![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kubica in een Red Bull of McLaren zou zo heersen ![]() |
|
quote: denk het ook net als Rosberg ik zie ze binnenkort dan ook Massa en Webber vervangen signature ![]() |
|
Idd ja. Kubica naar Ferrari en Rosberg naar Red Bull? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Rosberg vind ik dan weer niks. ![]() |
|
deal ![]() liever dan een Alguesuari of Buemi alleszins signature ![]() |
|
quote: ik hoop dat het geen tweede Heidfeld wordt, maar hij doet het volgens mij veel beter altijd zijn teamgenoot voor zijn solide rijder signature ![]() |
|
quote: zeker als die teamgenoot toch een 7voudig wereldkampioen is ![]() ![]() |
|
die vergelijking is mij nog niet 100% zeker signature ![]() |
|
Williams heeft vandaag aangekondigd dat Nico Hülkenberg in 2011 niet meer voor hen zal rijden. Het Britse team vertelde dat enkel Rubens Barrichello al zeker is van een contract. De aankondiging kwam razendsnel na commentaar van Hülkenberg's manager Willi Weber, die op zaterdag al verklaarde dat de jonge Duitser zijn heil elders ging zoeken. Hoogstwaarschijnlijk zal Pastor Maldonado volgend seizoen de teamgenoot van Barrichello worden. In een statement wist Williams te vertellen dat Hülkenberg sowieso kan rekenen op een mooie toekomst in de Formule 1. "We zijn er van overtuigd dat Nico tot grootse dingen in staat is. We wensen hem het allerbeste, en hopen hem in de toekomst vaak tegen te komen in de Formule 1." aldus teambaas Sir Frank Williams. signature ![]() |
|
En Barrichello mag dus blijven. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Lijkt me dat Rubens duurder is dan de Hulk. En hij jankt ook harder als ie een keer moeite moet doen om iemand in te halen. ![]() |
|
quote: ...en hij geeft feedback als geen ander. Ik denk dat zwaar onderschat wordt hoe belangrijk hij in 2008 was voor het doorontwikkelen van die Brawn toen die op basissnelheid niet meer domineerde. Vandaar ook dat de auto steeds maar naar zijn hand kwam te staan en hij Button om de oren reed in de tweede seizoenshelft. Dus ja, pijnlijke en frustrerende beslissing van Williams die ik erg betreur, maar wel een goede denk ik: Maldonado betaalt Barrichello's salaris en Barrichello brengt Williams verder voor de toekomst. ![]() |
|
quote: Bye bye HRT? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Alweer een knappe prestatie van D'Ambrosio ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
idd! al stond op teletekst 3de tijd soit, erg sterk bezig had ook al de 10de tijd gereden in een Vergin op dag 1 ![]() |
|
Die derde tijd was van de voormiddag. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: aja, ok heel sterk bezig! zou erg jammer zijn moest hij puur door het financieel aspect naast een zitje grijpen ![]() |
|
![]() Rechts in beeld: Massa's paspoort... én Alonso's kop ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: GP Update. ![]() |
|
Haha, best zielig, wat een kneus. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Joh, nogal logisch als je buiten het podium finisht en elkaar niet tegen het lijf loopt. Zo zijn er vast nog wel >10 die hem niet hebben gefeliciteerd. Non-nieuws. Ik zou na afloop ook geen stap meer in de pitstraat hebben gewaagd als ik een nog gefrustreerde Alonso was met al die vervelende pers daar. ![]() |
|
En in Spanje hebben ze natuurlijk nog geen telefoon. ![]() ![]() |
|
quote: daar heet het Telefonica signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |