![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
Mercedes echt slecht? signature ![]() |
|
Nou ja, ondanks dat het slechts tests zijn lijkt het er nu op alsof ze tov de rest nog net zo ver zijn als vorig jaar. ![]() |
|
Goh... deze verschillen zijn net wat te groot om normaal te zijn. Lijkt me dat ze eerder alles op punt willen stellen en nog niet echt voor snelheid gaan. Iets wat Rosberg vandaag ook liet verstaan. Maar het lijkt me inderdaad niet dat ze de 3 topteams gaan kunnen bedreigen dit seizoen. Afwachten hoe ze in Bahrein voor de dag gaan komen zeker, waar de wagen pas echt z'n nieuwe gelaat zal tonen waarschijnlijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Heidfeld dus in de plaats van Kubica. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Bahrein afgelast, Australië opnieuw de opener van het seizoen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Alleen wel wat langer wachten tot de opening. Wel weer raar dat men over de tests die volgende week op het circuit in Bahrein gepland staan weer niks zegt. ![]() |
|
Klootn, had zin in nieuw seizoen! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Lijkt me logisch dat ook die test niet doorgaat he ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Logisch misschien wel, maar men had het meteen even kunnen melden. Inmiddels op Formule1.nl gelezen dat die logischerwijs ![]() Dus als je F1 trainingen wilt zien op naar Barcelona. ![]() |
|
Jammer van de afgelaste race, maar aan de andere kant: Nu is er tenminste een vette seizoens-opener. Bahrein stond nou niet echt bekend om zijn retespannende races... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Wanneer is Australië.? ![]() |
|
27 maart ![]() |
|
haha, ik dacht ik mail em even met mijn voorstel en warempel, hij neemt het in overweging! ![]() http://www.nu.nl/sport/2457880/ecclestone-wil-regen-creeren-tijdens-formule-1-races.html ![]() |
|
En ik maar denken dat het aan Bernie lag. ![]() |
|
nee, nee! Zeker niet, heb het al eerder voorgesteld haha ![]() ben overigens wel benieuwd of het überhaupt kans van slagen heeft. Lijkt me als experiment zeer de moeite waard. ![]() |
|
Ik vind het net zo onzinnig als het in het donker op een verlichte baan gaan rijden. Geen of een standaard diffuser lijkt me dan veel zinniger. En een smallere voorvleugel, want die huidige zien er niet uit. En de achtervleugel a la 1994 qua breedte en maar uit 1 laag bestaat of zo. En die sideplates van de achtervleugels ook terug naar een normale afmeting. Het lijkt tegenwoordig vanaf de zijkant gezien net of er na de achterwielen een stuk bestelbus is gemonteerd. ![]() |
|
Zo zo, even het weer gaan beïnvloeden... veel gekker moet het niet worden. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Straks moeten de coureurs hun eigen auto nog aanduwen bij de start. :') ![]() |
|
Bahrein niet meer op de kalender, maar wat met de GP van Japan? signature ![]() |
|
Pirelli maakt kleuren compounds bekend 18 maart 2011Pirelli heeft bekendgemaakt welke kleuren bij welke compounds zullen gaan horen. Net als vorig jaar zullen de coureurs ook dit jaar zowel de harde als de zachte band moeten gebruiken en Pirelli heeft een manier gevonden om ze van elkaar te onderscheiden. Er zal geen rand om de banden te zien zijn, zoals bij Bridgestone, maar het logo van de fabrikant zal verschillend van kleur zijn. Pirelli heeft de volgende kleurstelling bedacht: Harde slick - zilver Medium slick - wit Zachte slick - geel Superzachte slick - rood De regenbanden zijn: Intermediate - lichtblauw Regenband - oranje. GP Update ![]() |
|
De ZM subleague op Fok! is er ook weer ![]() http://managers.fok.nl/f1/f1-2011/subleagues/index/id/423 Schrijft u allen in. Wachtwoord is "slayer" ![]() |
|
Kwalif is om 7u morgen zeker? En de race zondag? 7u of 8u, want ik kan er niet goed aan uit. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |