![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit weekend weer naar Spa ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Yep, altijd een gaaf circuit. Misschien volgend jaar eindelijk een keer heen. ![]() |
|
Het was weer een keertje typisch Spa in de kwalificatie. Hopelijk morgen ook zulk weer, dan is spektakel gegarandeerd. Misschien dat de mannen van Ferrari dan nu nog even snel een cursusje buienradar.nl kunnen doen.... wat een prutsers. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
+ net als Toro Rosso signature ![]() |
|
Het is niet de eerste keer dat ze daar bij dergelijk weer hun kwalificatie naar de kloten helpen. ![]() |
|
Dan had van der Garde de situatie beter onder controle. Nette 14e plaats met die rammelbak. ![]() ![]() |
|
Matig interessante race. Wel knap gedaan weer van vdg, kwam natuurlijk weinig in beeld maar commentaar op bbc hield de situatie redelijk in de gaten. ![]() |
|
Jammer dat Vettel zijn motor niet plofte. ![]() |
|
quote: +1. Beetje regen was ook niet mis geweest. ![]() |
|
Wel, dat was best een waardeloze race ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Minst boeiende Spa in jaren. Wel een geweldig slimme actie van Vettel meteen na de start om zich zo op sleeptouw te laten nemen en het was ook wel schrikbarend om te zien hoe hard hij daarna van de rest van het veld wegreed. Die man wordt met 2 vingers in de neus wereldkampioen dit jaar, tenzij er hele rare dingen gebeuren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Vettel ![]() Hulkenberg ![]() Ferrari ![]() Hamilton ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-09-2013 15:22] signature ![]() |
|
Droomscenario voor de uitslag morgen: Vettel -> plof Webber -> plof De nrs 3, 4 en 5 van de kwali over de lijn in volgorde zoals gekwalificeerd maar dan als nrs 1, 2 en 3. ![]() |
|
nou nou ik zeg 3,4,13 of zo ![]() Alonso gehoord over de radio ? XD signature ![]() |
|
Nee, Alonso moet wel flink scoren om die kasplant in dat frisdrankenblik op wielen bij te halen. Verder gun ik het de Hulk en Sauber om een overwinning te behalen ontzettend. En ook Massa verdient een plaats boven Alonso. ![]() |
|
Wat een kutrace. ![]() ![]() |
|
Hongarije was zowaar leuker dan Spa en Monza tesamen... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
signature ![]() |
|
Hopelijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Kimi vs Alonso ow yeah baby signature ![]() |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Zojuist geplaatst op de Fernando Alonso facebook: "Welcome to Kimi, for the 2014 Saison !" Ik weet niet hoe officiëel die pagina is.. Die spelfout maakt het wel een beetje verdacht, maar de rest lijkt eigenlijk best wel echt.. Zou wel tof zijn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |