![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat Vettel nu plots zo snel nadert op Alonso eigenlijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
mocht trager idd signature ![]() |
|
dus toch niet echt een carpet ride voor Hammie ![]() signature ![]() |
|
Wat een kutrace. ![]() |
|
quote: Na de eerste bocht... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Pff ja, saaie boel. En Mercedes... wat een kutteam toch ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
was inderdaad wel een erg saaie bedoening enkel die actie van Hulkenberg was wel erg nice! Opvallend hoe goed Massa plots presteert. Hij zal beseffen dat zijn plaatsje niet zo zeker was voor volgend seizoen? Bij deze lijkt het redelijk zeker op een tweestrijd Vettel - Alonso uit te draaien. Hopelijk is het dat in Brazilië ook nog ![]() ![]() |
|
Vettel start morgen als laatste (uit de pitstraat), kan zéér interessant worden ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Oh? Had ik nog niet mee gekregen ... Zeer interessant idd! ![]() |
|
vette race bravo Kimi ![]() Sterk van Alonso Vettel ... ![]() Jenson Button, beste tweede rijder vh veld Pastor Maldonado, degelijk, zelfs zonder KERS Kamui Kobayashi foutloos Massa tja, in de fout weer Bruno Senna anoniem Paul di Resta vrij anoniem Daniel Ricciardo niks van gezien behalve remmingen Schumacher weinig gezien na bandjeplat wtf was dat met Rosberg en die Indiër? en WTF Webber?! signature ![]() |
|
Zag er wel nice uit van Rosberg ![]() Zeer sterk van Kimi, Alonso en Vettel inderdaad. Al werd Vettel natuurlijk wel wat geholpen door de 2 safty cars (en de bijhorende auto's die uitvielen) om sneller op te schuiven. ![]() |
|
Waarom zijn alle races niet zo? Goddomme, dit was echt genieten.. Zeer sterke race van Vettel, maar idd wel aardig geholpen door de safety cars. Alonso snaarstrak als altijd, en hulde aan Kimi.. Wat is die man een genot op de boordradio! "Kimi, watch the tires please." "Yes, yes, yes, yes, what do you think i'm doing? Leave me alone!" ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Haha, Kimi is inderdaad wel een held ![]() Ook wanneer hij aankomt. Zijn wagen parkeren en toch even het vuistje de lucht in, maar the iceman heeft hij duidelijk niet gestolen ![]() ![]() |
|
Geweldige radiogesprekken met z'n team idd! "Leave me aloooone" ![]() ![]() En ja, fantastische race was dit ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Leuke race! ![]() Zit ik net te lezen op nu.nl http://www.nu.nl/sport/2950610/bij-red-bull-word-als-hond-behandeld.html Jos verstappen 2.0??? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Mooi circuit daar in de VS en toffe race ![]() Spannende ontknoping volgend weekend, hoop ik. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
In Brazilië kan alles gebeuren, zeker wanneer het regent, maar zelfs als Alonso wint volstaat een 4de plek voor Vettel ... Ik vrees ervoor. ![]() |
|
Vond de race in de VS vermakelijk en toffe baan ook. Zou mij benieuwen hoe dit kampioenschap eindigt in Brazilië, maar ben bang dat Vettel toch weer kampioen wordt. ![]() |
|
Ben er ook bang voor.. Ik hoop stiekem op een Webber/Vetteltje á la Turkije 2010 ![]() Keihard hopen op een regenrace, een strakke race van Alonso en een Vettel die de druk niet aankan. Zou érg tof zijn als Alonso hem alsnog pakt. Al is de RB8 bijna niet te kloppen momenteel.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Net omdat die bijna niet te kloppen is zou het zo tof zijn. ![]() |
|
Alonso vs Vettel (vs Kimi maybe) wordt sowieso de strijd van de komende en voorbije jaren signature ![]() |
|
http://nos.nl/artikel/443601-formule-1-verdwijnt-achter-decoder.html Godverdegloeiendeteringgodver. Zonder Olav Mol ook nog eens... Dat wordt in de kroeg kijken. Ga echt geen 15 euro per maand betalen voor 20 F1-weekenden en 800.000 voetbalwedstrijden die ik niet kijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |