![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
*verbaasd* ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Sterk weekend van D'Ambrosio tot nu toe ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik hoop niet dat de kwalificatie een voorbode is van het verloop van de race want dan kun je morgen beter uitslapen. :-\ ![]() |
|
Zo saai? Dan mis ik hopelijk niets morgen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik vond het saai ja, maar dat vind ik de kwalificaties al zolang ze deze kwalificatiemethode hanteren. ![]() |
|
quote: erg opvallend dat D'Ambrosio zoveel sneller is dan Glock als hij deze lijn kan doortrekken kan hij wel eens meerdere jaren in de F1 blijven ![]() ![]() |
|
Hamilton zwaar in de technische problemen signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
damn... McLaren box zowat in de fik signature ![]() |
|
oh, niet gezien nog. ah, niks gezien maar blijkbaar een brandstoflek. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-04-2011 8:45] ![]() |
|
jips, blijkbaar toch op de grid nu ben benieuwd wat Heidi en Webbstek gaan doen signature ![]() |
|
Hark Kletter zal zoals altijd zijn start wel weer verklooien en dit keer helemaal als laatste de eerste bocht ingaan. ![]() |
|
Niet dus. Strakke race van Hark. ![]() De race was niet saai ook waar het na de kwali wel op ging lijken. Veel inhaalacties ook. Verdiende overwinning van Lewis. Solide race van de Mercedessen ook. Wat een start weer van Schumi, 6 plaatsen. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-04-2011 10:53] ![]() |
|
mooie race stupide van Toro Rossi Red Bull mag echt wel es werk maken van KERS en boordradiomateriaal dat op iets trekt Ferrari en Renault laten het afweten Button niet van de slimste vandaag Mercedes derde team? signature ![]() |
|
Leuke wedstrijd voor de neutrale kijker. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Vieze stooknel, was gewoon een lek. Het spastische bewegen van de pitcrew hielp ook niet echt mee. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
<-- Henk én Ingrid. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ha, dit was geweldig ![]() Heel sterke race van Hamilton, Webber, Rosberg en Schumi. Ook Massa kwam eens goed voor de dag ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
D'Ambrosio niet vergeten natuurlijk een erg voorzichtige start, maar uiteindelijk de race kunnen uitrijden met slechts 2 stops en zo'n halve minuut voorsprong op Glock ![]() |
|
mooi ja Webber tevreden dat teamgenoot niet wint Mark Webber zei na afloop van de Chinese Grand Prix dat hij opgelucht is dat teamgenoot Sebastian Vettel niet opnieuw gewonnen heeft. De Australiër wil namelijk niet dat Vettel teveel voorsprong zou nemen op de concurrentie. "Feliciaties aan Lewis. Het is goed dat er eindelijk iemand..." waarna een kleine aarzeling volgde bij Webber. "Seb rijdt natuurlijk voor hetzelfde team als ik, maar hij heeft al een fenomenale reeks neergezet en we willen natuurlijk allemaal overwinningen boeken. In dat opzicht is het jammer dat McLaren gewonnen heeft, maar anderzijds mogen we Seb niet te ver laten weglopen. Het is goed voor de sport, maar ook als team hebben we vandaag veel punten gescoord." Webber zelf reed een indrukwekkende race door vanaf de achttiende positie - het gevolg van een tegenvallende kwalificatie - op te schuiven naar de derde plaats. De Australiër beschikte op deze manier wel over extra setjes nieuw rubber en dat was in de race van cruciaal belang. "Het was interessant. We beslisten om op de prime banden te starten, hoewel we wisten dat deze niet de voorkeur wegdraagt. Toen deze fase achter de rug was, bleef het echter lastig. Het was niet makkelijk om terug te komen naar deze rijders." "Na vijftien ronden reed ik nog steeds op de zeventiende plaats, en dan denk je dat het er niet meer in zit, maar dan werd de auto beter en konden we pas echt opschuiven. We hadden ook nog verse banden over, dus het is misschien beter om in het vervolg niet meer deel te nemen aan de kwalificatie en zo met verse banden aan de race te beginnen!" signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |