![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:OH JEE, je hebt hem nu al doorgrond! ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dan rest alleen de vraag: Maakt dat wat uit? ..of is het dit? ![]() ![]() |
|
Iemand ervaringen met Tattooshops in Overijssel dan wel Utrecht? Erbuiten mag ook, maar liever geen Friesland of Limburg. ![]() In Deventer leek deze me bijvoorbeeld wel wat: http://www.kynst.com/ Alleen zijn foto´s vele male gedetailleerder dan wat ik zou willen. Maar sta open voor alle tips, het wordt in ieder geval een niet te ingewikkeld zwart-wit ontwerp. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-10-2011 19:33] ![]() |
|
quote: Nee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ja Herco in Olst is een goede en Kynst in Deventer uiteraard ook. Ik zelf vind het werk van Kynst mooier, donkerder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: http://tattoohans.com/ Op de grens van Overijssel. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 12-10-2011 21:39] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Damn wat een mooie. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ja. Maar de foto (techniek) heeft ook veel invloed. Je ziet geen detail, het is bijna sepia (jakkes)... Desalwelteplus een mooi plaatje. Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, die is te gek. Ja hoor... ![]() |
|
quote: L'Extremist in Arnhem, één van de beste! Against God and Government ![]() |
|
http://www.electrictat2.com/index2.asp Ook Arnhem. Heb zowel Eric als Sebastiaan hoog zitten. Goede sfeer, ruige muziek in het tattoo hok. Beide heren hanteren een verschillende stijl. Eric is meer grijswerk, Sebastiaan is een koning in traditioneel. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Zeker! Goede ervaringen mee gehad. Je zit er wel lekker op elkaar in die kleine ruimte achter de toonbank. [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 08-11-2011 19:58] ![]() |
|
heeft iemand van jullie ervaring met PLAYERS CLUB TATTOO in Maastricht? ik vind met name het werk van Sjoerd erg goed. ![]() |
|
![]() Nieuwe tattoo van m'n broer die al 20 jaar in Amerika woont. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: :') Je bent een meisje van 15? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Niet om lullig te doen, Varanus, maar ligt het aan mij of is dat ding echt hard lelijk gezet? Slechte beverige outline, een uitschieter bovenaan èn aan de zijkant van de outline van de vlag, twee totaal ongelijk gevormde klompen (voornamelijk de bovenste is erg slecht), alle outlines dezelfde saaie eenlijnige dikte, het wit en blauw dekt de huid niet goed. Kan hij daar niet mee teruggaan naar een betere tatoeerder? Dit is nogal jammer. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-11-2011 13:45] ![]() |
|
quote: Nice! Omdat ik ook een meisje van 15 ben heb ik er 1 op m'n elleboog laten zetten ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ah, je bent een black metal puber. Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |