![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zieke tattoos idd .. Zal wel een wachtrij van jewelste hebben ![]() |
|
Viva Dolor bestaat nog wel, volgens de MySpace: to devote me has the making of various artworks and a forthcoming book, I would not take new tattoo projects for 2010, people with whom we have to finish works in progress can contact me vivadolor 's staff (topsi, Sophie and Audrey) will help you and carry out your tattoo projects see you maybe in 2011 for most patient ..................jean luc navette Ik vind zijn vogeltattoos echt helemaal te gek. Idee spookt al tijden (jaren) door mijn hoofd om een 3/4 sleeve met vooral kraaien te doen. Als het er ooit eens van komt, dan moet het natuurlijk ook perfect zijn. Best bereid om naar Lyon te karren, mocht ik besluiten het echt te gaan doen. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
Mooi.... Against God and Government ![]() |
|
en het mooiste is dat het er van op een afstand uitziet als een snorretje signature ![]() |
|
quote: Haha, het voordeel aan een snorretje is, is dat je die er weer af kan scheren. Against God and Government ![]() |
|
er zijn toch veel skins die hoodtatoes hebben en even hun haar laten groeien? waarom geen snor? signature ![]() |
|
Tja, daar zit wat in, en een snor zal vast beter staan dan dat afzichtelijke ding dat ie nu onder zijn neus heeft. Against God and Government ![]() |
|
het is wel een Lady's Man denk ik signature ![]() |
|
Gelukkig dat katten niet kunnen lezen, anders zouden die ook niet meer in zijn buurt komen. ![]() |
|
quote: Waarom die sippe smiley als tattoo bovenaan? ![]() ![]() ![]() |
|
@BVT: netjes. Vanmiddag terug naar de Tattoo boer om te kieken wat er eventueel nog bijgewerkt moet worden. Ik heb eigenlijk alweer zin om er nog een te laten zetten hehe. ![]() |
|
gisteren weer geweest, de Kraken is klaar :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Nou, foto. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
die volgt nog...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ben benieuwd. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Ben benieuwd. Heb je bij death or glory laten zetten? Ik heb ook een inktvisje op mijn lijf staan, zal eens wat foto's neerknallen. Ja hoor... ![]() |
|
![]() door jelle Death or Glory Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Gaaf ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Erg gaaf man, is dat je arm of wat is het? Against God and Government ![]() |
|
Lijkt meer op borst. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Het is een kraken, jongens, wel even opletten hè. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
zit op de borstkas ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Harde plaat man, oldschool ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |