![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg gaaf, ik zou 'm direct op m'n kuit laten knallen. Wel nerdy, maar vooruit... da's erg metal. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Jij ging mischien toch ok nog een transformers logo laten zetten las ik hier meen ik ooit? En mn nerd factor kan toch al niet hoger dan nu het geval is, dus dit kan er ook nog wel bij. ![]() |
|
Tattoos zijn tegenwoordig nerdish.....crap.".. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Moeilijk nerdish! Tja, ik zou wel meer willen, maar het kan niet allemaal. Ik heb een moeilijk lelijke tribal op mijn bovenarm die ik dacht te kunnen coveren met een transformer logo... maar dat gaat 'm niet worden. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Oh oke. Zonde! Zijn zoveel mooie te koop.. Hier staan er iets te veel, maar nooit genoeg. ![]() Mijn idee is nog niet uitgeschetst. Ik zal even een plaatje shoppen hoe het er ongeveer uit gaat zien. Enne... hoe f*cked is die tribal dat er geen cover up op kan? foto! And the wind cries .. ![]() |
|
Voor het eerst een tattoo ontworpen voor een vriend. Is overigens geen originele tekening, zo goed ben ik helaas niet. ![]() ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: De hand is erg plat en samen met de omlijsting zorgt dat ervoor dat de diepte verdwijnt uit -vooral- de rechterkant. Leuk idee. And the wind cries .. ![]() |
|
quote: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() All hail Megatron! ![]() |
|
Heel gaaf sjaakie!!! Toevallig zit ik nu in de tattooshop waar m'n vriend ook het decepticon logo laat zetten. Alleen laat hij hem op z'n bovenarm zetten en dan alsof het onder z'n vlees zit. Gescheurd vlees of hoe je dat ook moet uitleggen. Maar; echt een gave tattoo. Mooie kleuren ook! And the wind cries .. ![]() |
|
Autobot kleuren? ![]() |
|
Het zijn de kleuren van de animatie film. De actiefiguren hebben een paars logo. Oldskool! And the wind cries .. ![]() |
|
Dit patroon lijkt me erg vet op mn borst of arm. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ziet eruit als een gestoorde zonnebloemhagedis, wel vet! ![]() |
|
Die bloemen zijn de nieuwe tribals? Je ziet ze steeds meer. ![]() |
|
quote: Moet je wat minder vaak in achterstandsbuurten rondwandelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik dacht eerst dat het een patroon was wat maya's gebruikten, en ik ben niet de enige: ![]() Maar het is de achterkant van een flinke spin. De cyclocosmia. ![]() hier nog een duidelijke: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vet! ![]() |
|
De pest met zo'n tattoo is, is dat je hem VRIJ GROOT moet laten zetten om de lijnen in tact te houden. Wanneer je hem klein laat zetten, lopen de lijnen in de loop de jaren in elkaar over en dat is vast niet de bedoeling ![]() Iets voor op je rug? Genoeg ruimte om de hele spin te laten zetten ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Hmm moet maar even zien, ik neem niet zo snel een tattoage omdat ik het plaatje al snel zat ben, tenminste niet mn hele leven op mn lichaam wil hebben. Ik wil hem niet te groot en het moet niet een plakplaatje zijn maar goed aansluiten op mn lichaam. Zo nodig hoef ik ook geen tattoo. Scarification vind ik ook wel tof maar voor het mooie werk heb je gewoon een negerhuid nodig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zeker, paar mooie werkjes gezet de afgelopen tijd. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |