![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zelfs mijn vriendin vond dat lachwekkend ![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
signature ![]() |
|
Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() |
|
Grosjean bij Lotus Renault terug in Formule 1 Laatste update: 9 december 2011 09:09 info PARIJS - Romain Grosjean keert komend jaar terug in de Formule 1. De Fransman gaat rijden voor Lotus Renault, dat het andere stoeltje eerder beschikbaar stelde aan voormalig wereldkampioen Kimi Raikkonen. Foto: ANP ''Ik krijg een glimlach om mijn mond bij het vooruitzicht dat ik volgend jaar weer achter het stuur plaats mag nemen'', aldus Grosjean. In 2009 reed hij de 25-jarige coureur al zeven Grands Prix voor Renault. De dertiende plaats was toen zijn beste prestatie. De GP2-kampioen van afgelopen seizoen was ook in beeld om in de DTM te gaan rijden. Het vastleggen van Grosjean betekent dat Vitaly Petrov zijn stoeltje kwijt is bij Lotus Renault, dat komend seizoen alleen nog Lotus zal heten. De Rus, die afgelopen jaar wisselend presteerde, hoopte er vurig op dat hij in 2012 een duo zou mogen vormen met Raikkonen. Kubica Lotus Renault wachtte lang met het bekendmaken van de tweede naam omdat er onduidelijkheid heerste over hoe ver Robert Kubica was gevorderd in de revalidatie van zijn zware rally-ongeval. De Pool liet de renstal onlangs weten dat hij niet voldoende hersteld is om te beginnen aan het wereldkampioenschap van 2012. Wel is met hem afgesproken dat hij onderdeel blijft van het team, dat hem zal steunen in zijn herstel. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Daniel Ricciardo en Jean-Eric Vergne zullen volgend jaar voor Scuderia Toro Rosso rijden. Dat heeft het team zelf aangekondigd. De bekendmaking van het rijdersduo voor Toro Rosso betekent dat de huidige rijders, Sébastien Buemi en Jaime Alguersuari, allebei op zoek moeten naar een andere werkgever. Toro Rosso-teambaas Franz Tost zei dat de beslissing om het rijdersduo te vervangen, in samenspraak met Red Bull genomen werd. In 2012 zal het team zo voor het eerst sinds haar debuut in 2006 een jaar beginnen met een volledig nieuwe line-up. "Ik ben erg tevreden dat we nu al een beslissing hebben kunnen nemen in verband met onze rijders voor volgend jaar. Dat betekent immers dat we nu al onze aandacht op het komende seizoen kunnen vestigen, zonder afgeleid te worden," vertelde Tost. "Gedurende het afgelopen jaar hebben zowel Daniel als Jean-Eric bewezen wat ze waard zijn en ik verwacht dan ook dat zij komend seizoen goed zullen presteren. Daniel heeft het voordeel dat hij al heel wat GP's heeft kunnen rijden, terwijl Jean-Eric aantoonde dat hij zich snel kan aanpassen naar het rijden met een F1-wagen," aldus de teambaas. Tost was Buemi en Alguersuari ook dankbaar voor hun toewijding, maar zei dat het de taak is van Toro Rosso om nieuwe rijders een kans te geven in de F1. Het duo reed al sinds 2009 voor het team. "Ik moet Sébastien Buemi en Jaime Alguersuari eveneens bedanken voor hun harde werk gedurende de laatste drie seizoenen," vervolgde Tost. "Ze hebben excellente prestaties neergezet die ervoor gezorgd hebben dat het team vooruitgang boekte en zich verder kon ontwikkelen. We wensen hen het allerbeste toe voor de toekomst." "We moeten echter onthouden dat het de intentie is van Scuderia Toro Rosso om jonge rijders uit het Red Bull Junior Driver-programma een eerste stap in de Formule 1 aan te bieden. De rijderswissel maakt dus deel uit van de cultuur van het team," besloot Franz Tost. Daniel Ricciardo nam dit jaar deel aan elf F1-races bij Hispania F1 aan de zijde van de meer ervaren Vitantonio Liuzzi. Hij zette daar vaak verdienstelijke prestaties neer, en mag als beloning volgend seizoen voor STR rijden. Bij Jean-Eric Vergne is de promotie via een andere weg verlopen. De Fransman was dit jaar de testrijder voor Scuderia Toro Rosso en kon zo al enkele keren op vrijdag plaatsnemen in hun bolide. In Abu Dhabi mocht hij vervolgens drie volle dagen testen voor Red Bull Racing. unk! signature ![]() |
|
Ik zal Sébastien Buemi en Jaime Alguersuari niet missen. ![]() |
|
Alguersuari vond ik best wel ok. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:idd signature ![]() |
|
Ik niet, de butserd. En da's letterijk en figuurlijk. ![]() |
|
De Spaanse Formule 1-piloot Fernando Alonso gaat scheiden van zijn vrouw Raquel del Rosario. Dat deelde de rijder van Ferrari in een communiqué op zijn internetsite mee. De 30-jarige Alonso was vijf jaar getrouwd met zijn één jaar jongere landgenote, zangeres van de Spaanse popgroep El Sueno de Morfeo. "Na vijf jaar huwelijk zetten we een punt achter onze relatie. We doen dit in onderlinge overeenstemming. We gaan uit elkaar als koppel, maar zullen altijd vrienden blijven", klinkt het. "We hebben nog altijd veel genegenheid en bewondering voor elkaar en gunnen mekaars geluk. Met deze mededeling, gericht aan de mensen die onze carrière volgen, willen we alle speculaties voorkomen." De wereldkampioen van 2005 en 2006 leerde de van Gran Canaria afkomstige zangeres in november 2005 kennen tijdens een radioshow. Een jaar later stapte het paar in het huwelijksbootje. wie gaat nu zijn wenkbrauwen epileren oh, wait... signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/273352/kubica-breekt-been-bij-val-over-ijs-in-italie/ ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Bye bye Robert. ![]() |
|
ach, hij wordt toch wereldkampioen, bij de paralympics signature ![]() |
|
En Alex Zanardi dan? ![]() ![]() |
|
die moet ploats maoken voor nieuwelingen! signature ![]() |
|
Kubica zal zich moeten reppen, binnen 2 jaar is Hamilton opnieuw een te duchten tegenstander signature ![]() |
|
woohaha, vind ik net een nieuwjaarskaartje in de bus, van Sebastian Vettel ![]() ik had een kaartje over en ik dacht, zal ik maar even naar Vettel sturen. Niet gedacht dat er eentje terug zou komen signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
wat is dat met die haakneus? ![]() signature ![]() |
|
quote: Quote: quote: Dat dus Vind ik ook niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |