij heb je hem op Zwarte Cross gezien..

Maar ik wil hem nog laten aanpassen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen