IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 07-07-2013 16:45 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Qua prestaties misschien wel, maar verder mist Vettel iets wat Schumacher wel had. Kan niet zeggen wat, maar voor mij is hij iig geen tweede Schumacher.

Zelfs niet al zou ie alle records van Der Meister aan gort rijden. En als ie zo door kan gaan zal hem dat zeker lukken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2013 17:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Schumacher had het in zich om met een pitstopoverlapping een Schumacher te doen


Vettel doet het door een seconde voor te blijven

een Schumacher of een Vettel doen bestaat dus al, ook al zijn ze niet hetzelfde


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2013 18:55 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Wat Vettel mist t.o.v. MSc is de duidelijke inbreng.

De hand van MSc was heel zichtbaar in zijn Ferrari-tijd: hij was mede bepalend in de strategie tijdens de races, de ontwikkeling van de auto en de organisatie van het team. Verder was het natuurlijk een über-vechter: met MSc wilde je het op de baan zeker niet aan de stok hebben, want je wist dat dat in tranen zou eindigen. Akkoord, misschien ook voor MSc, maar die had daar volkomen schijt aan en die zou je voor één potentieel WK-punt zomaar met 300-plus de muur in drukken, met het risico dat hij zelf ook met lege handen zou staan.

Vettel is een heel goede coureur, maar hij is vooral 'slechts' dat: coureur. Het team om hem heen bepaalt de strategie vóór hem, de ontwikkeling van de auto ligt voornamelijk in de handen van Newey waarna Vettel er kogelhard mee kan rijden, en afgezien van een momentje van ongehoorzaamheid bij stalorders voegt hij zich wel naar wat er van hem gevraagd wordt.

Nu is het wel zo dat Vettel in dat opzicht bij Red Bull ook niet veel inbreng kan tonen: alles loopt daar op rolletjes en dan is er weinig reden om de regie over te willen nemen. Zelf zou ik Vettel graag naar Ferrari zien gaan, waar het toch weer een oud-Italiaansche puinzooi aan het worden is, of naar McLaren waar ze de plank dit seizoen helemaal mis hebben geslagen. Als hij dáár dan zou kunnen laten zien dat hi jde zaak mede kan omkeren, dan pas kan hij zich echt meten met der Rekordmeister.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2013 0:27 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Aha, dit ging nog eens om echt racen ipv puur bandenmanagement

Sterke race van de eerste 3 en ook Button liet goede dingen zien. Ferrari kwam weer net tekort en was iets te conservatief in de kwalificatie wat mij betreft, Massa alweer het kneusje. En wééral pech voor Webber, onwaarschijnlijk dat het hem steeds overkomt. Gelukkig houdt die cameraman er niks ernstigs aan over.

En die melkmuil mag nog niet eens de hielen likken van Schumi, nah


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2013 10:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Bwaaa, om dat nu al te besluiten vind ik wat voorbarig

De tekenen aan de wand zijn er

Eens hij bij Toro Rosso meer inspraak kreeg van Berger ging het stijl vooruit met Toro Rosso, vanaf Monza is het echt op hoog niveau blijven gaan met de prestaties. Bij Red Bull liep het ook alles behalve op wieltjes qua prestaties voor Vettel overstapte. Ze hadden zelfs nog nooit een race gewonnen. Ze scoorden zelfs maar 4 of 5 punten in de laatste tien races van dat seizoen!! Met de komst van Vettel is dat compleet veranderd.
Hij is arrogant, technisch onderlegd en intimiderend, net als Schumi
Aan de andere kant is hij wel niet zo’n slechte verliezer (mag iets meer zijn), blijft hij een “jong baasje” en moet hij nog iets speciaal kunnen.

Schumacher kon kampioen worden met een mindere wagen ja, maar wie kan dat nog? Kimi met Ferrari imo, en dat is het ongeveer. Ik zou dan ook heel graag Vettel zien rijden bij Ferrari, zien of hij ook een Führer kan zijn. Of dat Kimi teamgenoot wordt bij Red Bull.
Ik vind het ook wel net iets meer waarde hebben als je met meer dan één team wereldkampioen bent geworden. Alhoewel ja, Senna is ook maar met één team kampioen geweest


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-07-2013 21:25 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 8 juli 2013 10:44 schreef Hypnos het volgende:
Schumacher kon kampioen worden met een mindere wagen ja, maar wie kan dat nog?





Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2013 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

misschien kan hij dat wel, maar hij deed het niet


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-07-2013 21:53 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Voor Alonso mag je wat dat betreft al een seizoentje of wat je hoed afnemen. Met een overduidelijk minder goede auto weet hij samen met de teamstrategen toch vaak verder vooraan te finishen dan je op grond van de kwaliteit van de wagen zou mogen verwachten. Hopelijk lukt het hem om een keer kampioen te worden op deze manier, maar ik vrees dat de overmacht van het drieteamschap RB, Lotus en sinds 'testgate' MGP te veel zal zijn.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2013 21:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik vind het mooi van Alonso dat hij er zich iedere keer weet tussen te wringen en eigenlijk ieder foutje afstraft van de wagens voor hem, wanneer hij een minder auto heeft.

valt me wel op dat hij niet echt aanvalt dit seizoen. zelfs niet om te proberen zo nu en dan, behalve dan de eerste ronden en even na pitstops bvb

kan een indruk zijn


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-07-2013 21:58 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Weet je zeker dat je gekeken hebt?

Alonso doet wel degelijk pogingen echter rijdt hij ook berekenend ivm de banden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-07-2013 22:01 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Het was wel opvallend hoe lang het duurde voordat Alonso afgelopen zondag die MGP eindelijk eens kon pakken. 5, 6 rondjes zat hij er heel dicht op en hij probeerde alles en nog wat, maar dan kwam hij steeds net te kort. De Red Bull deed er maar 2 rondjes over om de MGP met gemak achter zich te laten.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2013 22:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 juli 2013 21:58 schreef Dying Embrace het volgende:
Weet je zeker dat je gekeken hebt?

Alonso doet wel degelijk pogingen echter rijdt hij ook berekenend ivm de banden.


bijzonder berekend ja


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2013 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hier iets minder



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2013 0:35 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

En de A1-Ring staat eindelijk weer op de kalender volgend seizoen


Faustian Spirit of the Earth


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2013 10:49 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik wil ook weer eens een race proberen vanmiddag. Kijken jullie via een livestream?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-07-2013 12:05 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

RTL


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2013 12:12 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

RTL is betaald toch?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-07-2013 12:25 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

De Duitse? Hier niet.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2013 13:36 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik dacht de Nederlandse, staat op


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-07-2013 14:16 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace




Rosberg dacht in de eerste kilometer de race te gaan winnen zeker? :')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2013 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mooi van Hamilton, moet gezegd zijn.



Wou wel es zien hoe hij voorbij Button is geraakt, toch de spilfiguur van vandaag.


samen met Massa... alweer


kut voor Grosjean natuurlijk ook.


en wat zijn Kimi en Vettel maatjes aan het worden blijkbaar :s


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-07-2013 21:53 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Hoezo was Massa een spilfiguur?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2013 22:09 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Aardige race wel, vlekkeloze Hamilton, leuk gevecht tussen Raikkonen en Vettel in de slotfase. Weinig bijzonder verder.

Maar man, wat mis ik die V10's zeg.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2013 22:09 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 juli 2013 14:16 schreef Dying Embrace het volgende:
Rosberg dacht in de eerste kilometer de race te gaan winnen zeker? :')


Mwa, vond ik hem niet helemaal aan te rekenen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-07-2013 22:16 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ik wel, dom insturen terwijl je weet dat er iemand zit.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen