IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-11-2010 16:14 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zo dan!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-11-2010 16:16]


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2010 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Seizoen 2010 kun je er beter uitlaten, dat is afgelopen namelijk


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-11-2010 16:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Komen er geen 738 posts van lui die het beter denken te weten, en het hele seizoen nog even willen bespreken?



[Edit: maar goed hoor, de boel is gewijzigd ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-11-2010 16:16]


Bruce Banner


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 16:17 by Forever After Profiel van Forever After



Vast wel.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 14-11-2010 16:26 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Leuk om Vettels emoties te zien, maar ik heb er absoluut een vieze nasmaak aan overgehouden. Geen terechte kampioen, en dat heb ik nog nooit eerder gezegd ongeacht of mijn favorieten wonnen. Ik had liever gezien dat hij nog een (paar) seizoen(en) had gerijpt en dan de titel had gepakt.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 16:33 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 14 november 2010 16:26 schreef RudiEngel het volgende:
Leuk om Vettels emoties te zien, maar ik heb er absoluut een vieze nasmaak aan overgehouden. Geen terechte kampioen, en dat heb ik nog nooit eerder gezegd ongeacht of mijn favorieten wonnen. Ik had liever gezien dat hij nog een (paar) seizoen(en) had gerijpt en dan de titel had gepakt.

kan ik wel inkomen
hij maakt eigenlijk teveel foutjes om echt de titel van kampioen al te krijgen
niet dat het onverdiend is, maar laat me eerder stellen dat een Alonso in een Red-bull dit seizoen deze laatste race zeker niet meer zou nodig hebben gehad om kampioen te worden


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 16:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

kan ik ook inkomen, maar dat kun je van Alonso ook zeggen toen hij 1e keer wereldkampioen werd, en nog meer bij Hamilton...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 16:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

werd Schumacher nu aangetikt door Rosberg?


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 16:41 by Forever After Profiel van Forever After





 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 14-11-2010 16:41 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 14 november 2010 16:40 schreef Hypnos het volgende:
werd Schumacher nu aangetikt door Rosberg?


Heeeeeel licht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 16:42 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 november 2010 16:40 schreef Hypnos het volgende:
werd Schumacher nu aangetikt door Rosberg?


nee, te veel gas op het vuil deed hem spinnen.


 


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 16:42 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 14 november 2010 16:38 schreef Hypnos het volgende:
kan ik ook inkomen, maar dat kun je van Alonso ook zeggen toen hij 1e keer wereldkampioen werd, en nog meer bij Hamilton...

daar heb je zeker ook een punt
nuja, heb het nooit voor Hamilton gehad (rijdt naar mijn mening veel te vaak alles of niets races zonder rekening te houden met wat de gevolgen kunnen zijn, ook deze voor rijders die op dat moment in zijn buurt rijden)
maar Vettel dit seizoen ...
10 polepositions, sterk! (zonder twijfel)
maar als je er daar slechts 4 kunt van verzilveren? (1tje gewonnen waar hij niet vanop de pole vertrok dacht ik)
en toch een redelijk aantal punten verloren door eigen foutjes (los van het team)


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 16:43 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 14 november 2010 16:41 schreef RudiEngel het volgende:
Heeeeeel licht.

ik dacht van niet, kwam dicht in de buurt maar raakte hem niet


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-11-2010 17:10 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 14 november 2010 16:26 schreef RudiEngel het volgende:
Leuk om Vettels emoties te zien, maar ik heb er absoluut een vieze nasmaak aan overgehouden. Geen terechte kampioen, en dat heb ik nog nooit eerder gezegd ongeacht of mijn favorieten wonnen. Ik had liever gezien dat hij nog een (paar) seizoen(en) had gerijpt en dan de titel had gepakt.


Weet je waar ik een vieze nasmaak van heb? Van die faalaap van een Alonso, die zijn onterechte frustraties kwijt moest bij Petrov op het eind...dan moet je zelf maar harder rijden lul of lekker kankeren op je team omdat deze de strategie niet goed voor elkaar had!

Oh en Vettel meer dan verdient, want hij heeft de meeste punten en dat is een hele seizoen prestatie.


Bazzio Attacks!!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 17:15 by Forever After Profiel van Forever After

.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-11-2010 17:17]


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 14-11-2010 18:55 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Nog 117 dagen te gaan...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 19:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-11-2010 22:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 14 november 2010 17:10 schreef bazzio het volgende:
Weet je waar ik een vieze nasmaak van heb? Van die faalaap van een Alonso, die zijn onterechte frustraties kwijt moest bij Petrov op het eind...dan moet je zelf maar harder rijden lul of lekker kankeren op je team omdat deze de strategie niet goed voor elkaar had!


+1, onsportief en onterecht.

quote:
Oh en Vettel meer dan verdient, want hij heeft de meeste punten en dat is een hele seizoen prestatie.


Ook +1. Iemand die aan het einde van de rit de meeste punten bij elkaar geharkt heeft is gewoon 100% terecht wereldkampioen, helemaal na de afgelopen twee foutloze races. Vraag me ook een beetje af wanneer je dan wél een terechte wereldkampioen bent. Als je alle races wint of zo? In dat opzicht zou Alonso met consistente podiumplekken en een mazzeltje of twee (lees: maximaal profiteren omdat 'ie er gewoon dicht op zat) dit seizoen óók geen terechte wereldkampioen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 14-11-2010 22:06]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 22:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Alonso heeft eigenlijk ook fouten gemaakt, in het begin van het seizoen. raar voor zijn doen , maar wel gebeurd idd


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 22:31 by Forever After Profiel van Forever After

Ze hadden ze beide evenveel 1e, 2e en 3e plaatsen dit seizoen.

Bij een gelijk aantal punten had de ene 4e plaats meer van Vettel dan de doorslag gegeven.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2010 22:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

trouwens, wat zou het niet geweest zijn mocht Alonso met minder dan 7 punten champion zou geweest zijn


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-11-2010 23:16 by Forever After Profiel van Forever After

Een voor 100.000 dollar gekocht kampioenschap?


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-11-2010 1:40 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Wat zit iedereen plots op Alonso af te geven? Het was idd een onsportieve en onterechte reactie, maar dat kwam puur uit frustratie, wat toch ergens te begrijpen valt? Zeker voor zo'n groot ego als hem . Een half uurtje na de race was hij al tot bezinning gekomen (BBC-interview).

Anyway, tactische fout (een blunder zou ik het niet echt noemen) van Ferrari om zich volledig op Webber te richten. Webber die heel het weekend geen enkele indruk kon nalaten. Beetje jammer voor hem, want denk dat dit zijn enige kans op de titel was, maar ik vermoed dat de stress hem compleet genekt heeft.

Vettel heeft eindelijk twee perfecte weekends op een rij achter de rug en dat levert hem de titel op. Verdiende kampioen.


Faustian Spirit of the Earth


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-11-2010 8:21 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 november 2010 1:40 schreef cataclysm child het volgende:
Wat zit iedereen plots op Alonso af te geven? Het was idd een onsportieve en onterechte reactie, maar dat kwam puur uit frustratie, wat toch ergens te begrijpen valt? Zeker voor zo'n groot ego als hem .


Nou ja, plots… Ik roep dat het hele jaar al. Alonso vind ik gewoon een enorm onsportieve rijder die, waarschijnlijk door dat Spaanse temperament, bijzonder slecht tegen zijn verlies kan en dan dit soort streken maar uithaalt terwijl Petrov niets fout deed, of zitten piepen als hij niet voorbij Massa komt (Duitsland, en excuus aan RudiEngel dat ik deze er weer als voorbeeld bij pak ).

Ja, het is een uitstekend coureur, absoluut, maar dat soort acties kan ik echt enorm slecht tegen, helemaal als je het zelf niet voor elkaar krijgt iemand op de baan voorbij te steken. Laat op de baan maar zien wat je waard bent in plaats van achteraf te gaan zitten vitten op een ander.

Nogmaals: uitstekend coureur, maar dit soort dingen laat 'ie wat mij betreft beter achterwege.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-11-2010 13:05 by bazzio Profiel van bazzio

Ja idd, slecht tegen je verlies kunnen mag..,kan ik nl ook niet maar pleur dan je helm in duizend stukken of trap een gat in die (op dat moment) waardeloze rode bolide.


Bazzio Attacks!!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-11-2010 13:09 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik heb het ook helemaal niet voor Alonso's karakter, maar gisteren kon ik het wel ergens 'begrijpen', zeker aangezien hij even daarna toch duidelijk tot inzicht was gekomen. Nu ja, blijft een irritant ventje, zonder twijfel.

En Hülkenberg moet weg bij Williams, jammer.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen