![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nude pics? signature ![]() |
|
ja, wat een gerommel met die pitstops zeg! McLaren, Red Bull, Williams, ... en niet één keer elk signature ![]() |
|
Zo boeiend was de race nou ook weer niet imo. ![]() |
|
Nee? Ik vond anders van wel... Toch redelijk wat knappe inhaalmanoeuvres gezien (Webber, Schumacher, Massa...) en ook redelijk wat kansloze pogingen (Hamilton, Hamilton...). Voeg daarbij de nodige crashes, de fouten in de pits (waardoor de leiding van Vettel naar Button ging en weer omgekeerd) en de spanning op het einde tussen de drie podiumfinishers. Ik heb me in ieder geval erg goed vermaakt. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Pirelli snapt bandenwissels bij rode vlag niet 30 mei 2011 Pirelli pleit voor een aanpassing van het bandenreglement. Het lijkt de Italiaanse bandenleverancier beter wanneer er voortaan geen banden meer worden gewisseld tijdens een rode vlag. Aan het einde van de Grand Prix van Monaco vochten Sebastian Vettel, Fernando Alonso en Jenson Button met elkaar om de zege tot de race werd stilgelegd en de coureurs voor de herstart overstapten naar nieuwe banden. "Veel mensen vroegen zich af waarom de rijders van banden mochten wisselen voor de herstart. Dit nam namelijk een groot deel van de spanning weg", vertelde Pirelli-baas Paul Hembery aan het Britse Autosport. "Voor de rode vlag was het de vraag of de banden van Sebastian het tot het einde van de race zouden uithouden. Doordat de race werd stilgelegd, was dat ineens geen issue meer. Ik begrijp de regel dat je op zo'n moment van banden mag wisselen, niet zo goed. Het is niet zo dat de race langer duurde. We zullen de teams vragen hoe zij over deze regel denken." Vettel, Alonso en Button reden alle drie op een andere strategie. Vettel stopte één keer, Alonso maakte twee pitstops en Button zocht drie keer de pits op. "Zonder de rode vlag hadden we een gevecht tot de vlag gehad, dankzij de banden." GP Update Hier ben ik het met Pirelli eens. ![]() ![]() |
|
quote: Roerend +1! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
ik eigenlijk ook. verneem net dat Red Bull interesse heeft in Standard Luik (de voetbalploeg) signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
Haha, only in Japan. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Zeker zijn Red Bull vergeten op te drinken? ![]() |
|
Morgen ongetwijfeld weer een van de leukste races van het jaar, Canada ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Als het maar niet gaat regenen. Volgens mij heeft McLaren daar rekening mee gehouden. Verder verwacht ik wel een leuke race. Ook een leuke om te bezoeken. Ben er 2x geweest en heb het beide keren uitstekend naar de zin gehad. ![]() ![]() |
|
Btw, de 24 uur van Le Mans is ook weer gaande. Naast de DTM weet Audi ook bij de 24 uur van wante.. eh butsen: ![]() |
|
HARD! signature ![]() |
|
Die eerste van McNish vind ik afgaand op het filmpje zijn eigen domme schuld. Je bent wel heel positive thinking als je in 1 bocht twee mensen denkt in te halen. Bij Rockenfeller zat die voorganger gewoon de blinde vink te spelen. ![]() |
|
vrienden van Hamilton in 24u? ![]() |
|
*proest* heeft Hamilton vrienden? signature ![]() |
|
weet ik niet laat het me dan trainingspartners noemen? (al denk ik dat die trainingen dan wel erg kort waren) ![]() |
|
K.O. in de eerste ronde meestal ![]() signature ![]() |
|
het regent in Canada signature ![]() |
|
In ieder geval in Montreal. ![]() |
|
Gister regende het hier ook. ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |