![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wist je dat niet? Die van mij zijn sinds ik begonnen ben al 2 schoenmaten gegroeid. wouter023 ![]() |
|
ja, met een tattoo erop signature ![]() |
|
quote: Godver, helemaal niet gezien deze ![]() ![]() Gevat hoor, Bastianus ![]() Volgende week ben ik aan de beurt, week daarna laat ik de rozen nogmaals inkleuren. Slijt als een malle, helaas. Maar sowieso SIKED! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Slijten? Hoe krijg je dat voor elkaar? Zwem je dagelijks in een zwembad of is je tattoo al wat ouder? De mijne is afgelopen zaterdag weer uitgebreid. Het wordt een mooi mouwtje nu. Tenminste, ik vind het mooi. En dat is het Belangrijkste. And the wind cries .. ![]() |
|
quote: Heb ze pas een jaartje. Ze zitten op m,n ellebogen, door te leunen en buigen/strekken denk ik. En ik ben nogal achter de ellebogen ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Afgelopen weekend nog in Dublin een klein (K) ANKERTJE laten zetten als filler, grappig ding geworden :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Klein bannetje? ;-) Ja hoor... ![]() |
|
quote: Karel? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
nee, een Anker, met een K in UV inkt, zodat je K ANKER krijgt... haha sick he? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
maar ff alle ziektjes op een stokje, nee.. ff serieus: een klein anketje om nog wat ruimte op te vullen: geinig ding geworden... gezet door die knaap van Vomitor overigens, voor added cultness en scenepoints! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Nou Jim, dat is wel heel erg fijn voor je. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Momenteel bezig met een ontwerp; voor het eerst in de tien jaar dat ik al over een tattoo zit te denken ben ik er ook zeker van wat het moet gaan worden, dus voor het einde van dit jaar ook eindelijk wat laten zetten ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Een Tardis uit Lego blokjes? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Was ook nog een optie geweest ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Tatarataaa! Hier was hij echt net uit de folie dus er zit nog wat vuile inkt op. And the wind cries .. ![]() |
|
hihi. Ik dacht even dat die poes met zijn rechter pootje zijn devilhorns omhoog steekt voor ik doorhad dat het een engeltje is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() fokkin zaligheid signature ![]() |
|
![]() fa-aaak signature ![]() |
|
Dat ziet er toch vrij snel raar uit als je arm toe of af neemt in omvang? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
links rukken? signature ![]() |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: 'mijn oom liet me schrikken dus de 8 is vervaagd' wtf. ![]() |
|
En dan zegt die zus van hem dat ze vertrouwen in hem heeft hahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |