|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben hoeft me dat niet te vertellen, z'n blik zegt me genoeg Ik dacht al langer dat hij wat met me wilde, maar toen hij me laatst vroeg: "Mag ik deze 2-step van je?" voelde ik vlinders... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Da's wel echt één van jouw favoriete zinnetjes of niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
quote: , zo ontroerend Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Woohoo, donderdag is het eindelijk zo ver en wordt mijn tweede tatt gezet (de eerste heb ik pas 12 jaar ) Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Nice, have fun. ben benieuwd! Ik heb zoveel zin en zoveel ideeën. Maar weer eens wat plannen tegen het einde van het jaar... Ja hoor... |
|
quote: En daarna gingen we heerlijk romantisch aan de beatdown. Binnenkort schuiven we een pet over elkaars hoofd |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Binnenkort weer verder hier. Mn rechter onderbeen wordt iig soundwave, wat er dan nog aan ruimte overblijft wordt opgevuld met delen van oa. Megatron en shockwave. Zijkant linker onderbeen komt van de voet tot de knie het ignite logo. |
|
Oeh sjaakie... Dat is een mededeling waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Comic of film stijl? Ben benieuwd! And the wind cries .. |
|
quote: Hier idem, mijn rechter onderarm is dan aan de beurt. Against God and Government |
|
Assie heeft een tattoo laten zetten maar is te bescheiden dat ding te posten. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Die ken ik uit een bepaalde roman. Toevallig net een topic over geopend! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Joepie, mijn nieuwe tatt staat sinds gister. Kan nog geen foto posten want heb geen kabel voor mijn camera en ook geen cardreader Anyway, het ging prima, was daarnaast half verbaasd dat het kietelde en ik er nul last van had. Binnenkant pols is blijkbaar niet zo gevoelig als ik dacht? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ah, goed, want daar zou ik graag ook een tatoeage laten zetten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Heb er ook 1 op de binnenkant van m'n pols, valt inderdaad reuze mee |
|
is beslist tattoo komt er eind november (in 4 keer) een combinatie van en deze zal zoiets zijn, maar veel drukker en vel groter, een vortex signature |
|
Ook op je schouder/bovenarm? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
schouder, arm, helft borstkas en rug signature |
|
Eerste tattoo en dan meteen zo groot? Better be sure! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
hoe bedoel je? signature |
|
als je het doet, doe het goed! succes! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dit vind ik eerlijk gezegd ook niet zo relevant, inkt = inkt. Groot of klein, hij is toch definitief Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |