IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-03-2013 11:00 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

@Nyghty
Geen idee. Ik heb het altijd een rare vogel gevonden.

Sinds ie na zijn herstel van de grote rallycrash weer achter het stuur zit crasht ie iedere keer wel.

Circuit van Montreal is trouwens een van de mooiste circuits imho.
Ben er twee keer geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 24-03-2013 11:01]


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 24-03-2013 11:19 by Spletvlek Profiel van Spletvlekhttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik vond het ook een erg vermakelijke race!

Ook het commentaar viel me reuze mee, Albers lulde wel veel, maar had af en toe ook interessante informatie. Gek genoeg vooral veel kennis over hoe het is om achteraan het veld te rijden.

En ja, Mark Webber had wel wat minder gepikeerd mogen zijn van mij..


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 24-03-2013 11:19 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

@ DE Ik weet dat hij wel altijd iemand is die behoorlijk doordramt, wil iets doen dus doet dat, elfs als dat misschien niet het beste idee is (herken dat wel een beetje ). Maar ik vind hem dat wel een redelijk hoog bazen gehalte geven

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 24-03-2013 11:20]


Black seeds of bunny!


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 24-03-2013 11:22 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 24 maart 2013 11:19 schreef Spletvlek het volgende:
Ik vond het ook een erg vermakelijke race!

Ook het commentaar viel me reuze mee, Albers lulde wel veel, maar had af en toe ook interessante informatie. Gek genoeg vooral veel kennis over hoe het is om achteraan het veld te rijden.

En ja, Mark Webber had wel wat minder gepikeerd mogen zijn van mij..


Mee eens. Bovendien drukte de regie het commentaar weg tijdens de team-radio als ze toch doorpraatte, wat een hoop ergernissen scheelde.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-03-2013 11:22 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 maart 2013 11:19 schreef Spletvlek het volgende:
Ik vond het ook een erg vermakelijke race!

Ook het commentaar viel me reuze mee, Albers lulde wel veel, maar had af en toe ook interessante informatie. Gek genoeg vooral veel kennis over hoe het is om achteraan het veld te rijden.

En ja, Mark Webber had wel wat minder gepikeerd mogen zijn van mij..


Vette race inderdaad! Jammer van Alonso. Benieuwd waarom hij niet direct naar binnen kwam.. Eigenwijs, of stond het team nog niet klaar? Commentaar van van Dam viel me nog wel mee. Maar die Albers zeg, pff.. Continue pratend over "wij" als zijnde alle F1-coureurs (pffff), heb in plaats van heeft, "iedereen wilt" en nog meer van dat soort fouten, belabberd engels (tsjelluns, spiet, meh) en gewoonweg saai commentaar. Graag Olav weer terug.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-03-2013 11:37 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Heerlijk die kritiek op het commentaar. Menig kijker verafschuwde het commentaar van Olav Mol en nu o ntdekken ze dat dat lang zo slecht nog niet was en smeken ze haast om zijn terugkeer. :')

@nyghty
Hij kan best snel rijden enkel zit er nog wel eens een bord voor zijn ogen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2013 11:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, dit gaat blijven aanslepen. Vettel mocht blijkbaar niet racen tegen Webber, heeft zich moeten excuseren :s

Hamilton was ook bedroefd, vind dat Rosberg op het podium had moeten staan. Wat een bullshit, laat hem dan gewoon door weet je wel

verder erg stoem van Ferrari


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-03-2013 12:07 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ja

Ja

Ja


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2013 12:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Verder moeten ze ook niet kakken op Vettel. Hij is 1e rijder en hij weet het. Red Bull moet gewoon eerlijk zijn tegen Webber
ik pak het Vettel niet kwalijk, RB wel. Ook al is Webber wisselvallig en niet de sterkste piloot van het pack, hij verdient wel eerlijkheid


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-03-2013 12:53 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Vermoed dat het idee bij Alonso was 1 of enkele ronden door te rijden in de hoop dat die vleugel er wel aan zou blijven. Echt veel trager leek hij niet te zijn namelijk op dat moment. Gezien de meesten om sliks kwamen na enkele ronden hoopten ze vermoedelijk geen extra stop te moeten maken op die manier. Zoals ze op vier zeiden... gegokt, maar verloren.

Leuke race inderdaad, maar wat vreemd bij RB idd. Vond ook wel dat Webber erg fel in duel ging op het circuit, hij had Vettel bijna tegen de muur geduwd.
Mooi van Hamilton dat hij zo eerlijk is toe te geven dat Rosberg eigenlijk op het podium moest, maar tegelijk natuurlijk dikke bullshit gezien hij hem niet doorliet. Rosberg verdient zijn eigen kans wel eens vind ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2013 13:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Er werd bij Red Bull blijkbaar afgesproken dat na de laatste pitstop geen racing meer zou gebeuren.

alleen ja, tijdens de race mocht Vettel niet achter Webber rijden. En nu zegt Vettel dat hij zich er niet meer van bewust was tijdens de race...

okee, kan gebeuren (heel misschien), maar waarom heeft de leiding van Red Bull er hem dan niet op gewezen??


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-03-2013 13:36 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ik zou het ook niet kunnen zeggen. Wat me wel opviel was na de race dat je via de radio van Vettel hoorde dat hij wat uit te leggen had, (of iets in deze aard) terwijl men tegen Webber zei dat hij heel goed had gereden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2013 13:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-03-2013 14:18 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Dat interview was heerlijk

Ik kan Webber wel begrijpen. Als er op voorhand afspraken worden gemaakt moet je je daar maar aan houden. Ofwel kies je voor die optie, ofwel zeg je voor de race dat ze elkaar mogen bekampen.


Faustian Spirit of the Earth


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-03-2013 14:26 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:


Hamilton was ook bedroefd, vind dat Rosberg op het podium had moeten staan. Wat een bullshit, laat hem dan gewoon door weet je wel



Gaat nooit gebeuren. Hamilton is voor veel geld binnengehaald als 'golden boy', die in hoogsteigen persoon het kwakkelende MGP er weer bovenop moet helpen. Het teammanagement zal er veel aan gelegen zijn om hem dat ook te laten zijn. Bij gratie Gods lijkt de auto dit jaar competitief, en worden de verloren seizoenen waarin de auto echt ongelooflijk slecht was met de mantel der liefde bedekt. Daimler-Benz blijft investeren, het teammanagament mag blijven zitten, en iedereen leeft nog lang, hypocriet en gelukkig



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2013 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 maart 2013 14:18 schreef cataclysm child het volgende:
Dat interview was heerlijk

Ik kan Webber wel begrijpen. Als er op voorhand afspraken worden gemaakt moet je je daar maar aan houden. Ofwel kies je voor die optie, ofwel zeg je voor de race dat ze elkaar mogen bekampen.


eigenlijk wel. AL is het ook wel heel dubbel dat voor de laatste wissel Vettel ook niet dicht mocht komen van het team


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-03-2013 18:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zijn "Mark is too slow, get him out of the way" was niet al te subtiel. Ik zou er ook geen gevolg aan geven, als teambaas zijnde. Dat getuigde ook van weinig respect voor zijn teamgenoot, not done eigenlijk.


Faustian Spirit of the Earth


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-03-2013 18:52 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ondanks zijn uitlatingen over de boordradio heeft Vettel Webber anders wel op de baan op zijn plaats gewezen.

Daar kan Rosberg nog een voorbeeld aan nemen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2013 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het zit al van 2010 niet meer goed. Vorig jaar reed Webber ook niet echt collegiaal vond ik.

Voor mij hoeven ze echt niet collegiaal te zijn


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-03-2013 22:52 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace





adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 25-03-2013 19:21 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Webber said: "It's three weeks to the next race. I will catch some waves in Australia. This will be good medicine.
"But there were a lot of things in my mind in the last 15 laps, so whether the medicine is enough we will see.


http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/21924725

Misschien vindt ie in Australiƫ z'n ballen ook weer terug? Wat een wijf...

[Dit bericht is gewijzigd door adeia op 25-03-2013 19:21]


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 25-03-2013 21:02 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

ik kan me ook nog Silverstone 2011 herhinderen, waar Webber toen het lak had aan teamorders om achter Vettel te blijven.

quote:
Of course I ignored the team because I wanted to try and get a place. Seb was doing his best, I was doing my best. I wasn't going to crash with anyone. I try to do my best with the amount of one way conversation I was having - I was trying to do my best to pass the guy in front.


http://www.youtube.com/watch?v=TYPCS3VXxGY&feature=player_embedded

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 25-03-2013 21:04]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-03-2013 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 maart 2013 21:02 schreef scotfan het volgende:
ik kan me ook nog Silverstone 2011 herhinderen, waar Webber toen het lak had aan teamorders om achter Vettel te blijven.



http://www.youtube.com/watch?v=TYPCS3VXxGY&feature=player_embedded



inderdaad ja


en Braziliƫ vorig jaar was ook al geen opperbeste actie


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 26-03-2013 22:32 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-03-2013 22:43 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ja, Verstappen moet het woord respectloos gebruiken. Als iemand fatsoen hoog in het vaandel heeft staan... Oh nee, wacht.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen