IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoo / tatoeage (design, tips, voorbeelden, mislukkingen) deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2012 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ooooo, Sjoerd Schuldinner !


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2012 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

kijk, dit vind ik mooi



signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-02-2012 23:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 februari 2012 22:15 schreef Hypnos het volgende:
kijk, dit vind ik mooi




Zeker mooi


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-02-2012 10:30 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Ja, heel leuk!


Ja hoor...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2012 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 februari 2012 22:15 schreef Hypnos het volgende:
kijk, dit vind ik mooi


Het sterrenmeisje kwam voor 1 puntje en viel in slaap?


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-02-2012 11:17 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Mn tattoo is helemaal mooi genezen, maar wat wordt ik altijd ellendig van die vaseline, mn kuit is een en al puist.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-02-2012 11:23 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Ben je niet goed? Vaseline?

Bepanthen is beter.


[quote tattoo forum]

Wij raden Bepanthen zalf aan voor de verzorging van je tattoo! Waarom?

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie dexpanthenol



dat diep doordringt in de huid. Het natuurlijke herstelproces van de huid wordt zo geholpen. Door aanvulling te geven op natuurlijke huidvetten legt Bepanthen tevens een beschermende laag op de huid.
De vette Bepanthen zalf is bijzonder geschikt voor de verzorging van gesprongen huidplekken, schrale, zeer droge plekjes en kleine kloofjes, bijvoorbeeld op voeten, hielen, vingers of op de ellebogen.

De voordelen

Helpt het natuurlijke herstel van de huid.

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie Dexpanthenol (pro-vitamine B5). Deze stof dringt in de huid door en speelt een belangrijke rol bij de productie van energie. Het helpt het natuurlijke herstel van de huid.

Goede bescherming:

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie vetten (70% lipiden). Deze vetten zorgen voor een doorzichtig beschermlaagje op de huid. Aanwezig vocht verdampt minder snel. Dit is belangrijk voor een goed vochtgehalte van de huid.

Dermatologisch getest.

Bepanthen Zalf is onder toezicht getest.

Waterafstotend.

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie vetten (70% lipiden) en legt een vetlaagje op de huid die waterafstotend is.

Bevat géén kleurstoffen, parfum en conserveringsmiddelen.

Bepanthen Zalf is zorgzaam samengesteld zonder onnodige bestanddelen. Ingrediënten als geurstof en conserveringsmiddelen zijn voor een zalf overbodig. Zo kan de zalf goed worden gebruikt bij zeer gevoelige en kwetsbare huid.

Bepanthen Zalf is verkrijgbaar bij zelfstandige drogisterijen en apotheke [/quote]


Ja hoor...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2012 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Elke tattooeerder zegt wat dat betreft weer wat anders, uierzalf wordt ook veel aangeraden.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-02-2012 11:34 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Voor je tepelkloof, ja.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2012 11:44 by bastianus Profiel van bastianus

Jolly bewaart de vaseline liever voor andere doeleinden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-02-2012 11:46 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 8 februari 2012 11:44 schreef bastianus het volgende:
Jolly bewaart de vaseline liever voor andere doeleinden.



Tarada-crash.


Ja hoor...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-02-2012 12:46 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 8 februari 2012 11:23 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ben je niet goed? Vaseline?

Bepanthen is beter.


[quote tattoo forum]

Wij raden Bepanthen zalf aan voor de verzorging van je tattoo! Waarom?

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie dexpanthenol



dat diep doordringt in de huid. Het natuurlijke herstelproces van de huid wordt zo geholpen. Door aanvulling te geven op natuurlijke huidvetten legt Bepanthen tevens een beschermende laag op de huid.
De vette Bepanthen zalf is bijzonder geschikt voor de verzorging van gesprongen huidplekken, schrale, zeer droge plekjes en kleine kloofjes, bijvoorbeeld op voeten, hielen, vingers of op de ellebogen.

De voordelen

Helpt het natuurlijke herstel van de huid.

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie Dexpanthenol (pro-vitamine B5). Deze stof dringt in de huid door en speelt een belangrijke rol bij de productie van energie. Het helpt het natuurlijke herstel van de huid.

Goede bescherming:

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie vetten (70% lipiden). Deze vetten zorgen voor een doorzichtig beschermlaagje op de huid. Aanwezig vocht verdampt minder snel. Dit is belangrijk voor een goed vochtgehalte van de huid.

Dermatologisch getest.

Bepanthen Zalf is onder toezicht getest.

Waterafstotend.

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie vetten (70% lipiden) en legt een vetlaagje op de huid die waterafstotend is.

Bevat géén kleurstoffen, parfum en conserveringsmiddelen.

Bepanthen Zalf is zorgzaam samengesteld zonder onnodige bestanddelen. Ingrediënten als geurstof en conserveringsmiddelen zijn voor een zalf overbodig. Zo kan de zalf goed worden gebruikt bij zeer gevoelige en kwetsbare huid.

Bepanthen Zalf is verkrijgbaar bij zelfstandige drogisterijen en apotheke


Algemeen bekend toch?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-02-2012 13:02 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ik heb altijd het advies vaseline meegehad van deze tattooeerder, en heb er oko geen een slechte ervaring mee, alleen die puisten om de tat heen vanwege het gebruik.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-02-2012 13:23 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 8 februari 2012 13:02 schreef Sjaakie het volgende:
Ik heb altijd het advies vaseline meegehad van deze tattooeerder, en heb er oko geen een slechte ervaring mee, alleen die puisten om de tat heen vanwege het gebruik.


Bah! Dan zou ik toch maar eens aan de Bepanthen gaan. Puisten om je tattoo... Dat kunnen nog ergere ontstekingen, want dat zijn het, worden.


Ja hoor...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2012 13:26 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-02-2012 13:28 by nark Profiel van nark



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 08-02-2012 19:36 by Unsung_Mary Profiel van Unsung_Mary

Hier deel 1 van mijn tattoo. Heeft tot nu toe al 5 uur geduurd en ik zal nog zeker 5 uur moeten.

Mijn eigen kat als koning. Er komen nog 3 engeltjes bij (van de geweldige kunstschilder Nicolas Poussin) die hem dan de kroon zullen aanreiken en de hermelijnen mantel zullen omdoen. Hij wordt dus gekroond op mijn arm.
Uiteindelijk zal het een sleeve worden.



And the wind cries ..


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 08-02-2012 19:37 by Unsung_Mary Profiel van Unsung_Mary

Ohja.. ik smeer ook met Bepanthen.




And the wind cries ..


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 08-02-2012 19:46 by Sorceress Profiel van Sorceress

Wel gaaf gezet, vooral die kat. Het plaatje zelf is niet mijn ding.

Mij werd trouwens calendulan aangeraden, genas erg goed en snel, maar ook wel wat puistjes rond m'n tattoo gehad (geen last van gehad verder).


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2012 21:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 februari 2012 11:23 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ben je niet goed? Vaseline?

Bepanthen is beter.


[quote tattoo forum]

Wij raden Bepanthen zalf aan voor de verzorging van je tattoo! Waarom?

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie dexpanthenol



dat diep doordringt in de huid. Het natuurlijke herstelproces van de huid wordt zo geholpen. Door aanvulling te geven op natuurlijke huidvetten legt Bepanthen tevens een beschermende laag op de huid.
De vette Bepanthen zalf is bijzonder geschikt voor de verzorging van gesprongen huidplekken, schrale, zeer droge plekjes en kleine kloofjes, bijvoorbeeld op voeten, hielen, vingers of op de ellebogen.

De voordelen

Helpt het natuurlijke herstel van de huid.

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie Dexpanthenol (pro-vitamine B5). Deze stof dringt in de huid door en speelt een belangrijke rol bij de productie van energie. Het helpt het natuurlijke herstel van de huid.

Goede bescherming:

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie vetten (70% lipiden). Deze vetten zorgen voor een doorzichtig beschermlaagje op de huid. Aanwezig vocht verdampt minder snel. Dit is belangrijk voor een goed vochtgehalte van de huid.

Dermatologisch getest.

Bepanthen Zalf is onder toezicht getest.

Waterafstotend.

Bepanthen Zalf bevat een hoge concentratie vetten (70% lipiden) en legt een vetlaagje op de huid die waterafstotend is.

Bevat géén kleurstoffen, parfum en conserveringsmiddelen.

Bepanthen Zalf is zorgzaam samengesteld zonder onnodige bestanddelen. Ingrediënten als geurstof en conserveringsmiddelen zijn voor een zalf overbodig. Zo kan de zalf goed worden gebruikt bij zeer gevoelige en kwetsbare huid.

Bepanthen Zalf is verkrijgbaar bij zelfstandige drogisterijen en apotheke


Goedzo even strooien met wat pharmaceutische woorden en het lijkt met alsof het goed werkt.
Al die middeltjes werken min of meer even goed/slecht. Bovendien is het best persoonlijk.

Een tattoage is gewoon een simpel wondje alleen wil je nu dat het wat mooier heelt zodat de tekening niet vervormd/verkleurd. Je kan er wel een heel scala aan middelen erbij pakken, maar volgens mij zit er weinig verschil in en kun je ook teveel smeren.

Veel wassen wordt ook weleens geadviseerd voor wonden maar bij mij remt dat meestal het herstel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2012 21:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 februari 2012 13:28 schreef nark het volgende:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=235371489882487&set=a.151910098228627.38863.100002289136291&type=1&theater

Als je allergisch bent zou zoiets ook kunnen ontstaan. Volgens mij kun je bij een goede tattooartiest dat probleem ook krijgen.(uiteraard zal hij er meer op letten)

Wel behoorlijk ziek, die kan zn arm nooit meer normaal gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 18-02-2012 13:11 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com



Ook al gok ik dat het bodypaint is... wel geniaal

[Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 18-02-2012 13:13]



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-02-2012 13:42 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 8 februari 2012 21:10 schreef ElitE het volgende:


Veel wassen wordt ook weleens geadviseerd voor wonden maar bij mij remt dat meestal het herstel.


Na een nieuwe tatto deed ik gelijk thuis het folie eraf en de tattoo onder de hete kraan voor een kwartiertje! Dan nog twee dagen 2x per dag een heel dun laagje uierzalf en dat was het.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-02-2012 14:03 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

Mijn ervaring is dat het zelfs verschilt per lichaamsdeel. En uiteindelijk is ook altijd de getatoeëerde verantwoordelijk voor een goede verzorging.Het is wel verstandig om meerdere methodes uit te proberen om te zien welke het beste resultaat geeft.Afdekken en dikke lagen vaseline(verstikking en broeien) zijn altijd een slechte keuze.


wouter023


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 19-02-2012 17:55 by Schuurman Profiel van Schuurman

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-02-2012 1:23]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen