![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo zijn de regels nou eenmaal. ![]() |
|
waarom bestaat er dan überhaupt zoiets als extreem weer banden? om in de woestijn mee te rijden? ![]() signature ![]() |
|
eigenlijk dienen ze dus gewoon om de baan droog te maken? lukte wel goed niet gedacht dat die Pirelli's in de regen zo goed zouden zijn eigenlijk signature ![]() |
|
Fuck, dit was geniaal. Voor het eerst sinds de comeback écht fier over Schumi's prestatie. Vandaag reed hij echt briljant ![]() ![]() En ook geweldig dat Button alsnog won, het moet niet altijd Vettel zijn. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Marshal fail ![]() |
|
zou het dezelfde geweest zijn als hier 14 sec [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-06-2011 11:00] signature ![]() |
|
quote: Behoorlijk klunzig ja. Schrok me dood toen ik het zag; laatste waar ik 's avonds op tv op zit te wachten is om mensen doodgereden te zien, om eerlijk te zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
bij de crash tussen Button en Hamilton vlogen de brokstukken tegen de borden waar de pitcrw de posities mee doorgeven, naar tschijnt was het daar ook close. Nuja, als je de crash van McNish ziet op LeMans... hoe daar niemand ernstig gewond is geraakt, geen idee! signature ![]() |
|
quote:Ik denk dat die kerel ook doodpanisch was en het er daarom zo slungelig uitziet ![]() |
|
Ik vond het anders aardig lang duren voordat ze daar de rotzooi weg hadden. Laat een paar marshalls met dubbel geel zwaaien en een paar anderen aangeven dat de coureurs rustig aan moeten doen dan kan de rest de troep opruimen. Ik heb bij het opruimen ook geen bezem gezien btw. Waren die al kaal van het water vegen? ![]() |
|
quote: dat was volgens mijn vriendin het hoogtepunt van de grand prix. mannen die aan het vegen waren. voor de rest ergerde ze zich dood, uren F1... terwijl ze liever wat tv had gekeken. nuja, veto geldt bij F1 signature ![]() |
|
Dan heeft ze na het vegen toch wat gemist. ![]() |
|
quote: Dat sowieso ja, de paniek straalt er vanaf. Logisch ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Mooie lul dan. Voor ie op zijn plaat ging was er zowel links als rechts van hem plaats genoeg voor een F1 auto om te passeren. ![]() |
|
erg mooie race inderdaad! blij dat Vettel eens niet wint (zo is er toch nog spanning mogelijk, hoewel "spanning") sterke race van schumi, hij doet zijn naam weer eer aan ![]() ook leuk voor massa dat hij op de streep nog een plaatsje kon goedmaken ![]() ![]() |
|
McLaren-rijder Lewis Hamilton sprak gisteren tijdens de Grote Prijs van Canada 15 minuten met teambaas Christian Horner van Red Bull Racing. Een sociaal bezoekje, was de officiële lezing. Het korte gesprek was genoeg om de speculaties te voeden dat de Brit McLaren mogelijk ruilt voor Red Bull in de Formule 1. Hamilton komt uit de jeugdopleiding van McLaren en heeft nog een contract tot en met 2012. De 26-jarige Brit heeft vaak zijn trouw aan de renstal uit Woking gezworen, maar de geruchten in de paddock worden steeds sterker dat Hamilton bereid is om samen met rivaal Sebastian Vettel een koppel te vormen bij Red Bull. Hamilton heeft zich dit seizoen al een aantal keren kritisch uitgelaten over zijn bolide, die in zijn ogen niet goed genoeg is voor de strijd met Red Bull. signature ![]() |
|
heb het ook zien staan ... lijkt me sterk was ik trouwens de enigen die vond dat Alonso van de baan gereden werd op een manier die best een straf verdiende? ![]() |
|
Alonso strafte zichzelf toch al door vast te komen staan. ![]() |
|
Ja was imho zijn eigen schuld ![]() |
|
Was een gewoon race-incident... ik word een beetje moe van al die investigations. Meestal zijn ze bij Hamilton echter wel terecht ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Hij heeft een schoen gemaakt? Bruce Banner ![]() |
|
hij kreeg wel vaker de titel Rain Master? ![]() |
|
Las net dat er kans is dat Kubica dit seizoen al terug zou keren.. Zou mooi zijn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens, met beide statements. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |