![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die Withmarsh snapt er ook geen zak van: http://www.formule1.nl/nieuws/detail/whitmarsh-verdedigt-perez/ Verder zijn de commentaren op zo'n artikel op de website dan weer wel vermakelijk: quote: quote: :') ![]() |
|
De grootste baas was Sutil gisteren ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Die haalde netjes en fair in ja. ![]() ![]() |
|
quote: Fucking ongelooflijk. Je wordt op een ZAC- of HARC-dag al van de baan gehaald voor minder. Zelfs op een trackday zonder officiële regels kom je er waarschijnlijk niet mee weg, maar in de F1 wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Bizarre kwalificatie met die regen, vooral einde van Q2 was complete chaos. Mclarens natuurlijk weer rampzalig, zelfs op een circuit waar ze (vooral met deze omstandigheden) normaal gezien heer en meester zijn. Wel gaaf om Bottas eindelijk eens in zijn element te zien. Worden veel goeie dingen over gezegd, maar viel tot nu toe nog niet zo op. ![]() |
|
McLaren is ook tactisch opvallend slecht bezig. Zo'n Button die niet eens meer een tijd kon zetten na de rode vlag-situate ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
vet van Bottas idd signature ![]() |
|
quote: Inderdaad. Lijkt net alsof ze niet eens echt hun best doen om kansen te creëren. De hele tijd ook: "ja, de auto is niet zo snel. We verwachten niet dat we heel ver gaan komen". Waar is de vechtlust? Om nog maar over het gedoogbeleid wat betreft het gedrag van Perez te zwijgen. Jammer dat zo'n fantastisch team zo snel is gezonken. ![]() |
|
Net effe op Veronica gekeken maar van die Van Dam en ook die Albers krijg je spontaan de spetterschijt. Terug naar RTL. ![]() |
|
Perez en Button 'are racing' volgens de boordradio. Daar ga ik eens goed voor zitten. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Perez heeft zowaar eens fatsoenlijk ingehaald ![]() |
|
Ik ben bijna teleurgesteld. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Zou mooi zijn voor het kampioenschap als Vettel nu een DNFje doet. ![]() |
|
Saai, saaier, vettel... Gelukkig genoeg actie voor P2 en verder. VDG zat te slapen volgens mij, weet niet waar die mee bezig was. ![]() |
|
Goede race van Massa, van 16 naar 8. Dat was wel eens anders als ie zo ver achteraan moest starten. ![]() |
|
De engineer die de wing end plate voor Red Bull heeft ontworpen zal zich ook heel belangrijk voelen. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Denk dat Newey zich best belangrijk voelt ja. ![]() |
|
Behoorlijk saaie race idd. Wel knap van Alonso, zeker hoe hij Hamilton nog voorbij ging. ![]() |
|
waarom was Renault zo traag? signature ![]() |
|
Afgehaakt. Ik kan alleen op BBC kijken, maar godsamme, wat zijn dat irritante commentatoren zeg. Bij iedere scheet volgt er een verhaal van hier tot Tokyo. Maar ik verdom het ook om te zwichten voor jodenpraktijken bij RTL, ga echt geen 6 euro betalen voor een wedstrijdje GP. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, David Coulthard wil je niet een hele race naar luisteren. Verder is het Sport1, niet RTL. ![]() De Duitse RTL is tussen de reclames door wel een gratiez alternatief. ![]() |
|
Marshal overleden tijdens Canadese Grand Prix 10 juni 2013 Na afloop van de Canadese Grand Prix is een van de marshals overleden. Dat heeft de FIA bekendgemaakt. De marshal werd door een van de kranen overreden en is later aan zijn verwondingen bezweken. In de eindfase van de race in Montreal eindigde Esteban Gutierrez in de bandenstapel bij bocht 1. De marshal hielp met het weghalen van de Sauber-bolide van de coureur, maar hij liet hierbij zijn radio vallen. Terwijl hij bukte om deze op te rapen, werd hij over het hoofd gezien door de bestuurder van een kraan, die hem vervolgens aanreed. De verwondingen die hij hierbij opliep, bleken later fataal te zijn. Het is het eerste dodelijke ongeval in de Formule 1 in iets meer dan twaalf jaar tijd. Tijdens de Australische Grand Prix van 2001 overleed marshal Graham Beveridige toen hij werd geraakt door een wiel van de gecrashte Jacques Villeneuve. Een jaar eerder werd brandweerman Paolo Ghislimberti in Monza door een wiel van Heinz-Harald Frentzen geraakt. De laatste coureur die tijdens een Grand Prix-weekend overleed is Ayrton Senna, die op 1 mei 1994 een fataal ongeluk in Imola had. Een dag eerder was Roland Ratzenberger op hetzelfde circuit al overleden. GP Update ![]() ![]() |
|
Mercedes betrekt Ferrari bij bandenzaak 20-06-2013 | Door: Bouke van den Berg | Foto: Sutton Images Als Mercedes fout zit, zit Ferrari ook fout. Aldus Mercedes. De Italiaanse renstal voerde dit jaar immers ook een bandentest uit voor Pirelli. Dat deed de Scuderia weliswaar met een auto van twee jaar oud, wat wél mag, maar Mercedes stelt dat er toch sprake van zijn dat Ferrari de regels heeft overtreden. In Artikel 22, het deel in het sportieve reglement dat over het testverbod gaat, staat immers dat er niet getest mag worden met een auto die, gezien het technisch reglement, substantieel overeenkomt met de wagens van het huidige technische reglement. “Wij zien het zo: als wij Artikel 22 verkeerd hebben geïnterpreteerd, dan geldt dat ook voor Ferrari”, aldus Mercedes’ advocaat Paul Harris. Ferrari testte voorafgaand aan de Grand Prix van Spanje met Pedro de la Rosa voor Pirelli in de wagen van 2011, Mercedes testte na de race in Barcelona in de wagen van 2013. “Zij hebben ook getest en in onze ogen deden ze dat met een wagen die veel overeenkomt met de auto’s onder het huidige reglement. Auto’s uit 2011 verschillen niet veel met die uit 2012 en 2013.” “Er was maar een halve seconde verschil tussen de auto’s uit 2011 en 2013”, stelt Harris over rondetijden tijdens de tests in Barcelona. “Dat onderschrijft ons argument dat er weinig verschil tussen de auto’s is.” Ferrari moet het bij Harris nog meer ontgelden. Zo zei hij dat het team in 2012 ook een bandentest uitvoerde met Felipe Massa aan het stuur. “Het gebrek aan transparantie dat wij nu tegenkomen, is identiek aan het gebrek aan transparantie bij de tests van Ferrari.” Formule1.nl "Nein du!" :') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |