![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prima. Laat dat gaatje nog even lekker ongevuld zou ik zeggen. In 2011 komt de 20e GP van India erbij waarmee de kalender vol zit (21 mag niet), terwijl voor 2012 Texas op de agenda staat (toch?). Dan hoeft in 2012 tenminste geen boeiende GP te sneuvelen. ![]() |
|
Doe gewoon de A1-Ring terug, altijd gave races ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Zandvoort, natuurlijk. ![]() |
|
Zandvoort? En dan weer gaan klagen over het treintjerijden. Als je ergens niet in kunt halen is het Zandvoort. Hooguit in de Tarzanbocht, maar daar heb ik mbt F1 auto's ook nog mijn twijfels over. Een Kobayashi misschien. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-11-2010 16:44] ![]() |
|
Daniel Morad heeft in het Italiaanse Muro Leccese de Rotax Max Challenge Grand Finals gewonnen, waardoor de Canadees met roots in Libanon zich een jaar lang wereldkampioen karting mag noemen. Echter, de viering liep niet zoals gepland. Morad ging in het slot nog voorbij de Nederlander Maik Barten en gooide zijn armen zegevierend in de lucht. Zijn kart sloeg daarbij aan het slingeren, waarna Morad en Barten in het decor belandden. Barten, aan de slag bij een Belgisch team, diende nog klacht in, maar aan de uitslag werd niets meer veranderd. Onze landgenoot Christof Huibers werd achtste. Opvallend: tijdens de podiumceremonie werd de Belgische vlag gehesen voor Barten, een flater die deze wedstrijd nog wat meer pigment gaf. pfffff ![]() signature ![]() |
|
Laten we maar hopen dat die nooit in de F1 terecht komt... :') ![]() |
|
Zo, de kaarten voor Monza 2011 zijn besteld! Vedano-tribune, bij opkomen rechte stuk schuin tegenover de pitstraatingang :-) ![]() |
|
quote: Nice! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nou, de 'slechte' vorm van Webber in de laatste races is bij deze ook verklaard. Hij reed de laatste vier races met een gebroken schouder rond door alweer een mountainbike-ongeluk! Hij kreeg voor aanvang van elke race injecties tegen de pijn. Hij durfde het niet eens tegen zijn team te zeggen vanwege zijn eerdere beenbreuk. [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 06-12-2010 16:21] ![]() |
|
Daarmee zal ie weer punten scoren bij het team... ![]() ![]() |
|
Huh?! Vat ik dit nu helemaal verkeerd op of hebben we volgend jaar twee maal Lotus-Renault op de grid staan? Wat een soap... http://www.autosport.com/news/report.php/id/88616 ![]() |
|
neenee, je hebt het verkeerd voor het is dus Red Bull-Renault Renault-Lada en Lotus Renault ... LOL signature ![]() |
|
Hehe Lotus Renault GP (het voormalige Renault) en Lotus Racing (zoals het er in 2010 was) ![]() |
|
echt? signature ![]() |
|
quote: en die laatsten ook met Renault motoren? ![]() signature ![]() |
|
quote: jup en ze zouden zelfs beiden in de zwart-gouden kleuren van het vroegere Lotus willen rijden ![]() |
|
Het is allemaal afhankelijk van wat het Hooggerechtshof bepaalt inzake het proces van (of was het nu juist tegen?) de Lotus van afgelopen seizoen. ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: ![]() De man blijft een genie. Held! ![]() |
|
![]() |
|
Het is de bedoeling dat Alonso kampioen wordt in 2011. ![]() ![]() |
|
het zal wel aan mij liggen... maar ik vond het al altijd idioot dat het niet mocht het lijkt me toch normaal dat je in dienst rijdt van je team ![]() |
|
Dat zie je dan verkeerd. Beide coureurs rijden in dienst van het team en voor het team zou het dus niet uit moeten maken welke van de 2 er kampioen wordt, als er maar 1 kampioen wordt. Nu kunnen de teams vanaf race 1 sterk de voorkeur geven aan 1 coureur waardoor het er in het seizoen niet leuker op wordt voor de kijkers. Kijk maar naar wat Hockenheim dit jaar teweeg bracht. Ik zie het meer als 2 teams binnen een team. Zo werkt het bij mijn weten bij bijv. Indycars ook. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 10-12-2010 21:24] ![]() |
|
quote: + heel veel. Bij bijv. wielrennen hoor je toch ook niemand zeuren dat een ploeg een kopman heeft. F1 is van oudsher al een teamsport, punt. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |