IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-12-2010 1:10 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

De FIA heeft het nooit écht kunnen verbieden, getuige daarvan talloze hypocriete acties sinds het verbod. Nu is er tenminste duidelijkheid.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2010 9:39 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 11 december 2010 1:05 schreef RudiEngel het volgende:
+ heel veel. Bij bijv. wielrennen hoor je toch ook niemand zeuren dat een ploeg een kopman heeft. F1 is van oudsher al een teamsport, punt.



Jawel, da's bij wielrennen imo net zo achterlijk.

Als ik aan zoiets mee moest doen al vooraf wetende dat ik toch niet mag winnen zou ik er niet eens aan beginnen.

Zeker niet als je zoals in de F1 regelmatig gebeurt ook nog moet betalen om te rijden.

Nogmaals, zie de Indycars.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-12-2010 9:41]


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2010 9:58 by Forever After Profiel van Forever After

FIA bevestigt gebruik turbomotoren vanaf 2013
10 december 2010

De World Motor Sport Council (WMSC) van de FIA heeft besloten dat er vanaf 2013 met een 1,6 liter turbomotor met vier cilinders zal worden gereden. Deze motoren moeten een stuk zuiniger worden dan de huidige 2,4 liter V8-motoren en ook beter voor het milieu zijn.

Een grote verrassing is het nieuws niet. Al maanden werd gespeculeerd over de motoren die vanaf 2013 gebruikt zouden moeten worden, en het was al vrij snel duidelijk dat er werd gedacht aan zuinige turbomotoren. De verwachting is dat er 35 procent minder brandstof zal worden verbruikt, zonder dat de huidige prestaties verloren gaan.

Het aantal motoren dat een coureur mag gebruiken tijdens een seizoen, is nu nog acht, maar vanaf 2013 zal dat nog verder worden gereduceerd. In 2013 heeft de coureur nog de beschikking over vijf motoren, vanaf 2014 zal dat slechts vier zijn.

De WMSC sprak ook over enkele veranderingen die al eerder in moeten gaan. Zo moet een versnellingsbak vanaf volgend jaar vijf races mee gaan, in plaats van vier. Bovendien zijn bewegende achtervleugels voortaan toegestaan, en wordt er strenger gekeken naar de onderdelen van de auto, om zo eventueel gebruik van illegale aërodynamica tegen te gaan.

GP Update


Ik ben benieuwd.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-12-2010 15:29 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 11 december 2010 9:39 schreef Forever After het volgende:
Nogmaals, zie de Indycars.


Dan kijk je daar toch gewoon naar?


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-12-2010 15:33 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 11 december 2010 9:58 schreef Forever After het volgende:
FIA bevestigt gebruik turbomotoren vanaf 2013
10 december 2010

De World Motor Sport Council (WMSC) van de FIA heeft besloten dat er vanaf 2013 met een 1,6 liter turbomotor met vier cilinders zal worden gereden. Deze motoren moeten een stuk zuiniger worden dan de huidige 2,4 liter V8-motoren en ook beter voor het milieu zijn.

Een grote verrassing is het nieuws niet. Al maanden werd gespeculeerd over de motoren die vanaf 2013 gebruikt zouden moeten worden, en het was al vrij snel duidelijk dat er werd gedacht aan zuinige turbomotoren. De verwachting is dat er 35 procent minder brandstof zal worden verbruikt, zonder dat de huidige prestaties verloren gaan.

Het aantal motoren dat een coureur mag gebruiken tijdens een seizoen, is nu nog acht, maar vanaf 2013 zal dat nog verder worden gereduceerd. In 2013 heeft de coureur nog de beschikking over vijf motoren, vanaf 2014 zal dat slechts vier zijn.

De WMSC sprak ook over enkele veranderingen die al eerder in moeten gaan. Zo moet een versnellingsbak vanaf volgend jaar vijf races mee gaan, in plaats van vier. Bovendien zijn bewegende achtervleugels voortaan toegestaan, en wordt er strenger gekeken naar de onderdelen van de auto, om zo eventueel gebruik van illegale aërodynamica tegen te gaan.

GP Update


Ik ben benieuwd.


@ milieuvriendelijker motoren:
@ nog verdere reductie aantal motoren/versnellingsbakken per seizoen:
Heb ik sowieso altijd al een achterlijke regel gevonden.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2010 15:39 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 11 december 2010 15:29 schreef RudiEngel het volgende:
Dan kijk je daar toch gewoon naar?

Anders bel jij Piquet jr. toch effe.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 12-12-2010 14:05 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 11 december 2010 15:39 schreef Forever After het volgende:
Anders bel jij Piquet jr. toch effe.


Ik ben er vrij zeker van dat wat hij deed volgend jaar nog steeds niet mag

De oude nieuwe Lotus gaat nu trouwens toch weer met groen/geel rijden omdat ze het onzin vinden om 4 auto's in dezelfde kleuren te hebben. Zal de nieuwe nieuwe Lotus nu ook switchen naar groen/geel om ze te jennen?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-12-2010 14:51 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 12 december 2010 14:05 schreef RudiEngel het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat wat hij deed volgend jaar nog steeds niet mag



Het ging er mij om dat ie niet vies is van het uitvoeren van teamorders.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 14-12-2010 20:47 by RudiEngel Profiel van RudiEngel



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2010 0:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Desafio das Estrelas 2010


http://www.desafiodasestrelas.com.br/resultados/47.pdf

Mevrouw Bia verslaat zomaar even alle F1-pipo's


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-12-2010 13:45 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

D'Ambrosio volgend jaar bij Virgin!


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-12-2010 13:53 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 21 december 2010 13:45 schreef cataclysm child het volgende:
D'Ambrosio volgend jaar bij Virgin!

Ergens ben ik toch verrast dat het nog in orde gekomen is.
Erg mooi nieuws!


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 21-12-2010 18:37 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Top!

Geen Van der Garde!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2010 15:20 by Forever After Profiel van Forever After

Vlaamse zender VT4 gaat Formule 1 uitzenden
22 december 2010
De Vlaamse televisiezender VT4 heeft de rechten verworven om vanaf volgend jaar de Formule 1 uit te zenden. Zo heeft de omroep bevestigd. VT4 zou een meerjarige overeenkomst hebben gesloten voor het uitzenden van de Formule 1.

"Het veroveren van de uitzendrechten van de Formule 1 is voor SBS Belgium een logische stap", zei Chris Mannaerts, chef sport bij VT4. "De Formule 1 past perfect in de investeringen die we ook de afgelopen jaren al deden in de auto- en motorsport. Afgelopen seizoen begonnen we al met de uitzending van de MotoGP, de koningsklasse van de motorsport, en met de Formule 1 halen we nu ook de uitzendrechten binnen van de koningsklasse van de autosport."

"Met de uitzendingen van het veldrijden en de MotoGP hebben we al een tijdje bewezen dat we kwalitatief hoogwaardige sportuitzendingen kunnen maken, ook in de Formule 1 zullen we dat doen." Dinsdag werd nog bekend dat er met Jerome d'Ambrosio volgend jaar weer een Belg in de Formule 1 rijdt. "Dat het veroveren van de uitzendrechten samenvalt met de bekendmaking dat er opnieuw een Belg aan de start zal staan van de Formule 1, is voor ons natuurlijk een mooie meevaller."

In Nederland heeft RTL de rechten nog zeker tot en met eind 2012 in handen.

GP Update


Godver, effe zappen naar de belg om de commercials te omzeilen zit er volgend jaar dus ook niet meer in. :-\

Dan maar zappen naar de duitse RTL.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2010 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

BBC


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2010 16:07 by Forever After Profiel van Forever After

Dan zit je wel met die overdreven verslaggeving opgescheept.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 22-12-2010 16:18 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

BBC heeft geen reclames, dus geen alternatieven nodig. Die Olav Mol heb ik gelukkig al jaren niet meer hoeven aanhoren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-12-2010 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-12-2010 15:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-01-2011 12:57 by Forever After Profiel van Forever After

Parr schiet in de verdediging voor Maldonado
2 januari 2011
Adam Parr heeft boos gereageerd op de suggestie dat Pastor Maldonado alleen vanwege zijn geld bij Williams is gekomen. De voorzitter van Williams ontkent niet dat hij blij is met de sponsoren van de Venezolaanse coureur, maar weerspreekt dat het de enige reden is dat de GP2-kampioen van afgelopen jaar is gecontracteerd.

“We zouden nooit iemand in de auto zetten wanneer we zouden denken dat hij niet klaar was voor de Formule 1”, zei Parr in een gesprek met F1 Racing. “Pastor heeft veel talent, en dat is niet alleen onze mening. We werken met een onafhankelijke coach, en hij denkt dat qua talent en snelheid Pastor evenveel kan als Nico Hülkenberg en Nico Rosberg.”

“Hij heeft net de GP2-titel gewonnen met een debuterend team en heeft meer overwinningen behaald dan wie dan ook. Het feit alleen al dat we erover spreken dat hij betaalt voor zijn zitje, is belachelijk”, vervolgde de Brit. “We zien de samenwerking nog jaren duren. Dat hij dan ook nog sponsoren mee weet te brengen, maakt het alleen maar beter.”

GP Update.


:')


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2011 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos





Fernando Alonso heeft zich het voorbije weekend niet bepaald populair gemaakt bij de Portugese paparazzi.

De Spanjaard had na het nipt verliezen van de wereldtitel nood aan vakantie, en besloot daarom op reis te gaan naar het kleine Portugese eiland Porto Santo. Toen Alonso echter op de luchthaven landde, kreeg hij een zee van journalisten over zich heen.

De Ferrari-piloot was duidelijk niet opgezet met al deze aandacht, en riep de journalisten toe: "De eerste fotograaf of camera die ik de komende dagen zal zien, zullen het geweten hebben. Ik vertrek de volgende dag, en vertel dat Porto Santo een ramp is."

"Ik zou u willen vragen om ons even alleen te laten." zei hij nog, terwijl hij met zijn duimen naar beneden wees.

Een attente cameraman wist echter het hele gebeuren te filmen, waardoor het niet veel later op verschillende zenders afgespeeld werd. Sommige reporters waren zelf aangedaan, en verklaarden dat de Spanjaard nog agressiever geworden is.

De onderlinge discussie tussen Alonso en de paparazzi kan u hierboven bekijken







ik vinnet zo slecht nog niet opgelost



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-01-2011 23:59 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Altijd vermakelijk, de opgefokte Spanjool.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-01-2011 11:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ferrari heeft veel inspanningen geleverd om personeel van Red Bull Racing ervan te overtuigen naar Ferrari over te stappen. Dat heeft Helmut Marko, de motorsportadviseur van Red Bull, gezegd.

"Ferrari heeft enorme inspanningen gedaan om onze mensen te krijgen," vertelde Marko aan Bild. "Maar iedereen is aan boord gebleven. Dit is belangrijk, omdat we een unieke sfeer hebben binnen het team en ik heb het gevoel dat Ferrari hetzelfde wil."

Het hoofd van de strategie bij Red Bull Racing, de 38-jarige Neil Martin, is wel overgestapt naar de Italiaanse renstal.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 17:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-01-2011 19:02 by Forever After Profiel van Forever After

Frank Williams?


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen