![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie crash van Hamilton ![]() |
|
quote:Ja WAT!? ![]() ![]() |
|
Duwis Rammenton was weer lekker bezig inderdaad. :') ![]() |
|
Best nat daar.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Alles op bootjes zetten en verder racen ![]() ![]() |
|
Oh, die Guido? ![]() |
|
hoe lang mogen die blijven stilstaan? signature ![]() |
|
In ieder geval langer dan er zendtijd is volgens mij. ![]() |
|
fak signature ![]() |
|
quote: Nope, zolang er kans is dat ze weer van start gaan moet de uitzending doorgaan.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
wiii ![]() Rihanna is wel erg relevant met haar Umbrella signature ![]() |
|
Of niet want dan was de baan wel droog geweest. ![]() |
|
HEt is droooog ![]() Brundle ook "hey, do you know that racecar spelled backwards is also racecar" ![]() signature ![]() |
|
Coulthard denkt daar nu nog over na waarschijnlijk. :') ![]() |
|
hehe, nog 13 minuten ![]() hopelijk geen electroshocks met dat KERS signature ![]() |
|
Hamilton: 'Ik dacht dat ik naast Button reed' 12-06-2011 | Door: Kevin Van Nunen Lewis Hamilton is vooralsnog de enige uitvaller tijdens de gestaakte Grand Prix van Canada. De McLaren-coureur botste in de achtste ronde met zijn teamgenoot Jenson Button. De kampioen van 2008 probeerde zijn teammaat op het rechte stuk via de buitenkant te passeren, maar slaagde daar niet in. Button hield de ideale lijn aan, waarna voor Hamilton geen ruimte was, en hij de pitmuur en de andere McLaren raakte. “Voor mijn gevoel reed ik op z'n minst half naast de auto van Button”, vertelde Hamilton tegenover een groep journalisten. “Jenson maakte een fout bij het insturen van de laatste bocht. Ik kwam er beter uit en wilde hem buitenom passeren.” “Ik weet niet of Jenson me wel of niet zag, maar hij kwam steeds meer naar links en dus ook steeds dichter bij mij in de buurt”, vervolgde Hamilton, die niet op compassie van zijn teamgenoot hoefde te rekenen. “Waar is Lewis mee bezig?”, luidde Buttons reactie via de boordradio. Hamilton trachtte op drie wielen verder te rijden omdat hij slechts een lekke band dacht te hebben, maar het team vertelde hem dat hij zijn auto aan de kant moest zetten. Naar verluidt bleek er later wel degelijk schade te zien, maar dat is nog niet bevestigd. Hamilton: “Het team zei dat mijn ophanging kapot was, dus toen zette ik de auto aan de kant. Maar toen ik dat checkte, bleek mijn ophanging nog intact.” Bij de échte start van de race in Montréal, de eerste ronden werden afgelegd achter de safetycar, maakte Hamilton al contact met Mark Webber. De Australiër werd in de rondte getikt. En een gevecht met Michael Schumacher ging niet soepel, al was ook een actie van de Duitser gewaagd. Formule1.nl :') [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-06-2011 0:08] ![]() |
|
De race van het seizoen 2011. ![]() ![]() ![]() En hulde voor Schumi ondanks dat ie net het podium niet haalde. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:*visueel ingesteld en niet geinformeerd over de uitslag* ![]() ![]() |
|
Als in hij finishte als 4e op 0.3s achter de nummer 3. Wijsneus. ![]() ![]() ![]() |
|
Donders mooie race na de regen zeg! ![]() |
|
quote: Wat? Hij reed toch ook naast Button, eventjes? ![]() Neuh, wat een kluns, niet te filmen. Prachtige race trouwens. Had Schumi graag op het podium gezien en ik had niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ik eigenlijk ook mooie race, erg Indycar alike, maar wel mooi. Benieuwd of ze nog iets zullen zeggen van de crash met Alonso, maar leek toch op race-accident. Als dat met Webber en Hamilton het al was, dan dit ook. signature ![]() |
|
Ben het ook wel met Olav Mol eens. Niks naar dat saaie Valencia. Gewoon deze nog een keer rijden maar dan in omgekeerde richting. ![]() |
|
quote: Enige überachterlijke vond ik wel om na de rode vlag iedereen verplicht op extreem wet te zetten en zooooo lang door te rijden dat ze een ronde nadien al binnenkomen voor intermediats ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |