![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus het is geen kenèriepiet? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Totaal niet mijn smaak, maar wel érg goed gezet moet ik zeggen, wow! ![]() |
|
Idd, vind het plaatje niks en toch blijf ik er steeds naar kijken, super mooi gedaan!! ![]() ![]() |
|
tsja, niet mijn smaak, maar erg mooi gezet inderdaad........... ![]() heb voor volgende maand weer een afspraak staan! siked! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Vind 'm in alle opzichten echt supergaaf! ![]() ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Dank u allen. ![]() Verder niemand die wat nieuwe inkt heeft? And the wind cries .. ![]() |
|
Niks nieuws, wel bezig met een ontwerp in mijn hoofd vorm te geven. Heb ook nog maar 1 plakplaatje ![]() ![]() |
|
Donderdag pas Black seeds of bunny! ![]() |
|
Eentje in ontwerp die ik zelf heb getekend maar nu netjes word gemaakt door de expert ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
![]() Op mijn kuit. Maar daar ben ik te schijterig voor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Dan zet je die figuur dus gewoon zelf op je kuit. ![]() |
|
quote: Waar heb je deze laten zetten? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
Op zijn arm. ![]() |
|
![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Die is inderdaad wel heel gaaf om te laten zetten !! Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: Godver.. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Edit: Wat is de naam van de tattoo-artiest/tattooshop die de tattoo's, te zien op de door jou geplaatste foto's in het boven dit stukje tekst gequote bericht van jou, op jouw huid heeft getattoëerd? (Godver idd, motherfuckers hier!!! ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote: Haar ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Godver. ![]() |
|
Over 3 uurtijes is het al zo ver, vet siked en mn maag maakt salto's ofzo :') Trouwens puur uit nieuwsgierigheid, mensen hier die een soort van 'ritueel' hebben voor ze hun tatt laten zetten of tijdens het laten zetten? Black seeds of bunny! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |